07 נובמבר 2012 | 17:31 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

"בלדה לאביב הבוכה", טריילר

זה הסרט היחיד מבין מועמדי אופיר שפשוט החמצתי בעקביות את כל הקרנותיו, אז אין לי מושג איך הוא. אבל מאוד אהבתי את "כיכר החלומות", סרטו הקודם של בני תורתי (מלפני 12 שנה!), והטריילר הזה – שנראה כמו מערבון מאריאצ'י – סיקרן אותי כהוגן. מפרסי אופיר הסרט יצא עם פרסים למוזיקה, לתלבושות, לסאונד ולאיפור. הסרט יוצא ב-6 בדצמבר.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “"בלדה לאביב הבוכה", טריילר”

  1. דורון (אחר) 7 נובמבר 2012 ב - 17:46 קישור ישיר

    לקח לי זמן להיכנס לסרט הזה, שנראה בהתחלה מיושן מאוד, אבל מרגע שנכנסתי לעולם שלו הוא כבש אותי. סרט מקסים עם כמה סצנות שעשויות מחומר שיכול להפוך לקאלט ומוזיקה מעולה.
    עם שיווק נכון הסרט הזה צריך להפוך לשלאגר מפתיע.

  2. איתן 7 נובמבר 2012 ב - 18:14 קישור ישיר

    זה מוזר, כי הסרט הזה מיושן ומגוחך, וגם כובש ומקסים בעת ובעונה אחת. ראית בעצמך בטריילר את השפמים הבלתי אפשריים של כולם. ראית בטריילר את הסצינה עם לירית בלבן (שצריכה להקיז את דמו של אורי רן קלאוזנר) – הסצינה הזו היא עיקוף תסריטאי לא נחוץ. תחנה מיותרת בדרך. אבל גם ראית בטריילר את אורי גבריאל המצוין, את אדר גולד שהפתיעה אותי לטובה, ואת האהבה הגדולה של בני תורתי לתרבות המזרחית שלגמרי עוברת מן המסך ומדביקה את הקהל.
    לגבי סיכוייו בקופה – חוששני שה"מיושן ומגוחך" יגבר, והסרט הזה לא ימריא. בישראל הפרובינציאלית של היום הקהל הרחב התרגל כבר לסרטים ראויים שעומדים בסטנדרט אחד עם העולם. "בלדה לאביב הבוכה", עם כל המאמץ הניכר שבו, לא יזכה, להערכתי, לסלחנות של הקהל. "אחותי היפה" של מרקו כרמל עשה, בסופו של דבר, מספרים סבירים, אבל הרבה פחות ממה שחשבתי שהוא יכול לעשות. עם כל הצער שבדבר, אני מעריך שהסרט של תורתי לא יעשה גם את זה.

    * דרך אגב, יאיר, מה קרה לבוקסת "תגובות אחרונות"? ואם מישהו מגיב לפוסט מלפני 4 שנים, לא נוכל לראות את זה?
    * דרך אגב 2: מזל טוב לרגל זה שביקורותיך מופיעות עכשיו גם ב criticwire.

    =================

    רוה לאיתן: חזרה תיבת "תגובות אחרונות".

  3. זייטגזוענט 7 נובמבר 2012 ב - 19:12 קישור ישיר

    בתור סדרן בסנימטק ת'א אני רק רוצה לציין בלי לפגוע באחרים, שהסרט הזה זכה לתשואות ממושכות מאוד אחרי כל הקרנה, תמיד מול אולמות מלאים. אם יש סרט שהייתי הולך עליו בתור מפיץ מסרטי השנה זה הוא.


השאירו תגובה