01 נובמבר 2009 | 10:45 ~ 7 תגובות | תגובות פייסבוק

נובמבר הוליד מפלצת

שבוע טוב. ואת הביקורות שלי על הסרטים החדשים של ג'ון וו וקן לואץ' כבר קראתם? את הטריילר החדש של ג'יימס קמרון כבר ראיתם? קרו המון דברים בסוף השבוע.


אגב, כתזכורת: כדי לא לנפח סתם ככה את מונה התגובות עם הגיגים שלי, אני מוסיף תגובות לתגובות בתוך התגובה עצמה. זה שומר לדעתי על אלגנטיות הרצף ומשאיר את מניין התגובות נאמן לכמות הגולשים שהגיבו ולא לכמות התגובות שלי. החסרון: זה לא מופיע בבוקסית תגובות אחרונות כך שאם הגבתם אתם צריכים לחזור לפוסט ולתגובותיו ולראות אם אני או מישהו אחר הגיב לכם.


===========


מיראמקס – החברה שבשנות התשעים שינתה את חוקי המשחק של הוליווד והאוסקרים – קורסת. או לפחות מצטמקת מאוד, עד כדי גרגר.


============


ריצ'רד שיקל, מבקר הקולנוע של "טיים מגזין", היה צריך לחכות שב"לוס אנג'לס טיימס" יזמינו ממנו ביקורת על הביוגרפיה החדשה של רוברט אלטמן, כדי לקרוע לבמאי המנוח את הצורה ולבטל בכמה פסקאות את אחת הקריירות הגדולות בתולדות הקולנוע האמריקאי. הביוגרפיה פשוט התלבשה לו בול על התזה: אלטמן היה חרא של בנאדם, מכאן שהיה גם חרא של במאי. אלן רודולף ("בחר בי", "בעקבות הכרך", "האהבה שאחרי"), שעבד עם אלטמן כתסריטאי ועוזר במאי, ומי שאטלמן היה המנטור שלו והפיק לו את סרטיו הראשונים, הגיב לביקורת במכתב פרי עטו.


==========


רוג'ר אייברי, שותפו של קווטין טרנטינו לאוסקר על "ספרות זולה", שנשפט לשנת מאסר על הריגה בזמן שנהג שתוי, נכנס ביום חמישי לכלא ומיד התחיל…. לעדכן בטוויטר. "המבנה הוא דוגמה מאיימת של אדריכלות ברוטליסטית". או: "אי אפשר להחליף ערוצים בטלוויזיה בחדר הבידור. ומשום מה היא תמיד מכוונת לפוקס ניוז".


==========


תגידו, אף אחד לא הלך כאן ל"This Is It", סרט החזרות של מייקל ג'קסון, בסוף השבוע? אני מתלבט אם ללכת. מישהו ראה ויכול לספר אם כדאי?

נושאים: בשוטף

7 תגובות ל - “נובמבר הוליד מפלצת”

  1. Shai 1 נובמבר 2009 ב - 17:28 קישור ישיר

    קאתם?

    Are u inventing new words?

  2. נון 1 נובמבר 2009 ב - 18:07 קישור ישיר

    מן הסתם מדובר במילה קראתם, לא שאפשר לצפות למשהו מאדם שמחליף You ב-u.

  3. Shai 1 נובמבר 2009 ב - 18:36 קישור ישיר

    to Nun:I thought that this is what he meant,but Yair should pay more attention to what he writes and check it before publishing it

  4. נון 1 נובמבר 2009 ב - 19:37 קישור ישיר

    יכול להיות, אני אישית חושב שזה מקסים שמישהו שוגה מדי פעם. במיוחד שמדובר בשגיאת הקלדה, מעניק קצת תחושה של אנושיות, לא שאני רומז שיאיר רובוט חס וחלילה אבל אני מניח שזה ברור.

  5. יוס 1 נובמבר 2009 ב - 21:51 קישור ישיר

    this is it!!!

    אחד הערבים הנפלאים שהיו לי בזמן האחרון…

    אם המופע הזה היה עולה הוא ללא ספק היה מוכתר כמופע הפופ המרהיב והעוצמתי ביותר בתולדות המוסיקה. למרות שמייקל כל הזמן שומר על גופו ועל קולו שלא יתעייפו לקראת ההופעות שלעולם לא יגיעו – עדיין מדהים לראות ולשמוע אותו, הוא מהפנט ומפחיד בכל תזוזה שהוא עושה – הדבר הכי קרוב לסופר-הירו שהלך על פני האדמה.

    וחולש על כל תחומי ההופעה בפרפקצוניזם ודיוק, רב-אמן אמיתי, תמים אך מקצועי וחדור אמונה.

    כל מי שתרבות הפופ היא חלק מחייו חייב לעצמו את הצפייה בסרט הזה.

    וחוץ מזה, לשמוע את ההפקות הפאנקיות של להיטי מייקל, שהן מאין "נעימות נושא" של העשורים בהן נכתבו והופקו, בסראונד סיסטם עם סאב-וופרים של קולנוע, פשוט שווה הכל. רק בשביל זה הייתי הולך גם אם המסך היה חשוך לאורך כל הסרט.

  6. עומר 1 נובמבר 2009 ב - 21:52 קישור ישיר

    ראיתי את הסרט על מייקל ג'קסון- מרגש מאד וממחיש עד כמה מוכשר היה ג'קסון ועד כמה המופע שהוא עבד עליו היה אמור להיות אחד המופעים המרהיבים שלטעמי נעשו אי פעם. הרבה אנשים הזילו דמעה בסוף הסרט. יהי זכרו ברוך.

  7. אביחי 2 נובמבר 2009 ב - 19:17 קישור ישיר

    חחחח נון אנשים כמוך הורגים אותי מצחוק. "חושב שזה מקסים"..איזה היסחפות אלוהים. כולה שכח אות.


השאירו תגובה