08 ינואר 2013 | 16:47 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

"לרדת מהעץ", טריילר

"לרדת מהעץ" הוא סרטו העלילתי הארוך הראשון של גור בנטביץ' מאז "משהו טוטאלי" הנפלא מ-2000. 13 שנים בהן הוא עשה לא מעט טלוויזיה, סרטים קצרים והעמיד קואופרטיב קולנועי משובח עם בת זוגו, מאיה קניג. היא שיחקה ב"עובר ושב" הקצר שלו, הוא שיחק ב"אורחים לרגע" הארוך שלה (וזכה על כך בפרס בפסטיבל ירושלים). עכשיו היא גם העורכת וגם שחקנית המשנה ב"לרדת מהעץ" (בו בנטביץ' עצמו משחק תפקיד קטן יחסית לצד גל תורן הנהדר בתפקיד הראשי, של אקטיביסט בעל כורחו). הסרט, שעריכתו הסתיימה ביולי, בצמוד מדי להקרנות האקדמיה, ייצא ב-14 בפברואר.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “"לרדת מהעץ", טריילר”

  1. יעקב 9 ינואר 2013 ב - 15:21 קישור ישיר

    סוף סוף יוצא סרט ישראלי , שעושה לי חשק ללכת לבית קולנוע. הבאזז מסביב למשחק של גל תורן הגיע הרבה לפני הסרט. ויש לי תחושה שהוא לא יאכזב. אגב, שמתם לב שהעטיפה הגרפית מזכירה את אורחים לרגע? מקווה שהקהל הישראלי, יעדיף יצירות אינדי אמיצות על פני קולנוע חרדי שמרני.

    =================

    רוה ליעקב: "לרדת מהעץ" סרט חביב מאוד מאוד, אבל הוא לא סרט עצמאי כלל, יש בו את קרן רבינוביץ ומפעל הפיס וערוץ 10 ואת אדרי כמשקיעים. למעשה, הוא אחד הסרטים המושקעים, המופקים והיקרים שנעשו בארץ השנה. תקציבו שווה, ואולי אף גבוה מזה של "למלא את החלל".


השאירו תגובה