24 יולי 2016 | 14:24 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

סיכום היממה בקומיק-קון: די.סי, מארוול, ג׳יי.קיי רולינג, קינג קונג, ברי לארסון

״קונג: אי הגולגולת״. אפוקליפסה עכשיו?

״קונג: אי הגולגולת״. אפוקליפסה עכשיו?

אחרי הבליץ של אמש, עם חשיפות הטריילרים החדשים של ״וונדר וומן״ (גל גדות!), ״ליגת הצדק״ (עוד גל גדות!) ו״המלך ארתור״ (גאי ריצ׳י?!), המשיכו הפאנלים של אולם H במרכז הכנסים של סן דייגו להנפיק כותרות ותכנים. הנה המיטב שבהם:

1. ״קונג״.

האם אנחנו צריכים עוד סרט של ״קינג קונג״? לא. אבל למרות שלא ביקשנו, הנה הוא מגיע, והפעם עם טוויסט: סרט קינג קונג שאמור לייצר עולם שבו קינג קונג וגודזילה חיים במקביל (רואים לכך רמזים בטריילר) כדי שבעתיד נוכל לקבל את ״קינג קונג נגד גודזילה״ (כי הוליווד חייבת להוציא 200 מיליון דולר על סרטי הטראש שבשנות הששים עלו לירה וחצי). ואין לי מושג מי זה ג׳ורדן ווט-רוברטס, הבמאי של ״קונג: אי הגולגולת״, אבל הטריילר מציג כמה רגעים ויזואליים מעניינים, בחיבור שבין ״אפוקליפסה עכשיו״ ו״הטורף״. טום הידלסטון וברי לארסון, זוכת האוסקר הטרייה על ״חדר״, בתפקידים הראשיים מול סמיואל ל׳ ג׳קסון וג׳ון גודמן. הנה הטריילר לסרט שייצא ב-10.3.2017:

2. ברי לארסון היא ״קפטן מארוול״.

לארסון נשארה גם לפאנל של אולפני מארוול, כי שם הכריז קווין פייגי שהיא זו שתגלם את ״קפטן מארוול״, גיבורת-העל הבאה של האולפן – ולמעשה הגיבורה הראשונה שמובילה סרט של האולפן – בסרט שמיועד רק ל-2019.

 

3. ״דוקטור סטריינג׳״.

טריילר חדש ל״דוקטור סטריינג׳״ (4.11.2016), בבימויו של סקוט דריקסון ומאת ג׳ון ספהיטס, שחושף את מאדס מיקלסן כנבל החדש של מארוול, בסרט בכיבובו של בנדיקט קאמברבאץ׳.

,

4.

הנוכחים באולם זכו לראות קטעים ערוכים מתוך ״שומרי הגלקסיה 2״ (5.5.2017) וסצינות ראשונות מתוך ״ספיידרמן״ החדש (7.7.2017), שצילומיו התחילו רק לפני עשרה ימים. הסרטונים האלה עדיין לא הופצו ברשת.

5. ״Legion״

עוד ממארוול, הפעם בטלוויזיה: הצצה ראשונה לסדרה החדשה של נואה האולי (״פארגו״), שמטפל כעת באחת הדמויות של מארוול מהיקום של אקס-מן (אם כי, מפיקי הסדרה מבטיחים שזה לא בדיוק היקום של אקס-מן, אולי כדי למנוע ניסיונות ליצור קרוס-אוברים של דמויות). דן סטיבנס מגלם בחור שאובחן כסכיזופרן, אבל מגלה שיכול להיות שהוא בעצם מוטאנט שיכול לתקשר עם דמויות אחרות (או שהוא סכיזופרן). הנה:

6. ״לגו באטמן״.

חזרה לאירוע גדוש הטריילרים של וורנר, ועכשיו ״לגו באטמן״:

7. ״חיות הפלא והיכן למצוא אותן״

טריילר נוסף לסרט שחוזר אל העולם של הארי פוטר – ללא הארי פוטר – מאת ג׳יי.קיי רולינג, ובבימויו של דיוויד ייטס, שכבר חתום על סרט אחד השנה, ״האגדה של טרזן״, שזוכה להצלחה בינונית.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה