13 מרץ 2012 | 12:50 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

פסטיבל סרטי הסטודנטים קורא לכם

פסטיבל דוקאביב כבר פרסם את סרטי התחרות שלו. פסטיבל קולנוע דרום כבר מטפטף הדלפות מהתוכנייה שלו. אבל בין לבין מצפה לנו פסטיבל נוסף, ועוד אחד שמאז ומתמיד היתה לי אליו סימפטיה גדולה: הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים. זה פסטיבל שמופק על ידי החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב, מתקיים פעם בשנתיים וב-2.6 ייפתח בתל אביב בפעם ה-14. אם עוד לא יצא לכם להתוודע לפסטיבל הזה, כדאי לכם. הוא מקסים. כמה מבכירי הבמאים בעולם (ובארץ) התחילו את דרכם כסטודנטים שהציגו את סרטי הגמר שלהם בפסטיבל הזה, חלקם יצאו ממנו עם פרסים. זה פסטיבל הסטודנטים השני הכי חשוב בעולם (אחרי מינכן).

 

אני מצפה לשמוע מהסטודנטים בתל אביב לא מעט על התוכניות הצפויות בפסטיבל בימים הקרובים, ובינתיים הנה היוזמה הראשונה של הפסטיבל שנחשפת: חוץ מהתחרות הבינלאומית הרשמית, שאליה ניגשים סרטים הנבחרים על ידי בתי הספר עצמם, יקיים השנה הפסטיבל תחרות און-ליין, בה כל סטודנט בעולם שהפיק סרט יכול להעלות לפייסבוק של הפסטיבל את סרטו ולהעמיד אותו לשיפוט הקהל הרחב. הסרט שייבחר כחביב הקהל בפייסבוק יוזמן להשתתף בפסטיבל ויוצרו יזכה לכרטיס טיסה לישראל כדי להגיע לפסטיבל. הם קוראים לזה "תחרות מתחת לרדאר". זה הדף עם הסרטים שכבר התחילו להצטבר שם, אם אתם כבר רוצים לצפות ולדרג.

 

הנה שני סרטים כמעט אקראיים שנתקלתי בהם שם. שניהם עוסקים בזוגיות במשבר. הראשון הוא "לב מעץ" שביים ג'נתן ווייט הבריטי:

 


 

 

השני הוא "מדיטציית כעס" שביים הישראלי גיא ליכטנשטיין בבית הספר לקולנוע של וינה (הסרט צולם בתל אביב). הוא קצת הזכיר לי מערכון של (נדמה לי) דן בן אמוץ:

 


 

 

אם נתקלתם שם בסרטים מוצלחים, תנו לינק.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה