12 מאי 2015 | 19:05 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

מין ומוות: אסף פולונסקי מצלם, רוני קידר מצליפה

שי אביבי ויבגניה דודינה, שלשום בצילומי ״שבוע ויום״ של אסף פולונסקי

שי אביבי ויבגניה דודינה, שלשום בצילומי ״שבוע ויום״ של אסף פולונסקי

ביום ראשון התחילו צילומי הסרט ״שבוע ויום״, סרט הביכורים הארוך של אסף פולונסקי, ולנו יש צילום ראשון מהסט. פולונסקי, שהתחיל את דרכו בעולם הקולנוע כאחד המגיבים הקבועים בבלוג הזה כשרק הושק לפני תשע שנים, ביים את הסרטים הקצרים ״ריצ׳רץ׳״ ו״סמאננג״ (סרט הגמר שלו לתואר השני ב-AFI, שהגיע למועמדות לאוסקר של סרטי הסטודנטים). התסריט ל״שבוע ויום״ עבר תהליך פיתוח במחזור הראשון של חממת התסריטים הבינלאומית בירושלים (אז עוד קראו לו ״שיר סיום״).

הסרט מספר על זוג הורים (שי אביבי ויבגניה דודינה) שצריכים לחזור לתפקוד ביום שאחרי השבעה על מות בנם, בן ה-25. באמצעות השכן הצעיר (תומר קפון), האב מבטא את יגונו במרד נעורים מאוחר.

את הסרט מצלם מוש משעלי (״מסווג חריג״), והעורכת היא טלי הלטר שנקר. קרן רבינוביץ תומכת. מפיקים את הסרט נעמי לבארי וסער יוגב מ״בלאקשיפ הפקות״, שבימים אלה מפיקים גם את סרטו הבא של ירון שני (שביים יחד עם סכנדר קופטי את ״עג׳מי״).

״שבוע ויום״ מצטרף לרשימת הסרטים שכבר הופקו מתוך המחזור הראשון של חממת התסריטים ב-2012: ״Run״ של פיליפ לקוט ו״הגננת״ של נדב לפיד כבר הגיע לקאן לפני שנה. ״ברש״ של מיכל ויניק הושלם, ומן הסתם מחכה לפרמיירה מתישהו איפשהו (באקדמיה הוא לא נמצא).

במחזור השני של החממה זכתה רוני קידר בפרס הראשון על סרטה ״משפחה״. וזה אומר שהגיע הזמן לבדוק מה קורה עם הסרט הזה.

===========

ובכן, בשעה טובה רוני קידר (״ג׳ו ובל״) התחילה לעבוד על הפיצ׳ר השני שלה (או השלישי, תלוי איך סופרים). אבל זה לא ״משפחה״. קידר התחילה באחרונה את הליהוק לסרט חדש בשם ״תלויים״, המבוסס על פי תסריט שכתבה שרון אייל אזולאי. התקציר? שימו לב: ״תלויים״ מספר על זוג שלאחר לידת בתם הבכורה, מגלה את עולם הסאדו. משחקי התפקידים בתוך חדר השינה מתחילים להשפיע גם על חייהם בחוץ, והדבר מוציא את הקשר שלהם מאיזון.

מי ששכר את קידר לביים את התסריט הוא מפיק הסרט, חיליק מיכאלי מחברת UCM. זיו ברקוביץ (״בורג״) הוא הצלם, והסרט יתחיל את צילומיו ביולי. הגרסה הישראלית ל״50 גוונים של אפור״? לאו דווקא. קידר מגדירה את הסרט כשילוב בין ״נימפומנית״ ל״נעלמת״. הנה לינק לתזכורת לפעם הקודמת שבה רוני קידר השתכשכה במימיי עולם ה-bondage.

ומה עם ״משפחה״? אחר כך.

==============

ההרשמה לפרויקט 48 שעות התחילה. המשימה: לביים סרט קצרצר (4-7 דקות) ב-48 שעות. הסרטים יצטלמו וייערכו מ-24.6.2014 במשך 48 שעות בלבד, וההכרזה על הזוכה תתקיים בנעילת פסטיבל ירושלים, ב-19.7. הזוכים יוקרנו בפסטיבל ירושלים וייסעו לתחרות הבינלאומית בארצות הברית. ההרשמה כאן.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “מין ומוות: אסף פולונסקי מצלם, רוני קידר מצליפה”

  1. דוד גידלי 13 מאי 2015 ב - 21:53 קישור ישיר

    המון בהצלחה אסף! מתרגש עבורך.


השאירו תגובה