30 יוני 2012 | 22:47 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

כוכבית שני מיליון

כמו שחישבתי ביום ראשון, "הערת שוליים" אכן חצה ביום רביעי את קו 2 מיליון הדולר בהכנסות באמריקה. הישג מרשים. דף הסרט ב"בוקס אופיס מוג'ו" נראה כעת כך:

 

ובתזמון מושלם מגיעה הבשורה שהאקדמיה האמריקאית הזמינה 176 יוצרים להצטרף לשורותיה. אחד מהם הוא סידר, שהיה מועמד פעמיים לאוסקר הזר, והוזמן להצטרף לענף הבמאים. לצידו במוזמנים: אסגאר פרהדי האירני, שזכה באוסקר הזר על "פרידה" (ויצטרך להחליט האם הוא רוצה להצטרף לתא הבמאים או תא התסריטאים), האחים דארדן, ובאופן מדהים: טרנס מאליק, שרק עתה, אחרי המועמדות של "עץ החיים", הופך לחבר אקדמיה. גם לטי ארונסון, אחותו של וודי אלן ומפיקת סרטיו האחרונים, הוזמנה להצטרף לסקציית המפיקים. אורן מוברמן (שיוכל לדבר עם סידר בעברית במפגשי האקדמיה) הוזמן לסקציית התסריטאים. וג'ונה היל יוכל להשלים להם מניין בסקציית השחקנים. הנה הרשימה המלאה מה"לוס אנג'לס טיימס".

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “כוכבית שני מיליון”

  1. מולך 1 יולי 2012 ב - 1:25 קישור ישיר

    תוהה.מה בדיוק הרלוונטיות של הפרסום הזה? זה שיא בנושא לא יודע? אם כן. כדאי שתציין שיא במה. ואגב. מה התואה העולמית של התכשיט הזה? סתומרת כמה הוא עשה בעולם? אז שיהיה חבר אקדמיה. מתאים לפקיד שומה. מה עוד?

    • ערן 1 יולי 2012 ב - 5:48 קישור ישיר

      אתה באמת לא מבין את כמה ששני ההישגים האלה משמעותיים, או שסתם צרה עינך?

  2. גיל 1 יולי 2012 ב - 1:37 קישור ישיר

    קצת גאוות יחידה, אין בזה כל רע

    • מולך 1 יולי 2012 ב - 6:57 קישור ישיר

      עיני בכלל לא צרה. להיפך. היא פקוחה לגמריי ברגישות האלרגית שלה לפקיד השומה הזה המתיימר להיות במאי קולנוע ובכ"ז ובלי קשר, מה בדיוק המשמעותי שבעלק הישג הזה? אתה, אני, מישהו אחר, מרוויח משהו מהקישקוש הזה?

  3. איתן 1 יולי 2012 ב - 11:10 קישור ישיר

    הערת צד: גם ז'אן דוז'ארדין, זוכה האוסקר דהשתא ("הארטיסט") הוא חבר אקדמיה מעכשיו. הדבר הבא שהוא היה מעורב בו היא קומדיה שנקראה "הבוגדים" (Les infidels). הסרט כבר היה ברשימת ההפצה בארץ, ואז נעלם. האם נגנז?

  4. איריס 1 יולי 2012 ב - 11:41 קישור ישיר

    ברור שזהו הישג משמעותי- יוצרים ישראלים ירויחו תקדים להצלחה בארה"ב. הם יוכלו לשווק את סרטיהם טיפ-טיפה יותר בקלות בארה"ב. מה רע? גם על הצד העסקי צריך לחשוב ביצירה לקולנוע…


השאירו תגובה