12 אפריל 2016 | 22:56 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

צחי גראד ויהונתן אינדורסקי (״שטיסל״) התחילו אתמול את צילומי סרטיהם

 

צחי גראד, אתמול בצילומי סרטו השלישי כבמאי, ״הבן דוד״. צילומים: קייט פון ברוקלין

צחי גראד, אתמול בצילומי סרטו השלישי כבמאי, ״הבן דוד״. צילומים: קייט פון ברוקלין

1.

צחי גראד הוא אחד השחקנים המוכשרים והאהובים בארץ, אבל הידעתם שהוא גם במאי? גראד, שכבר ביים את הסרטים ״ג׳ירפות״ ו״תנועה מגונה״ התחיל אתמול (שני) את צילומי הסרט השלישי בבימויו: ״הבן דוד״, ולנו יש תמונות ראשונות מהסט. עלילת הסרט מספרת על נפתלי, מושבניק בן 45, שמביא למושב פועל ערבי צעיר לעבודות שיפוצים. באותו יום מותקפת במושב צעירה יהודיה ובני המושב מתחילים לחשוד בפועל הערבי של נפתלי. גראד גם משחק את התפקיד הראשי ולצידו עלאא דקה, אסנת פישמן וירון מוטולה. ילדיו של גראד משחקים את ילדיו של הדמות הראשית והסרט מצולם בביתו של גראד. גראד כתב, מביים ומפיק. איתן חתוכה מצלם. ברק קסלר מפיק בפועל.

IMGP7643

2.

אהבתם את ״שטיסל״? בהחלט. ישר כוח גדול לכם. ובכן, יהונתן אינדורסקי, שהיה שותף ליצירת הסדרה יחד עם אורי אלון, התחיל לצלם אתמול את הפיצ׳ר הראשון שלו, ״לפני הזכרון״. זו הרחבה של סרט הגמר שלו בבית הספר סם שפיגל, ״דרייבר״. כמו הסרט הקצר (ראו אותו בהמשך), גם הסרט הארוך מספר על דרייבר (או שמא ״דרייבער״?), נהג שלוקח מתרימים (שנוררים) בין בתי העשירים החרדים בבני ברק, מתוך הבנה שהוא מקבל כעמלה 50 אחוזים מהתרומות שהם משיגים, בין אם זה למוסדות או לסיוע לבני משפחה חולים או עניים. חוץ מ״שטיסל״, אינדורסקי ביים את הסרט התיעודי ״זמן פוניבז׳״ (הישיבה בה למד) ואת הסרט הקצר ״החזן והים״.

בסרט שהתחיל את צילומיו אתמול (שני) משחק משה פולקנפליק בתפקיד הדרייבר, נחמן רוזומני, שאשתו עוזבת אותו והוא צריך להסתובב בלילות עם הילדה שלו במושב האחורי. את הדמויות שהוא פוגש במהלך עבודתו  יגלמו, בין השאר, רבקה מיכאלי, דובל'ה גליקמן, אילן דר, יעל אבקסיס, דב נבון ויחזקאל לזרוב. שי גולדמן מצלם, ז׳ואל אלקסיס עורכת, אסף אמדורסקי ילחין. טליה קלינהנדלר ואסנת הנדלסמן קרן מפיקות.

זה ״דרייבר״, סרט הגמר של אינדורסקי מ-2010, האטיוד לסרט הארוך:

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה