22 מרץ 2016 | 19:39 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

״ילד טוב ירושלים״, טריילר; מצלמים את ״כמעט מפורסמת״ במרכז תל אביב; וקטע חדש של קותימן מתוך ״פרינסס שואו״

ב-21.4, שזה בול יום ההולדת שלי, ייצא סרט ישראלי חדש. קומדיה רומנטית. למחרת, ערב פסח וליל הסדר, רוב בתי הקולנוע יהיו או סגורים או ריקים. עמוס תמם מגלם גבר חננה, שחיי הנישואים שלו למלי לוי לא עשו אותו מאושר. הליבידו שלו מתעורר לחיים בעקבות מפגש עם דוג-ווקרית יצרית (מיטל גל סוויסה). רועי פלורנטין ביים על פי תסריט מאת רן אפלברג. דיווחנו על צילומי הסרט לפני שנה. אז לכבוד העובדה שהסרט יוצא בתאריך שאני כה אוהב, הנה הטריילר שלו:

====================

ואנשי יונייטד קינג כבר יצאו לדרך עם צילומי הסרט הבא שאמור להפוך ללהיט בקרב בני ובנות הנוער: ״כמעט מפורסמת״, עיבוד לשני ספרי הנעורים מאת מיכל בכר. מרקו כרמל (״אחותי היפה״) מביים, עמית יסעור (״הנותנת״) מצלם. כוכבי הנוער עומר דרור, ניב סולטן ונועה קירל מככבים. הסיבה שאני יודע את כל זה היא שהיום פשוט נתקלתי בסט שלהם ליד הסינמטק, באבן גבירול פינת קרליבך. ואז שוב בפייסבוק:

 

עושים קולנוע באמצע תל אביב#כמעטמפורסמתMarco Carmel

Posted by Chen Kleiman on Tuesday, March 22, 2016

 

==================

יודעים איזה סרט ישראלי הולך לשבור קופות? ״פרינסס שואו״. אני מהמר שהסרט התיעודי המוזיקלי של עידו הר הולך להיות אחד הקראוד-פליזרים הגדולים של העונה בארץ מרגע שהוא ייצא למסכים בשבוע הבא, 1.4 (וגם באמריקה, כשיופץ שם בחודש מאי). הסרט עוקב אחר יצירת הפרויקט של קותימן, שלוקח קטעים מוזיקליים מיו-טיוב ויוצר מהם קטעים חדשים. אחת הזמרות שהוא מגלה ביו-טיוב מציגה את עצמה בתור פרינסס שו, והיא לא יודעת שהיא נמצאת רגע לפני סיפור סינדרלה אמיתי, בו השירים שהיא מקליטה בעצמה הולכים להפוך ללהיטים עולמיים. לכבוד יציאת הסרט מוציא קותימן שיר נוסף שהוא עירבל על פי שיר שכתבה פרינסס שו. בשבוע הבא תגיע פרינסס שו לסבב מפגשים עם הקהל והופעטות עם קותימן לרגל בכורת הסרט. אחת ההופעות שלהם תתקיים בסינמטק ירושלים ביום חמישי, 31.3, בהקרנה חגיגית של הסרט בערב מיוחד לזכרה של ליה ון-ליר, במלאת שנה לפטירתה. ולכבוד הבכורה, העלה קותימן שיר חדש עם פרינסס שו, שיר שאת תהליך יצירתו אנחנו רואים בסרט:

==================

תומר הימן טרי גיליאם בסופיה, בולגריה

תומר הימן טרי גיליאם בסופיה, בולגריה

ואפרופו להיטים תיעודיים: אחרי 75,000 צופים בארץ, גם ״מיסטר גאגא״ של תומר וברק הימן קטף בסוף השבוע כמה פרסים. הוא זכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל sxsw באוסטין, טקסס, במסגרת שנקראה ספוטלייט. והוא זכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל בסופיה, בולגריה. לא הייתי מוצא לנכון לדווח על כך אילולא העובדה שמי שהעניק לסרט את הפרס הוא טרי גיליאם. הימן מדווח שאחרי כמה שעות של שיחה, גיליאם הבטיח לו לעשות מאמץ להגיע שוב בקרוב לישראל.

================

עוד זכייה מסוף השבוע האחרון: סרטה של יעל קיים, ״ההר״, זכה בפרס הראשון בפסטיבל פרייבורג בשוויץ. המעניין הוא שבדיוק לפני ארבע שנים זכה סרט ישראלי נוסף באותו פסטיבל: ״אף פעם לא מאוחר מדי״ של עדו פלוק. והנה הקטע המפתיע: את שני הסרטים צילם אותו צלם, איתי מרום.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה