21 מאי 2014 | 23:26 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

רוצים להשתתף ב״מלחמת הכוכבים, פרק 7״?

ההפקה של ״מלחמת הכוכבים, פרק 7״, שצילומיו התחילו החודש באבו-דאבי, לפני שהם עוברים לאולפני פיינווד בלונדון, משיקה קמפיין פילנטרופי לתמיכה בפעילות ההומניטרית של יוניצף. כל תרומה לארגון מ-10 דולר ומעלה תכניס אתכם להגרלה שהפרס הגדול שלה הוא טיסה ללונדון, ביקור על הסט של ״מלחמת הכוכבים״, פגישה עם הצוות והשחקנים, ואז השתתפות בתור סטטיסט באחת הסצינות. ואם תתרמו 50,000 דולר, יארגנו לכם הקרנת בכורה פרטית של הסרט, כמה ימים לפני בכורתו הרשמית (דצמבר 2015), בעיר מגוריכם. לפני הכל, הנה ג׳יי.ג׳יי אברמס, מהסט של ״מלחמת הכוכבים, פרק 7״, מציג את היוזמה וחושף חיזר ג׳ים-הנסוני:

יפה. נאה. אבל אני מנסה לברר האם יש כאן קאץ׳: מעיון בתקנון המבצע, לא לגמרי ברור לי האם תושבי ישראל יכולים להשתתף בו. טופס התרומה מאפשר לתושבי ישראל לתרום, אבל התקנון מגביל את ההשתתפות לבני 18 ומעלה ואזרחי כמה מדינות, שישראל אינה בתוכן.

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “רוצים להשתתף ב״מלחמת הכוכבים, פרק 7״?”

  1. עמית איצקר 21 מאי 2014 ב - 23:44 קישור ישיר

    הייתי דיי שמח כששמעתי שאברהמס הולך לכיוון של פחות אפקטים דיגיטליים ויותר בכיוון של הטרילוגיה הישנה, אבל החייזר הזה נראה דיי מעפן

  2. נתי 22 מאי 2014 ב - 0:40 קישור ישיר

    הכותרת גרמה לי לקפוץ במקום, הקנאץ' די הרס לי. על פניו זה נראה שלא נוכל להשתתף.

    ================
    רוה לנתי: לא בטוח. טופס התרומה מאפשר השתתפות מישראל. וישראל לא רשומה כחלק מהמדינות שמהן ההשתתפות אסורה בהחלט. מה שכנראה שם אותה בתוך המשפט שאומר שתושבי שאר המדינות צריכים לוודא שאין מניעה חוקית מצד המדינה שלהם להשתתף במבצעים כאלה. אני לא מכיר מניעה כזאת בישראל (חוץ מלתושבי עזה).

  3. שלו 22 מאי 2014 ב - 9:43 קישור ישיר

    נראה לי שהם בכיוון הנכון שם. כל עוד אברמס יוריד מעט מכמות הפלאשים והסינוורים שהוא אוהב לפזר בכל שוט ושוט, כל עוד לוקאס יקח חתיכת צעד ענקי לאחור וישמש רק ברמת יועץ עלילתי משני וכל עוד דיסני יתנו לצוות מרווח נשימה ולא יבקרו בסט כל דקה- אני מוכן להמר שצפויה לנו אחלה טרילוגיה. ג׳יי ג׳יי עשה סה״כ עבודה טובה בסטאר טרק והעובדה שהוא עצמו מעריץ של מלחמת הכוכבים נותנת את התחושה שהוא שותף למה שהמעריצים אוהבים ולא אוהבים.

    מה שכן, אני מליץ לכולם לשים עין ואף לרכוש מעט מניות של העכבר. אחרי פרוזן והמקבצים המטורפים של מארוול, המניה רק תעלה ותתפוצץ לקראת דצמבר 2015.

  4. עידן 22 מאי 2014 ב - 22:08 קישור ישיר

    מה? מה?
    וואו, אני אפילו לא מצליח להחליט כמה אני רוצה להשקיע בדבר הנפלא הזה.


השאירו תגובה