11 דצמבר 2012 | 20:10 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

יש המשך: "הפטיש העברי" מביא את אמא (ומגיע לישראל)

לפני חמישה ימים סיפרנו לכם כאן על כך שג'ונתן קסלמן משתמש באתר חדש לקראוד-פאנדינג לפרויקטים יהודיים כדי להתניע את המימון לסרטו "הפטיש העברי נגד היטלר". כמעט עשר שנים חלפו מאז בכורת "הפטיש העברי" ובעשר השנים האלה גילה קסלמן שאין לו בכלל את הזכויות על הסרט כדי לעשות רימייק. באחרונה הוא הצליח להסדיר את עניין הזכויות והוא רוצה לצאת לצילומים במאי עם תקציב שך 1.5 מיליון דולר. כדי להתחיל את גיוס הכספים, ולמשוך שחקן בעל שם לתפקיד היטלר, הוא פונה לקהל היהודי לגייס מימון seed של 200,000 דולר.

בארבעת הימים האלה קרו כמה דברים מפתיעים למדי:

א. ציון נאנוס ראה את האייטם כאן בבלוג, יצר קשר עם קסלמן (חפשו אותו בפייסבוק) והרים אייטם מבדר מאוד לחדשות ערוץ 2.

ב. שני תורמים אמריקאיים הזרימו לקמפיין 10,000 דולר כל אחד, מה שהופך אותם אוטומטית למפיקים שותפים בסרט, עם קרדיט בפוסטר.

 

ג. בווידיאו חדש שהעלה הערב, קסלמן מגייס את אמא שלו לעזור לו בגיוס כספים:

 


 

ד. והנה עוד עדכון משמח, ואם תרצו – סקופ: בסוכות הבא מתכנן קסלמן להגיע לישראל בתור אורח פסטיבל המד"ב והפנטזיה בתל אביב ולחגוג יום הולדת עשר ל"הפטיש העברי" בהקרנה חגיגית לסרט. הוא מקווה באותו אירוע כבר להציג כמה סצינות מתוך סרט ההמשך.

תרמו כאן.

======================

ואם אנחנו כבר בעניין הזה, נערבב אייטמים ונדווח באופן אגבי שאחרי שנים ארוכות של סכסוך בין שני גופים הנושאים את השם "פסטיבל אייקון למדע בדיוני ופנטזיה" – האחד כנס של פאנלים וימי עיון, השני פסטיבל קולנוע (זה התחיל לפני שנים כאירוע אחד שהתפצל לשניים) – ממתג את עצמו עכשיו פסטיבל הקולנוע אייקון מחדש ומעתה יקרא שמו "אוטופיה". אירוע בשם "אייקון" ימשיך להתקיים על ידי האגודה למדע בדיוני בישראל (שמסוכסכת זמן רב עם פסטיבל אייקון השני). "אוטופיה" הוא שם נהדר לפסטיבל המציג סרטים שברובם כדור הארץ נחרב או רוב אוכלוסייתו מושמדת. עכשיו רק נותר לשכנע אותם להזיז את עצמם מסוכות, ולהפסיק להתנגש עם פסטיבל חיפה, ואני אהיה מרוצה יותר. הנה ההכרזה על המיתוג מחדש וכל הג'אז הזה.

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה