14 דצמבר 2013 | 19:08 ~ 5 תגובות | תגובות פייסבוק

״אינטרסטלר״ (החדש של כריסטופר נולן), טיזר

״אינטרסטלר״ (המחשבות על התרגומים לעברית לשם הסרט עושות לי מצב רוח רע) יוצא בעוד שנה והוא הסרט שאני הכי מחכה לו ב-2014. שתי הדקות הבאות הן באמת טיזר ראשוני: רק כמה שניות בודדות של חומר גלם מצולם מהסרט, שבאמת לא מסגיר כלום ממה שצפוי לנו בו. רק מה, יש לי תחושה שעד שהסרט ייצא, מתיו מקונוהיי כבר יהיה עם אוסקר ביד.

נושאים: בשוטף

5 תגובות ל - “״אינטרסטלר״ (החדש של כריסטופר נולן), טיזר”

  1. איתן 14 דצמבר 2013 ב - 19:21 קישור ישיר

    1. באמת? אתה חושב שמקונוהי יזכה באוסקר? כרגע הוא נראה לי יותר סוס שחור. רוברט רדפורד וטום הנקס ילחמו ראש בראש, ואולי בכלל צ'ייוטל אג'יופור ייקח ("12 שנות עבדות", בתנאי שהמומנטום של הסרט הזה לא יגווע לגמרי). ורק אם הם לא, אז מת'יו מקונוהי (ומאוד מסקרן אותי הסרט הזה, אבל כחיית אוסקרים הוא נראה לי קטן מדי)
    2. כריסטופר נולאן הוא חיה משונה. הוא עושה אחד בשביל האולפנים (הבאטמנים) ואחד בשביל הנשמה ("יוקרה", "התחלה"). זה בשביל הנשמה. אבל זה עדיין רחוק מדי ולוט בערפל מדי בכדי באמת לרגש אותי. אני יותר מרייר כרגע על "נוח" של ארונופסקי (שיקרא בישראל, משום מה, "המבול"). ואגב, ניחוש שלי: ההפצה העולמית של הסרט הזה תידחה בחודשיים כדי לאפשר לו לפתוח את פסטיבל קאן.
    3. ואולי לקראת הקרנת "ממנטו" בסינמטק תל אביב בסופ"ש הבא (סרט שלא ראיתי הרבה זמן) תוכל לדוג מהארכיון הפרטי שלך את הביקורת שכתבת בזמנו ב"העיר". אני זוכר שזה היה סרט שעורר דיון ער, ובמעקב שבועי אחרי המדור שלך בעיתון, זה היה הדבר הכי קרוב לבלוג שיש בפרינט הישן.

    ====================

    רוה לאיתן: לא קיבלת את המזכר? רדפורד עף מסיכויי האוסקר שלו ברגע שהסא״ג הפנה אליו את הגב. מקונוהיי יזכה (הימור שלי). ואני מהמר שאני מאוד אוהב את ״נוח״ (כי מאוד אהבתי את ״המעיין״) אבל זה הולך להיות פלופ נוראי שיסכן את עסקיו של ארנון מילצ׳ן. אני מאוד בספק מתחזית קאן שלך.

    • רז-ש 16 דצמבר 2013 ב - 10:22 קישור ישיר

      כי בשנה שעברה ברגע שארגו לא קיבל מועמדות לפרס הבמאי הוא עף מהסיכויים לזכות בקטגורית הסרט? זה שרדפורד לא קיבל מועמדות לסאג ממש לא אומר שהוא לא יהיה מועמד, ובעל סיכויים לזכות באוסקר. אבל אני משוכנע שהפרס די נעול על Chiwetel Ejiofor השנה (לא יודע איך כותבים את השם שלו בעברית).

  2. נתי 14 דצמבר 2013 ב - 20:12 קישור ישיר

    הטריילר לא אומר כלום אבל עדיין הסרט שאני הכי מצפה לו ב 2014. מקונוהי באמת יכול לקבל אוסקר השנה (לדעתי, הוא יהיה מועמד גם ל Wolf Of Wall street. ול-2013 אני מהמר על אג'יופר.
    איתן – אם אני לא טועה הסיבה שיכלנו לראות את Inception הייתה כי נולאן הסכים לעשות את The Dark Knight Rises, אז אם מידי פעם הוא יעשה משהו בשביל האולפנים כדי לעשות 2-3 סרטים בשביל הנשמה אז אין לי בעיה עם זה.

    דרך אגב, מתי מתוכנן להקרין את ממנטו בסינמטק ?
    תודה.

  3. רני 14 דצמבר 2013 ב - 21:19 קישור ישיר

    אינטרסטלר ויופיטר עולה של משפחת וואשאווסקי הם שני הסרטים שאני הכי מחכה להם בשנת 2014. מדארן ארונופסקי אני זוכר בעיקר לאכזבות בשנים האחרונות ויש לי תחושה לא נעימה ש"נוח" שלו יהיה עוד סוג של "המעיין", סרט שהוציא אותי תמה על מה ולמה הטרחתי את עצמי לבית הקולנוע.

  4. שלו 15 דצמבר 2013 ב - 12:58 קישור ישיר

    הדיבורים בהתחלה היו שהחדש של נולאן ישתחרר כבר בקיץ 2014. עכשיו אנחנו מתבשרים שיש עוד שנה? באסה.

    צריך לציין שבמקור הכוונה הייתה ששפילברג יביים את התסריט הזה. מסיבות כאלו ואחרות שהרבה מהן קשורות לנאום שהוא ולוקאס נתנו בתחילת הקיץ על מצבה העגום של הוליווד וכנראה גם בגלל ששפילברג כבר מתחיל להרגיש את סוף הסוס, החליטו להעביר את המושכות הלאה לבמאים החדשים של תקופתנו. ונולאן הוא אכן במאי ראוי ומוערך.

    מהצצה בלוז המכתוכנן של שפילברג ב imdb, לא קשה לראות כי כל מה שקשור לבימוי פרוייקטים חדשים עומד על אפס. פשוט אפס, פעם ראשונה שלאיש לא מתוכננת שום עבודה קדימה. זירו. זה מדאיג, מפחיד ובעיקר מרמז על סוף עידן\ תחילת עידן. עם כל המשתמע מכך. שווה לתת על זה את הדעת בפוסט נפרד, יאיר. לתשומת לבך.

    ולגבי אינטרסטלר, או כמו שהוגדרה העלילה- "חקירה של מערבולות וקפיצות בזמן ובחלל"- אני הולך לכל סרט של נולאן בעיניים עצומות. האיש הרוויח ביושר את ההערצה שלי אליו, הוא לא בוחר כל פרוייקט ובמה שהוא מחליט להתעסק הוא מוציא זהב, לא פחות. מצידי שיביים סרט על ארנבים ביער, זה ממש לא משנה.

    המצחיק הוא שפעם הייתי אומר את המשפט הזה על שפילברג…


השאירו תגובה