11 דצמבר 2011 | 09:15 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

הנה באים המונטאז'ים


 

גם זו כבר מסורת דצמברית: במקביל לרשימות סרטי השנה צצים ביו-טיוב סרטוני המחרוזות המקבצים את מיטב השוטים והקלישאות של שנת הקולנוע החולפת. שניים מהם כבר יצאו. השני מביניהם הוא הטוב מבין השניים והוא מופיע למעלה. הראשון שיצא מופיע להלן, ויש בו דברים נחמדים אבל הוא פחות טוב (זה למעלה, שערוך ממש כמו טריילר אחד ארוך, מתחיל עם דפש מוד. זה למטה מתחיל עם "שיר המהגר", במקור של לד זפלין, מתוך פסקול "נערה עם קעקוע דרקון" של דיוויד פינצ'ר, ומסתיים עם אלבו, אז טעם מוזיקלי יש להם).

 

מה שמדהים אותי – חוץ מהחריצות, הכשרון, וחדות האבחנה של עורכי הקליפים האלה – היא הכמות העצומה של סרטים שלא מגיעים לישראל. לפי ספירה זריזה שלי 60 מתוך 160 הסרטים המופיעים בקליפ התחתון עדיין לא הגיעו ארצה. אני משתמש ב"עדיין", כי חלקם יגיעו במהלך ינואר-פברואר, אבל כולנו יודעים שרובם לא יגיעו ארצה.

 


 

================

 

והנה הגרסה של טרנט רזנור וקרן או. לשיר של לד זפלין, בתוספת מונטאז' ויזואלי שיצר דיוויד פינצ'ר לסיקוונס כותרות פתיחה של "נערה עם קעקוע דרקון".

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “הנה באים המונטאז'ים”

  1. איתן 11 דצמבר 2011 ב - 13:30 קישור ישיר

    תרשה לי שנייה, לפני שבאמת צוללים לסיכומים ולענייני אוסקרים של השנה החולפת, לדבר על הסרטים של 2012. על הסרטים הישראלים של השנה הבאה אני כותב אצלי בבלוג. אבל במהלך סוף השבוע האחרון נתקלתי בכמה שמות מסקרנים שעוד עשויים לאכלס את רשימות הסיכום של השנה הבאה:

    הראשון שתפס את עיניי היה אלפונסו קוארון (א-פרופו הקליפ ביעני-שוט אחד מהפוסט הקודם). מאז Children of men המהמם הוא נעלם. השנה הוא אמור לחזור עם סרט חלל, ועם סנדרה בולוק וג'ורג' קלוני בתפקידים הראשיים.

    נתקלתי גם בשם קת'רין ביגלו. ההיא שלקחה אוסקר לפני שנתיים על "מטען הכאב" המצויין אמורה לחזור השנה עם סרט על "הו, איך תפסנו ונקנקנו את אוסמה בין-לאדן". סביר להניח שיהיה mind blowing.

    בימים אלו רץ בארץ (במעט מדי אולמות) הסרט "שומר חוק" של ג'ון מייקל מקדונה (סרט מבריק. שווה לחפש אותו). אח שלו, שהיה הראשון לביים פיצ'ר ("ברוז'" המבריק) , אמר לחזור השנה עם "שבעה פסיכופטים", סרט עם שם מצויין, ועם תקציר עוד יותר מסקרן: תסריטאי מסתבך במזימה של חברו המתכוון לחטוף כלב. נשמע האחים כהן פר-אקסלנס.

    ויהיה גם סרט חדש לריאן ג'ונסון, שעשה סרט אחד מצויין ("בריק"), ואחד מבולבל ("האחים בלום"). לסרטו החדש, "לופר", יש תקציר מרתק: "מתנקש בשירות המאפיה של העתיד מזהה את עצמו העתידי כאחת המטרות שלו עצמו"

    ואחרי כל אלו, אני חייב לציין שמכל הבלוק באסטרים שבד"כ פחות מעניינים אותי, אני בכל זאת מצפה לאחד: "אמיצה", שאמור להחזיר את הכבוד האבוד של פיקסאר, אחרי תצוגת הנפל של "מכוניות 2".

  2. x 11 דצמבר 2011 ב - 16:03 קישור ישיר

    קולונעו דיזנגוף יסגר בסוף החודש.
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4159992,00.html

    לו הייתי סרטי שפירא, הייתי מארגן שם חגיגת סילבסטר קולנועית וחינמית עם כל הקלאסיקות שהפיצו לאורך השנים.

  3. שלומי 11 דצמבר 2011 ב - 16:19 קישור ישיר

    הסרטים אכן קטנו,נורמה.


השאירו תגובה