23 יולי 2016 | 23:52 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

הצצה ראשונה ל״ליגת הצדק״, טריילר ראשון

בן אפלק ב״ליגת הצדק״

בן אפלק ב״ליגת הצדק״

והמבול מקומיק-קון ממשיך עם הפרזנטציה של אולפני וורנר. אחרי שהם חשפו את הטריילר ל״וונדר וומן״, הגיע הזמן להפתיע את כולם ולחשוף סצינות ראשונות מתוך ״ליגת הצדק״. אני מקווה שהפרזנטציה המלאה תעלה לאינטרנט כי אני סקרן לראות את הדינמיקה בין בן אפלק ובין זאק סניידר. אחרי הביקורות המאכזבות של ״באטמן נגד סופרמן״, וגם נתוני הקופה שכולם חשבו שיהיו טובים יותר (למרות שקשה לקרוא לסרט שהכניס 800 מיליון דולר כשלון), וורנר ערכה שינויים תת-קרקעיים בהפקה של ״ליגת הצדק״, שכבר יצאה לדרך עוד לפני בכורת ״באטמן נגד סופרמן״. בן אפלק מונה להיות מפיק אחראי של הסרט (הוא גם הביא לסרט את כריס טריו, התבריטאי זוכה האוסקר של ״ארגו״), נשאלת השאלה עד כמה אפלק הפך להיות במאי הצללים של הסרט, לצד או מעל סניידר (אפלק עומד לביים סרט באטמן משלו).

מה שבטוח: להביא את שתי הדקות האלה לקומיק-קון, זמן כה קצר אחרי סוף הצילומים, ופחות מחצי שנה אחרי מבוכת ״באטמן נגד סופרמן״, זו עדות לביטחון שיש בוורנר מהתוצר המתגבש שלהם. ברוס וויין (אפלק) יוצא לגייס גיבורי על נוספים, לצד וונדר-וומן וסופרמן, שכבר חברו לו בסרט הקודם, ומוצא את אקווה-מן (ג׳ייסו מומו), הפלאש (עזרא מילר), סייבורג (ריי פישר).

ובקיצור, 2017 הולכת להיות השנה של גל גדות. הסרט ייצא בנובמבר 2017. ככה זה נראה:

 

====================

ועוד מהפרזנטציה של וורנר הערב בקומיק-קון: ככה נראית הגרסה של גאי ריצ׳י לאגדת המלך ארתור:

 

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “הצצה ראשונה ל״ליגת הצדק״, טריילר ראשון”

  1. אחד 24 יולי 2016 ב - 11:31 קישור ישיר

    וכנגד כל הפצצה יש הפצצת נגד. מארוול סיימו הלילה את הפאנל שלהם ונתנו מבול זהה של טריילרים.

    בקרב בין 2 הענקיות האלה אני נוטה למארוול למרות שהארסנל של די סי רחוק מלהיות קטן. יש להם פוטנציאל אדיר והכל יהיה תלוי בכמה לחץ האולפנים (ובעיקר WB) יורידו מהבימאים שלהם ויותר ישחררו. הגירסה המלאה שסניידר שיחרר (BvS) לא רעה בכלל יחסית לגירסה שיצאה לקולנוע ונראה שהיה שם לחץ מיותר מעל הראש שלו שחירבן את הסרט הזה לחלוטין.

  2. JNH 24 יולי 2016 ב - 14:33 קישור ישיר

    אני לא מבין למה וורנר הולכים סחור סחור וכל פעם מרחיבים קצת את טווח הסמכויות של אפלק, במקום פשוט לתת לו לביים את הסרט. מה הנאמנות חסרת הפשר הזאת לסניידר? יש לו איזה מידע מפליל על בעלי החברה? הרי אפלק הוא בבירור במאי כשיר יותר, וסניידר כבר קיבל מספיק הזדמנויות ופישל בכולן.


השאירו תגובה