02 ספטמבר 2012 | 17:34 ~ 8 תגובות | תגובות פייסבוק

נא להכיר: הבית החדש של "סינמסקופ"

סינמסקופ עברי משנת 1973

 

שלום לכולם. זהו חזרנו הביתה. הכתובת המקורית של "סינמסקופ", אותה רכשתי ב-2004, חוזרת להיות כתובת הבית הרשמית של המדור. תודה לכל האנשים שהיו שותפים שלי בימיי אורנג' – לגדי, ליניב ולשי – שהאמינו בבלוג והלכו איתו כברת דרך ארוכה. אז הביטו סביב, זה הבית החדש. תודה לאורי צציק שטיפל בכל הצד הטכני של העברת הכבודה בין השרתים. בינתיים נראה לי שהכל עובד. עדכנו אותי אם יש אתלכם תקלות. כן, בלוג חדש זה קצת כמו נעל. לוקח כמה ימים להתרגל. אבל תראו, סוף סוף רוחב טור גדול, אחרי שנים שהיינו עם 430 פיקסלים יש לנו עכשיו 600 פיקסלים לטקסטים, תמונות וסרטוני וידיאו. ובכלל, יש לי עכשיו לא מעט שדרוגים שלא היו לי בימי אורנג', ואני מקווה שרק נוסיף עוד בקרוב.

אם הייתם מנויים לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים במייל, גם זה היה אמור לעבור לבלוג החדש. עקבו וראו אם זה אכן קורה. אם אתם רוצים להצטרף למנוי הבלוג במייל, תיבת ההצטרפות נמצאת בטור הצד משמאל.

ברגעים אלה, בין העבודה על העברת הבלוג ועיצובו וכתיבת תכנים וצפייה בסרטים, אני גם מנהל דיונים עם נותני חסויות אפשריים, בתקווה להמשיך ולהפוך את הבלוג לעסק כלכלי, ולא סתם לתחביב. עד שזה יקרה, אתם מוזמנים להביע את הערכתכם לבלוג, ולהשתתף בעלויות התפעול שלו בתיבת התרומות משמאל.

אתם גם יכולים ואולי אף צריכים לעקוב אחר "סינמסקופ" בפייסבוק. גם שם אשדרג מעתה את הפעילות ואעלה שם תוספות בלעדיות, אז לא כדאי לכם לפספס. אשמח לעזרתכם בהפצת תכני הבלוג בפייסבוק ובטוויטר.

אם אתם די חדשים בבלוג ולא יודעים את סיפור הרקע ואת כללי היסוד, בדקו את ההקדמה כאן. אם נמחקה תגובה שלכם מאיזור הטוקבקים, רוב הסיכויים שכאן תמצאו את התשובה למה.

אוקיי, אני חוזר לעבודה. יש לנו גם את פסטיבל ונציה. גם ההצבעה לפרסי אופיר בעיצומה. ויש עוד כמה תיקוני צבע קטנים לעשות כאן ולראות שכל החיווטים עובדים. הסתובבו באיזור, תראו מה חדש. אני כאן לתגובות ושאלות.

תודה לכם, לקהל הקוראים הקבוע ההולך וגדל של הבלוג. אני מקווה שעברתם משם לפה. זה הזמן לשנות את קיצור הדרך שלכם לכתובת הזאת (כמה מוותיקי הבלוג שמעולם לא שינו את הכתובת הזאת מקיצורי הדרך כבר הסתובבו כאן כשעוד הכל היה פיגומים בחמשת הימים האחרונים).

אה. מי מזהה מאיזה פוסטר של סרט ישראלי לקוח הפרט הקטן שהוגדל מאוד בראש הפוסט הזה?

נושאים: בשוטף

8 תגובות ל - “נא להכיר: הבית החדש של "סינמסקופ"”

  1. איתן 2 ספטמבר 2012 ב - 18:05 קישור ישיר

    אז עד שאתה מפרק קרטונים, אני רק רוצה להגיד שההרגשה שלי בימים האחרונים היא שפסטיבל קאן השנה אכזב, אבל פסטיבל ונציה מחזיר את האמון בתוצרת הקולנועית העולמית. כמעט כל סרט שמוקרן שם זוכה להילולים. תשואות לחדש של בן אפלק, וגם אוהבים מאוד את נוח באומבך (לפי מה שהבנתי, בפאזה פחות חומצתית מהרגיל). "סיפורים שאנחנו מספרים", החדש של שרה פולי, מהולל כהכי טוב שלה. וכמובן, "המאסטר" של פול תומס אנדרסון. למבקרים נגמרו הסופרלטיבים בשביל הסרט הזה (אני חושב שאפשר לסגור את הסיפור של האוסקר השנה, יאיר. הגיע זמנו של פול תומס אנדרסון. וחוץ מזה, אין לו מתחרים. עוד גרסה של "אנה קרנינה"? ועוד גרסה של "עלובי החיים"? למי יש כוח לזה?)

    החדש של טרנס מאליק, כצפוי, מפלג קהלים. ועל "למלא את החלל" קראתי בינתיים שתי ביקורות. אחת מצוינת, אבל פחות נחשבת בעיניי (כי הכותב הוא ישראלי, ומכיר את השטח. דן פיינרו). השנייה קצת יותר מסויגת. המשפט שהכי מדאיג אותי הוא: While festival life is assured, the film’s setting and mind-set are so special they will limit commercial release to serious art house circuits. יכול להיות שהסרט מיוחד מדי?

  2. יותם 2 ספטמבר 2012 ב - 18:21 קישור ישיר

    מציצים! 🙂

    ===================

    רוה ליותם: אכן.

  3. אוטו פוקוס 2 ספטמבר 2012 ב - 21:06 קישור ישיר

    מזל טוב! מאחל שהבית החדש/ישן יהיה פורה ומרתק לפחות כמו זה שקדם לו.

  4. דבורית 3 ספטמבר 2012 ב - 7:36 קישור ישיר

    מנוית מייל ותיקה, אלא שלא קיבלתי את המיילים מאתמול. ניסיתי להירשם שוב וקיבלתי הודעה שאני כבר מנויה.
    אני יחידה?

  5. דבורית 3 ספטמבר 2012 ב - 7:38 קישור ישיר

    עדכון: המיילים הגיעו אך התברר שנותבו לספאם.

  6. יניב אידלשטיין 3 ספטמבר 2012 ב - 9:59 קישור ישיר

    פיד הרסס החדש עובד יופי. הפיד הקודם עצר בפוסט על סרטי פסטיבל ונציה אצלכם במחשב. אולי כדאי להוציא שם הודעה אחרונה על המעבר (אם זה אפשרי).
    מזל טוב על הבית החדש! מברוכ

  7. אסףר 4 ספטמבר 2012 ב - 0:05 קישור ישיר

    הנה בתור מתנת חנוכת בית:

    נמצא בקלטת ישנה משנות ה-90: סרט תיעודי על סטניסלב לם ששודר בערוץ 8, כולל ראיון עם הסופר. נדמה לי שבפנים הוא גם מספר על "סולאריס" של טרקובסקי ולמה הוא לא היה מרוצה מהתוצאה…

    (*)קישור מוגבל בזמן.

    http://rapidshare.com/files/3825373773/Stanislaw%20Lem%20-%20Science%20And%20Fiction.mkv


השאירו תגובה