14 פברואר 2014 | 15:37 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 13.2.2014

שלושה סרטים עלו השבוע בארץ, אבל רק אחד מהם הצליח להיכנס לטבלת המבקרים החדשה: ״ציידי האוצרות״, סרטו החדש של ג׳ורג׳ קלוני כבמאי, תסריטאי, מפיק ושחקן. הסרט המאכזב והבינוני הזה, סיפור קליל ומשעשע על נאצים ושואה, עם גלריית השחקנים הכי מקסימים באמריקה, צונח כמו אבן לקרקעית הנהר של הטבלה שלנו.

כן, שבוע חלש. בשבוע הבא, לעומת זאת, יש את החדש של האחים כהן (״בתוך לואין דיוויס״) ואת ״מקום בגן עדן״ הנפלא (לטעמי) של יוסי מדמוני, אז נקווה שיחזור קצת הסומק ללחייה של הטבלה, המתייבשת בבצורת הסרטים כרגע.

עוד נתון: ״נברסקה״ ו״יפה לנצח״ הם הסרטים האחרונים שהצליחו להביא את כל עשרת מבקרינו לבתי הקולנוע.

מהצד השני, יש לא מעט סרטים שיצאו השבוע מהטבלה, אותם נפרט בצד השני של הפוסט. הנה הטבלה בגרסתה המעודכנת:

יצאו מהטבלה: ״שש פעמים״ של יונתן גורפינקל, אחד הסרטים הישראליים הכי מדוברים של החודשים האחרונים, שחרג מתחום ביקורות הקולנוע והגיע גם לכותרות חדשות האקטואליה. מיחסי הציבור מדווחים ש-40,000 איש ראו את הסרט (אם כי, לא הצלחתי להבין את החלוקה בין רוכשי כרטיסים ובין צופים בהקרנות סגורות, מהסוג שישאירו את הסרט הזה בתודעה גם בחודשים הקרובים); ״עומאר״ של האני אבו אסעד; וגם ״סוגרים חשבון״ ו״הרוג את יקיריך״ שעלו וירדו במהרה.

אגב, כשאני מביט בטבלת שיבוצי הסרטים, אני רואה ש״כוח משיכה״ נמצא ממש בשבוע-שבועיים האחרונים שלו בבתי הקולנוע, למי שעוד לא ראה, קריאה אחרונה.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 13.2.2014”

  1. איתן 14 פברואר 2014 ב - 22:06 קישור ישיר

    וואו, זה לא כזה גרוע…
    אז ראיתי היום את החדש של קלוני. זה בדיוק מה שאתה אומר: חמוד, משעשע, קליל, ובאותה נשימה: בינוני, מתפוגג באויר מיד עם סיום הצפיה, ואפילו ממש תןך כדי הצפיה. אבל לא צריך לקטול את הסרט הזה. 3 כוכבים אני אתן לסרט הזה (אני אעלה עליו פוסט כנראה מחר בבלוג שלי)


השאירו תגובה