14 אוקטובר 2012 | 12:03 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

"עלובי החיים", הטריילר

 

ובכן, אני מודה: לא הייתי מעלה על דעתי להעלות את הטריילר הזה אילולא יש איזשהו ניסיון מהשבוע האחרון שמגיע מבלוגי הקולנוע באמריקה לשכנע אותנו שזה הסרט שיזכה השנה באוסקר. ואם לא בסרט, אז בוודאי שאן האתוויי תזכה באוסקר כשחקנית. וזאת בשעה שזה כרגע מסרטי עונת האוסקר שהכי פחות מתחשק לי לראות (למרות שאני מאוד אוהב מיוזיקלז, אבל משהו במיוזיקל הספציפי הזה מהפך לי את הבטן), ושהייתי בטוח שהוא יילך בדרכי "פנטום האופרה" ו"זכרונותיה של גיישה" – קרי, פרויקטים שהיו מדוברים מאוד לפני צאתם, ושהתאדו בזריזות מחיינו מרגע שהקהל ראה אותם. יתכן ואני ממעיט בערכו של "עלובי החיים"? נדע בסוף ינואר. הסרט יעלה בארץ ב-30.1.2013, חודש אחרי שהוא ייצא באמריקה, 20 יום אחרי שנתבשר לכמה אוסקרים הוא מועמד, ושבועיים אחרי שיזכה בגלובוס הזהב בקטגוריית קומדיה/מיוזיקל.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “"עלובי החיים", הטריילר”

  1. איתן 14 אוקטובר 2012 ב - 12:42 קישור ישיר

    קודם כל: פליקס? באמת? למה? אפשר בלי פרסומות בבקשה? אנחנו ילדים גדולים. נסתדר גם עם טריילר לא מתורגם.

    שנית: הערה כללית לגבי האוסקרים. נדמה לי שהשנה האוסקרים יהיו מסקרנים במיוחד. אחרי שבשנה שעברה היה רק סרט אחד במירוץ ("הארטיסט"), ובשנים שלפני כן היו שניים בכל פעם ("הרשת החברתית" Vs "נאום המלך" ו"אווטאר" Vs "מטען הכאב"), השנה אני עדיין לא רואה פייבוריט אחד או שניים שבולטים מעל כולם. להבנתי, הסרט היחיד שיש לו קצת יתרון על גבי השאר הוא Silver linings playbook, החדש של דיויד או ראסל. אבל יש גם סרטים שעדיין לא נחשפו לקהל הרחב, או נחשפו בצורה מצומצמת מאוד, כמו למשל "לינקולן" או "חיי פאי". ויש עדיין את טרנטינו ואת קת'רין ביגלו שאף אחד לא ראה (הטריילר של ביגלו שעלה השבוע שימן אצלי טוב טוב את בלוטות הרוק). ויש גם את "המאסטר". אחרי שראיתי אותו אני בטוח שהוא לא יזכה, אבל אולי הוא כן ייקח שחקן משנה, ואולי אפילו שחקן ראשי (אני פחות אהבתי את מה שחואקין פיניקס עשה שם, אבל אולי האקדמיה תאהב). וגם, מהעבר היחסית רחוק, "חיות הדרום הפראי" יכול להיות מועמד, ואולי אפילו לקחת פרס משחק (לילדה).
    הרבה שחקנים במירוץ הזה. האוסקר מרתק השנה. אז אתה מעלה דווקא את הטריילר הזה? אני, כמוך, מאוד סקפטי לגביו (אם כבר, אז יהיו מועמדויות לעיבוד של הקלסיקה השנייה. "אנה קרנינה". אומרים שזה מצוין. עוד אחד במירוץ).

    ====================

    רוה לאיתן: מרגע שגם יו-טיוב התחילו להריץ פרסומות לפני הסרטונים שלהם כל היתרון שהיה להם מבחינתי אבד. בשבועות הקרובים אערוך כאן כמה טסטים לנגנים מתחרים ליו-טיוב לבדיקת איכויות, וגם אפשרויות להנבת הכנסות, שיגיעו אליי ולא לגוגל.

  2. איריס 23 אוקטובר 2012 ב - 22:31 קישור ישיר

    הגרסה מ-1998 של עלובי החיים היא הטובה ביותר בעיניי (מלבד כמובן דודו פישר במחזמר על הבמה שזכיתי לראות לפני ש-נ-י-ם)- ג'פרי ראש היה בעיניי מהפנט כאיש המשטרה וסצינת הסיום של הדמות שלו מפתיעה ובלתי נשכחת.
    http://www.youtube.com/watch?v=JhhsylxYafE


השאירו תגובה