24 אפריל 2014 | 19:17 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

לפיטר ג׳קסון יש עדכון בקשר להוביט השלישי

פיטר ג׳קסון עדכן לפני שעתיים בדף הפייסבוק שלו שהסרט השלישי בסדרת ״ההוביט״ שינה את שמו. השם המקורי היה ״לשם ובחזרה״. אבל השם הסופי הוא עכשיו: ״קרב חמשת הצבאות״. השם הכללי ״לשם ובחזרה״ יהפוך (כנראה) לשם של הטרילוגיה כולה, כשתצא במארז של כל הסרטים בעתיד (גרסה מורחבת של ״מפלתו של סמאוג״, עם עוד 25 דקות של סצינות, תצא בקרוב). ג׳קסון מסביר:

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “לפיטר ג׳קסון יש עדכון בקשר להוביט השלישי”

  1. נתי 24 אפריל 2014 ב - 20:36 קישור ישיר

    בהתחלה תהיתי איך הוא יצליח לעשות 3 סרטים מספר של 200 עמודים. עכשיו אני תוהה איך הוא יספיק להכניס את כל האירועים שנשארו לסרט של 3 שעות.

  2. אביתר 25 אפריל 2014 ב - 6:17 קישור ישיר

    אני מחכה שיהיה מישהו גאון שיהפוך את הטרילוגיה לסרט אחד של שלוש שכות

  3. שלו 25 אפריל 2014 ב - 9:18 קישור ישיר

    אין גבול לתאוות הבצע שהשתלטה על האיש הזה, שפעם חשבתי להוביט נחמד ובלתי מזיק.

    לסרט השני שיצא השנה היה אפשר לחתוך יותר מחצי ועדיין הוא היה עובד ומספר את הסיפור. כל האקט האחרון עם סמאוג היה אחד לאחד מתוך הספר וטוב שכך. הדיאלוגים טולקיניים להפליא וכך גם המהלכים.

    אבל כל השאר? הביקור המיותר אצל האלפים, הקישקוש עם באיורן שהתנוון לסצינה סתמית, גנדלף וחיפושיו אחרי סאורון, סיפורה המשעמם של העיר שעל האגם. כל אלו נועדו רק כדי ליצוק תוכן בשלוש שעות של סרט. את כל אלו היה אפשר להעיף.

  4. איתן 25 אפריל 2014 ב - 14:34 קישור ישיר

    התגובות של קודמי נובעים מבורות הכרת החומר של עולם שר הטבעות וההוביט. לטולקין יש 21 ספרים על עולם שר הטבעות וההוביט (הסרט) מורכב מהספר ההוביט, הנספחים של שר הטבעות (150 עמודים), קטעים מהספרים הנוספים שאלה למעשה ממלאים את הסיפור של העזיבות הרבות של גנדלף, וכל סיפורי המשנה וההרחבות שלכאורה לא קיימות.

    הסרט הראשון גאוני (מבחינתי) ועשוי בול כמו שציפיתי. השני היה טוב מאוד אם כי נאמן מאוד למקור מלבד השטות של טאוריל.

    לכן, לפני שאתה שופטים את "איך יעשו סרט ממה שנשאר" או "איך ספר של 200 עמודים הפך ל 8 שעות סרטים" תחשבו על שאולי אתם טועים בחשבון שלכם 🙂


השאירו תגובה