24 דצמבר 2013 | 17:24 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

אני, אתה וההוביט

מימין: נדב אלוביק, מרטין פרימן (״ההוביט״) ובן אורינגר

גם הפוסט הזה מוגש לכם בשיתוף ג׳יימסון וויסקי והתחרות הבינלאומית שהחברה עורכת ושאנחנו כאן שותפים לה זו השנה השניה: Done In Sixty Seconds. כל פרטי התחרות ותנאי ההשתתפות בה נמצאים כאן, אבל תזכורת למי שהחמיץ: אתם יוצרים סרטון בן 60 שניות שהוא גרסה/פרודיה על סרט מוכר, מעלים לאתר, וצוות שיפוט מקומי בוחר את הסרט הטוב ביותר ושולח את יוצרו פלוס חבר/ה ללונדון להשתתף בגמר הבינלאומי של התחרות, המתקיימת שם בשיתוף ״אמפייר מגזין״, שהוא כיום מגזין הקולנוע הגדול והמשובח בעולם. החידוש השנה: אפשר להגיש גם סרטים שצולמו בסמארטפון.

לא מאמינים להייפ? אז תשאלו את בן אורינגר ואת נדב אלוביק שלפני שנה קראו כאן ב״סינמסקופ״ על התחרות הקודמת, קיבצו חברים והלכו לצלם גרסה משלהם ל״התחלה״, וזכו במקום הראשון. כמה חודשים אחר כך הם היו על מטוס ללונדון, שם הם השתתפו בתחרות הבינלאומית (ולא זכו) והגיעו למסיבות הקוקטייל של טקס פרסי אמפייר, טקס הקולנוע המתוקשר של אנגליה. שם הם הסתחבקו עם מרטין פרימן (בילבו באגינס מ״ההוביט״) וטום הידלסטון (לוקי מ״הנוקמים״). הם חזרו עם תמונות וחוויות, והנה הן לפניכם.

מכאן, הבמה עוברת לבן ונדב:

כבר בערב הראשון אחרי שנחתנו התקיים טקס פרסי ה-Done in 60 Seconds, במסגרתו יכריזו על חמשת המועמדים הסופיים לזכייה בפרס, כשעל הזוכה הכריזו יומיים אחר כך בטקס ה-Empire Awards, טקס הפרסים המפורסם באנגליה. למרות שבסך הכל מדובר בתחרות של יוצרים חובבנים, היתה אווירה הוליוודית באוויר: צלמי עיתונות מצלמים את כל האורחים, דוגמניות מחלקות קוקטיילים, פוסטרים של הסרטים המועמדים מעטרים את קירות האולם ושטיח אחד ארוך מ.. טוב נו, פרקט. את הטקס הובילו פאנל מכובד של סלבריטאים בריטיים (אלכס זיין, סוג של ראיין סיקרסט הבריטי, וג׳ואן פרוגט מ״דאונטון אבי״) העורך הראשי של מגזין ״אמפייר״, והשחקן טום הידלסטון. באותו טקס הקרינו את כל 20 הסרטים המועמדים ולאחר כל סרט פאנל השופטים הגיב בביקורת "נוקבת" והומוריסטית. למרות שלא הצלחנו להתברג לחמשת הראשונים שעלו לטקס הגמר זכינו להשתתף באירוע מפואר ומרשים. וחוץ מזה, מי עוד יכול להגיד שהוא זכה לבלות ארוחת ערב עם לוקי מ"הנוקמים"?

מצטלמים עם טום הידלסטון

אבל הכיף לא נגמר פה. כיאה לאירועים שכאלה, אחרי כל פארטי יש את האפטר פארטי. אחרי האירוע הסיעו אותנו לבר אנגלי ענקי בו היה איזור סגור אך ורק למשתתפי האירוע, שם צחקנו ורקדנו ובעיקר שתינו וויסקי. הרבה.

ביום שבת כל משתתפי התחרות הוסעו למוזיאון הקולנוע בלונדון, שם עברנו סיור מקיף בכל אגפי המוזיאון, ראינו פריטים מקוריים מסרטים מפורסמים כמו החליפה המקורית של כריסטיאן בייל מ"באטמן מתחיל" והדגם המקורי של החייזר מ"הנוסע השמיני", ועברנו הרצאה מאומן איפור ואפקטים חזותיים.

בערב יום ראשון חמשת הפיינליסטים הלכו לטקס ה-Empire Awards בעוד ששאר המשתתפים לא קופחו והוסעו למסעדת טאפאס מרשימה מאוד במרכז לונדון. שם מילאנו את תחושת ההחמצה באוכל. אחרי טקס ה-Empire Awards הוזמנו לאפטר פארטי הרשמי של אירוע הפרסים. סוללה של שחקנים ואנשים מפורסמים היו שם, והמון, המון וויסקי.

למרות שלא זכינו בפרס הסופי, נדב ואני מיצינו את החוויה המדהימה הזאת עד הסוף, ויצא לנו לשוחח שיחות לוהטות עם שורה של שחקני קולנוע ומבקרים, ואפילו יצא לנו לדבר (וגם לרקוד) מרטין פרימן ההוביט (או ווטסון, לצופי ״שרלוק״)!

בסופו של דבר, גם למרות שלא זכינו בתחרות הבינלאומית, זכינו לחוויה מדהימה ולטיול יוצא דופן. טיול שגרם לנדב ולי, קולנוענים מתחילים שחולמים לעשות סרטים גדולים ומצליחים בעתיד, להרגיש במשך סוף שבוע אחד – שאנחנו קולנועני אוסקר לפחות.

היעד הבא – לונדון 2014!

==============

תודה לבן ולנדב. אם אתם רוצים לנסות לנצח אותם השנה ולהיות אלה שנוסעים ללונדון, יש לכם עד 20.1.2013 לשלוח את הששים שניות שלכם. כל הפרטים כאן.

וזה הסרטון שהטיס את בן ונדב ללונדון:

 

 

לדף הפייסבוק של התחרות

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה