27 אוגוסט 2014 | 18:40 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

ועוד בצילומי ״משימה בלתי אפשרית 5״: מפוצצים מכונית (וידיאו)

כריסטופר מקווארי (מימין) וטום קרוז, אמש בבניין האופרה בווינה. צילמה: קאט רוהר

כריסטופר מקווארי (מימין) וטום קרוז, אמש בבניין האופרה בווינה. צילמה: קאט רוהר

שליחת ״סינמסקופ״ בווינה, הקולנוענית קאט רוהר, ממשיכה לעשות לילות לבנים ברחובות עירה, שם נמשכים צילומי הלוקיישן של ״משימת בלתי אפשרית 5״ בבימויו של כריסטופר מקווארי. הצילומים, כדי שתבינו, מתרחשים ממש מחוץ לחלון ביתה. ביום ראשון היא שלחה לנו תמונות וסרטון של פעלול שטום קרוז ביצע בעצמו, כשהוא משתלשל מגג בניין האופרה. תמונות נהדרות וסרטון נהדר, שעד מהרה הפכו ויראליים: מקווארי עצמו עשה פייבוריט לציוץ בטוויטר עם לינק לווידיאו, שנצפה מאז כבר 20,000 פעם. איחלתי לרוהר יישר כוח אבל אמרתי שנראה לי שמיצינו. ואז הלילה היא שלחה לי את זה:

 

נראה שזו דרך מצוינת ליצור באז לסרט. הלאה צילומי אולפן מבודדים. את הצילומים עושים כעת מול קהל גדול:

IMG_4498

 

בכנות? זה מגניב אותי לאללה. אני מחבב את סרטי ״משימה בלתי אפשרית״, ואני חושב שמקווארי הוא תסריט אדיר ומאז ״ג׳ק ריצ׳ר״ אני חושב שהוא גם במאי מעניין. והסרטונים האלה עושים עליי את העבודה: הם הופכים את ״משימה בלתי אפשרית 5״ (שייצא בדצמבר 2015) לסרט שאני ממש מחכה לו.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “ועוד בצילומי ״משימה בלתי אפשרית 5״: מפוצצים מכונית (וידיאו)”

  1. דיסקו 27 אוגוסט 2014 ב - 20:32 קישור ישיר

    דווקא מאד אהבתי את הבימוי של בראד בירד במספר 4.
    בהוליווד סוס מנצח מחליפים כנראה.

    • עידו 28 אוגוסט 2014 ב - 6:16 קישור ישיר

      כל סרט של משימה בלתי אפשרית נעשה על ידי במאי אחר (ולרוב במאי רציני בעל חזון או יחוד כלשהו). במידה מסוימת זה הגימיק של הסידרה.

  2. דוד 28 אוגוסט 2014 ב - 9:58 קישור ישיר

    דצמבר 2015? סטאר וורס יקרע אותו בקופות-למה לא להזיז לפברואר שזה חודש מת,)יש תקדים להקדמת סרטים לחודשים שהם לא פופולרים כמו קפטן אמריקה 2 ובאמן נגד סופרמן),היתרון היחיד הוא שהסרט יהיה כשיר לקבל מועמדות לאוסקר(אם כבר אז רק בקטגוריות הטכניות)אבל זה לא רלוונטי לסדרה הזו.


השאירו תגובה