08 ינואר 2013 | 20:23 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

אוסקר 2012: המועמדים לפרס גילדת הבמאים

גילדת הבמאים פרסמה עכשיו את חמשת המועמדים לפרסי הבימוי שלה. אחד מהם יזכה, ומי שיזכה יזכה גם באוסקר על הבימוי, ומי שיזכה באוסקר על הבימוי, יזכה גם באוסקר על הסרט. ככה זה הולך, ברוב מוחלט של הפעמים. כלומר, שגם אם יתפרסמו מחרתיים (חמישי) בין שמונה לעשרה מועמדים לפרס הסרט באוסקרים, למעשה המועמדויות לגילדת הבמאים מצמצמת את הרשימה לחמישה שבאמת נמצאים בתחרות. והחמישה הם:

בן אפלק, "ארגו"

קתרין ביגלו, "כוננות עם שחר"

טום הופר, "עלובי החיים"

אנג לי, "חיי פיי"

סטיבן ספילברג, "לינקולן"

 

מי שראה ב"אופטימיות היא שם המשחק" של דיוויד או. ראסל וב"ג'נגו ללא מעוצורים" של קוונטין טרנטינו מועמדים אפשריים לזכייה באוסקר, התקווה הזאת הגיעה לסיומה הערב. ללא מועמדות לפרס גילדת הבמאים סיכויי הזכייה שלהם באוסקר קלושים מאוד (למרות שהם בוודאי יהיו מועמדים בקטגוריית הסרט).

מצד שני, "חיי פיי" ו"כוננות עם שחר" יגיעו למועמדויות לאוסקר ביום חמישי ללא מועמדות של גילדת השחקנים, מה שמקטין מאוד את סיכויי הזכייה שלהם.

מה שמרכז את המירוץ בדיוק במקום בו הוא היה: בין "ארגו" ו"לינקולן" וגם "עלובי החיים".

מחר, בזמן שאני אהיה אצל רופא השיניים: המועמדים לבאפט"א. זה חשוב לנו כי הנוכחות של הבריטים בקרב מצביעי האקדמיה אינה מבוטלת, והמועמדים וגם הזוכים בבאפט"א יודעים לחזות לפחות הפתעה אחת שאנחנו מחמיצים מהמעקב אחר הגילדות האמריקאיות. לרוב באיזורי השחקנים: מועמדות להלן מירן על "היצ'קוק" ו/או לעמנואל ריבה על "אהבה", או משהו אחר, נגלה את זה מחר באמצעות הבאפט"א. הישארו עימנו.

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “אוסקר 2012: המועמדים לפרס גילדת הבמאים”

  1. רועי. 8 ינואר 2013 ב - 22:56 קישור ישיר

    "ארגו" לא טוב עד כדי כך לפי דעתי. בהחלט לא סרט שצריך להיות מועמד כל-כך רציני לאוסקר. וגם מעצבן שפול תומאס אנדרסון לא מקבל אפילו מועמדות בפרס הבימוי. אולי הסרט שלא לא היה יצירת מופת, אבל עבודת הבימוי שלו שם הייתה מופתית בהחלט.


השאירו תגובה