12 יוני 2013 | 07:41 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

הסדרה שלנו

אז מה אני עושה בימים אלה? את זה:

 

חיים טופול בצילומי הסדרה ללא השם עדיין על הקולנוע הישראלי. צילום: אלירן קנולר

 

אריק ברנשטיין, מעלמה הפקות, קיבץ קבוצת אנשים לצידו – שי להב, נואית גבע ואני – ויצאנו להרפתקאה מופלאה ליצור סדרה על הקולנוע הישראלי. וכך, בימים האחרונים, אנחנו יושבים באולפן קטן בשכונת ביצרון, ואחד-אחד הם מגיעים כולם לדבר איתנו ולהצטלם, ואנחנו מתגלגלים מצחוק על הרצפה מסיפורי ההרפתקאות הנפלאים שהם מספרים לנו על הקולנוע. ראשית ימיו, כולל ימי להקת הנח"ל ששם ככל הנראה למעשה נולד הקולנוע הישראלי (אורי זוהר, חיים טופול, אפרים קישון ככותב, גבי עמרני, ועוד המון), ועד לימים אלה. הנה כמה מאלה שכבר הגיעו:

גבי עמרני

 

ירון לונדון, בעיקר בתפקיד הביוגרף של אפרים קישון

 

שמי זרחין

 

אבי נשר

 

רשף לוי

 

מנחם גולן

 

יהורם גאון

 

חלי גולדנברג

 

באופן טבעי, אלה הצילומים של הכוכבים. אבל יש גם תסריטאים (אלי תבור), מאפרים (אורי גרוס), מעצבים (קולי סנדר) ומפיקים. אנחנו עדיין בשלב בו אנחנו מצלמים את ימי הבראשית של הקולנוע (זרחין, נשר ולוי מדברים על היוצרים שהשפיעו עליהם, עוד לא הגענו לצילום הפרקים העוסקים בתקופה שלהם).

הסדרה מיועדת לערוץ 1, לשידור בתחילת 2015. יש זמן (וטונות של עבודה). עד אז, אני מקווה, נצליח להבין מה זה הקולנוע הישראלי. ואם לא, לפחות יש לנו יופי של סיפורים. היה פעם אקשן.

רוב התמונות, מהפייסבוק של אריק ברנשטיין.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “הסדרה שלנו”

  1. צליל סיון 12 יוני 2013 ב - 8:07 קישור ישיר

    תחילת 2015??? וואו – המון זמן… שיהיה בהצלחה! עשית לי חתיכת "טיזינג"… אני מכניס את זה לרשימת הציפיות שלי ל-2015 יחד עם Star Wars החדש…

  2. קמרלינג 12 יוני 2013 ב - 12:47 קישור ישיר

    היי, אתם יכולים ללכת על "אנחנו מסך הכסף"

  3. אילן 12 יוני 2013 ב - 22:15 קישור ישיר

    מזל טוב ובהצלחה

    אם אני זוכר נכון, לפני כמה שנים דיברו על פרויקט של דומה של רפאל נדג'ארי. מה קרה עם זה?

    ================

    רוה לאילן: הסדרה, בת ארבעה פרקים, של נדג'ארי הושלמה כבר מזמן, יצאה בדי.וי.די, והיא מצוינת, אבל מאוד-מאוד שונה ממה שאנחנו מתכננים.


השאירו תגובה