07 נובמבר 2014 | 00:37 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

״צעצוע של סיפור 4״ יגיע בקיץ 2017

toy_story

אולפני דיסני מפציצים עם כותרות הערב.

א.

בוב אייגר, יו״ר החברה, בישר שיהיה סרט המשך לסדרת ״צעצוע של סיפור״. החלק הרביעי נכנס להפקה ויהיה מוכן ביוני 2017. מי שיביים את הסרט הוא ג׳ון לאסיטר, מי שעמד בראש פיקסאר מיום הקמתה, וביים את שני סרטי ״צעצוע של סיפור״ הראשונים. למרות שהובטח לנו ש״צעצוע של סיפור 3״ (שביים לי אונקריץ׳ ב-2010) הוא האחרון בסדרה, עכשיו אנחנו מתבשרים שזה לא היה נכון. והאמת, ציפינו לכך: ״צעצוע של סיפור 3״ הכניס מעל מיליארד דולר, והיה עד לפני שנה סרט האנימציה הקופתי בכל הזמנים (״לשבור את הקרח״ עקף אותו). למעט ״טיטאניק״, אין סרט שהכניס מעל מיליארד דולר ושלא יהיה לו סרט המשך. זו פשוט מציאות שלא יכולה להתקיים בהוליווד.

המעניין הוא שבשנים האחרונות לאסיטר תלה את נעלי הבימוי שלו ופנה לניהול. מאז המיזוג בין דיסני ופיקסאר, הוא האיש שעומד בראש הפירמידה הקריאטיבית של כל תאגיד דיסני – הוא הבוס של כל סרטי האנימציה, וגם האיש שאחראי על פארקי השעשועים. האם העובדה שהוא יחזור לביים סרט אומרת שדיסני יכריזו בקרוב שהוא מסיים את תפקידו הניהולי בחברה, או שהוא יצליח לעשות גם וגם?

ב.

באותו אירוע של בעלי מניות דיווח אייגר שתאגיד דיסני שבר שיאים של הכנסות ורווחים השנה. הוליווד סבלה משנה נוראית בקופות, אבל לא דיסני: ״שומרי הגלקסיה״ ו״מליפיסנט״ עשו המון כסף (כמו גם המכירות של ״לשבור את הקרח״ בדי.וי.די ובלו ריי), והאולפן הרוויח כ-3 מיליארד דולר השנה.

ג.

ומוקדם יותר הערב, אבל כנראה בתזמון לא מקרי עם אסיפת בעלי המניות, הוכרז שמו הרשמי של סרט ״מלחמת הכוכבים״ הבא. לא עוד ״מלחמת הכוכבים 7״, כי אם: ״Star Wars: The Force Awakens״. איך זה ייקרא בעברית, ״הכוח מתעורר״? צילומי הסרט הסתיימו בשבוע שעבר. הוא יופץ על ידי דיסני בדצמבר 2015.

 עוד בענייני אנימציה: אלה 20 הסרטים שיתחרו השנה על האוסקר לסרט האנימציה. דיסני מובילים גם כאן.

01_starwars_title

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה