18 יולי 2014 | 00:49 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

״גאליס, המסע לאסטרה״, טריילר

"גאליס, המסע לאסטרה״

"גאליס, המסע לאסטרה״

You know, for kids

הטריילר הראשון (והיחיד, כי ככה זה בישראל) ל״גאליס, המסע לאסטרה״ מוצמד מהיום ל״שושנה חלוץ מרכזי״, שם ראיתי אותו הבוקר, ועכשיו הוא גם אונליין. אצלי בבית בת ה-10 ובת ה-12 מתווכחות ביניהן האם הן רוצות לראות את הסרט או לא. אם הן יקחו אותי אלך, אם לא, אתן לסרט הזה לזרום לידי, לא נראה לי שאני הנמען שלו, וממילא יש לי תחושה שזה סרט שמפיקיו בעיקר מתכננים לשבור קופות ב-VOD יותר מאשר בבתי הקולנוע. ההודעה לעיתונות מדווחת של ״מאות אלפי ילדים מחכים לסרט״. זה באמת יהיה מעניין לראות האם הצלחה כבירה של סדרה בפורמט ביתי תצליח להוציא אל בתי הקולנוע את המעריצים בהמוניהם. האם פורמט ״סרט הקיץ״ ההוליוודי יכול להיות מתורגם גם לקולנוע הישראלי? זה יהיה שיעור מעניין מאוד – לאו דווקא בקולנוע, אלא בשיווק והפצה.

אבל הנה נקודה אמנותית מעניינת שקשורה לסרט: בגלל שמעולם לא ראיתי את ״גאליס״, ומבחינתי תובל שפיר זה הילד מ״פעם הייתי״, עד לפני שבועיים גם לא ידעתי מי זה נווה צור. מתברר שהוא שחקן שמוכר לצופי ״גאליס״. אבל בעוד חודש הוא יהיה השחקן שיהיה מועמד לפרס אופיר על תפקידו עוכר השלווה ב״עמק״ של סופי ארטוס. מפיקי ״גאליס״ מנסים להריץ אותו גם כשחקן משנה על הסרט הזה (לא יקרה, בלי שראיתי).

נקודה מעניינת שלישית: הצלם הוא שי גולדמן, וזה הסרט השלישי שלו השנה, אחרי ״הקפות״ (שעוד לא ראיתי) ו״הגננת״ (חיבור מופתי בין צלם ובמאי, אולי הטוב ביותר בקריירה המופלאה של גולדמן).

וזהו, אחרי שחיברתי את הטריילר הזה לנושאים שמעניינים מבקרי קולנוע מבוגרים, הנה הצצה אל ״גאליס, המסע לנרניה״. סליחה, ״גאליס, המסע לאסטרה״. עודד רז, הבמאי של הסדרה, ביים את הסרט.

 

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “״גאליס, המסע לאסטרה״, טריילר”

  1. עמית איצקר 18 יולי 2014 ב - 1:32 קישור ישיר

    נווה צור גם מככב בסרט "השפסעלך" של יובל נובלמן וגם בסרט "שניצל" של אסף אפשטיין שיוקרן בפסטיבל סרטי הילדים בסינמטק. נראה לי שמאוד תאהב את "שניצל". הוא מחווה נהדרת לסרטים של שפילברג

  2. דוד 18 יולי 2014 ב - 12:26 קישור ישיר

    הטריילר מביך,מרגיש כמו עברית "מאונגלזת",הפקה ברמה של THE ASYLAM.


השאירו תגובה