24 אוגוסט 2014 | 08:40 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

תמונות ראשונות (ובלעדיות!) מצילומי ״משימה בלתי אפשרית 5״ הלילה

טום קרוז משתלשל מבית האופרה של וינה, הלילה. צילום: קאט רוהר

טום קרוז משתלשל מבית האופרה של וינה, הלילה. צילום: קאט רוהר

ביום חמישי התחילו צילומי ״משימה בלתי אפשרית 5״. תשעת ימי הצילום הראשונים מתקיימים בווינה לפני שההפקה תעבור ללונדון. באופן פלאי נציגי ״סינמסקופ״ נמצאים ברחובות וינה ממש בסמוך לסט הצילומים, וכך קיבלנו במייל ובוואטסאפ מקבץ תמונות ראשון ממה שקרה שם במהלך סוף השבוע.

IMG_4144

לחצו להגדלה

 

הלוקיישן: בית האופרה של וינה.

במאי הסרט, כריסטופר מקווארי (זוכה האוסקר על התסריט של "החשוד המיידי"), רצה לצלם בווינה מתוך הערצתו ל״האדם השלישי״, סרטו של קרול ריד עם אורסון וולס. הוא סיפר לעיתונות האוסטרית שהוא תכנן לצלם מרדף בתעלות הביוב של וינה, כהומאז׳ ל״האדם השלישי״, אבל כשראה את בית האופרה של העיר בחר בלוקיישן הזה במקום. בשלושת הימים האחרונים עובדים אנשי הצוות על הקמת התאורה, כבלי הבטיחות ומנופי המצלמה לקראת צילומיה של סצינת מרדף על הגג, ובסופה קפיצה של טום קרוז מגג הבניין, או השתלשלות בחבל מהגג, הדיווחים סותרים. אחרי יומיים של הקמה וחזרות, הסצינה הצטלמה הלילה.

בתמונות כאן, תמונות של קרוז מהצילומים הלילה.

image

הבמאי, כריסטופר מקווארי (עם האוזניות), מביט באקשן

הבמאי, כריסטופר מקווארי (עם האוזניות), מביט באקשן

טום קרוז בסוף הפעלול (לחצו להגדיל כדי לזהות את קרוז בצילום)

טום קרוז בסוף הפעלול (לחצו להגדיל כדי לזהות את קרוז בצילום)

 

ויש גם וידיאו שמציג את הפעלול מתחילתו ועד סופו (לפני עריכה, לפני אפקטים ולא מזווית הצילום הנכונה):

 

״משימת בלתי אפשרית 5״ ייצא ב-25 בדצמבר 2015.

את הצילומים ואת הווידיאו שלחה קאט רוהר, קולנוענית אוסטרית ובעלת חברת ההפקה "גרין קאט", שעובדת בימים אלה על סרט תיעודי על צעירים ישראליים באוסטריה. היא הסתובבה בלילות האחרונים בשליחות "סינמסקופ" במטרה לתפוס את קרוז. אחרי יומיים של צילומי טכנאים, הלילה היא הצליחה. בסוף השבוע הקרוב היא כבר תהיה בישראל לעבודה על סרטה.

מה רואים בשאר תמונות בגלריה הבאה? את ההכנות לקראת הצילומים בשני הלילות שלפני. את הכפיל של טום קרוז עומד על קצה הגג. מנופי מצלמה. פנסים. את מקווארי וצוותו משקיפים ממרפסת ממול לאקשן. עוד מנופים. סט ענק שסגר את כל הרחובות במרכז וינה בכל הלילות האחרונים. קרוז לא נראה בתמונות האלה.

זהו שיתוף הפעולה הרביעי בין קרוז ובין מקווארי, שכתב את ״ואלקירי״ וביים את ״ג׳ק ריצ׳ר״, מותחן מוצלח שבזכותו פנה אליו קרוז לביים את החמישי בסרטי ״משימה בלתי אפשרית״ (ג׳יי.ג׳יי אברמס מפיק), בין לבין מקווארי כתב את הגרסה הסופית לתסריט המצוין של ״קצה המחר״, שביים דאג ליימן.

האתר Coming Soon כבר השיג צילומים של קרוז עצמו עושה חזרות בבית האופרה על סצינת הפעולה שלו. ובגלל הצילומים בלונדון, והנוכחות של סיימון פג כשחקן משנה בסרט (שוב) גם ה״דיילי מייל״ הלונדוני עוקב מקרוב אחר ימי הצילום הראשונים בווינה.

לחצו על התמונות להגדלה:

וגם: אבי נשר ו״שומרי הגלקסיה״ בתוכנית הרדיו הראשונה של ״סינמסקופ״ (להאזנה או להורדה)

וגם: ״רשימות קצמן״ מהשבוע בסינמטק תל אביב

וגם: מבקר ובמאי במכונית, מדברים על ״כוכב הקופים״

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה