24 אוקטובר 2013 | 23:54 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

לורנס קסדן חוזר ל"מלחמת הכוכבים"

לפני חצי שנה הופיע מייקל ארנדט, שזכה באוסקר על כתיבת "מיס סאנשיין הקטנה" וכתב את "צעצוע של סיפור 3", בווידיאו המשעשע הזה לאתר Funny Or Die, המתאר את תלאותיו בתור התסריטאי שנשכר לכתוב את "מלחמת הכוכבים 7":

 צחוק צחוק, אבל אופס – פתאום אמת. מסיבה שטרם נחשפה, מייקל ארנדט עזב את הפרויקט. אולי כי הוא היה עסוק בלצלם סרטונים ל-Funny Or Die במקום לכתוב. עכשיו לורנס קסדן וג'יי.ג'יי אברמס יהיו אחראים על התסריט. חוץ מהעניין שהחלפת דמות מרכזית בצוות בשלב כזה היא תמיד בשורות רעות, יש צד מסקרן בכותרת: לורנס קסדן הוא בהחלט האיש הנכון למשימה. זה האיש שהציל את ג'ורג' לוקאס עם תסריטיו ל"האימפריה מכה שנית", "שובו של הג'דיי" ו"שודדי התיבה האבודה". הוא יודע לכתוב את "מלחמת הכוכבים".

נוכל לפטפט עם קסדן על התסריט הזה, ברגע שהוא יגיש את הדראפט הסופי ואז יגיע לירושלים כדי לצלם בה את האפיזודה שלו בסרט האנתולוגיה, "אני אוהב אותך, ירושלים", לצד יוסף סידר והיאם עבאס.

(אגב, האיש בווידיאו הנ"ל הוא לא באמת מייקל ארנדט – זו פרודיה – אבל נבואי נותר הוא).

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “לורנס קסדן חוזר ל"מלחמת הכוכבים"”

  1. JNH 31 אוקטובר 2013 ב - 0:08 קישור ישיר

    על הנייר לורנס קסדן הוא בחירה מבריקה. התסריטים שלו ל"אימפריה" ו"ג'די" היו נהדרים, במיוחד כשמשווים אותם לאלו של לוקאס עצמו, והתסריט שלו ל"שודדי התיבה האבודה" נותר אחד המושלמים שנכתבו אי פעם לסרט הרפתקאות. אבל – וזה אבל חשוב – קסדן לא עשה סרט ראוי כבר יותר מעשרים שנה. הסרטים האחרונים שלו היו מזוויעים, ונדמה שהוא די איבד את זה. העובדה שאברמס כותב יחד איתו ומשגיח עליו מבשרת שכנראה לא יהיו פה פאדיחות-על, אבל זה עדיין מהלך קצת ריסקי.


השאירו תגובה