12 נובמבר 2009 | 08:42 ~ 11 תגובות | תגובות פייסבוק

טיטאנים

1.

באמת? רימייק של "התנגשות הטיטאנים"? זה מה שחסר לנו? כן, אני מניח שזה איזשהו ניסיון לייצר מעין "300" חדש, ולואי לטרייה הצרפתי ("הענק הירוק") הוא במאי אקשן סביר שכזה, מעין וולפגנג פיטרסן-לייט, אז יש סיכוי שזה יהיה ממתק עיניים מקושקש אבל אכיל. העניין הוא שמבחינתי הערך היחיד של "התנגשות הטיטאנים", שהיה די ג'אנק גם ב-1981 (הוא נראה כאילו הוא נוצר בשנות החמישים) היה העובדה שזה היה הסרט האחרון שעליו עבד איש האפקטים האגדי, ריי הריהאוזן, שיצר את כל המפלצות באנימציה ובמיניאטורות. הסרט הזה חתם דור של עשייה קולנועית. אז עכשיו מגיע רימייק, בו הכל דיגיטלי – וממה אנחנו אמורים להתרגש?



2.

אבל הפתיח לטריילר הזה, ל"Kick Ass" של מתיו ווהן, די מצחיק. אני מקווה שזו לא הבדיחה היחידה בסרט. אגב, הסרט הבא של ווהן אחרי זה הוא הרימייק שלו ל"החוב", עם הלן מירן בתפקיד גילה אלמגור.





נושאים: בשוטף

11 תגובות ל - “טיטאנים”

  1. רז-ש 12 נובמבר 2009 ב - 10:45 קישור ישיר

    אתה ממש לא מעודכן אם רק עכשיו גילית שעושים רימייק להתגשות הטיטאנים. מדברים על זה כבר מתחילת העשור, היו להם בעיות להתחיל את ההפקה, אבל כבר לפני שנתיים נתנו לזה את האור הירוק.
    ולגבי Kick ass מדובר בסרט על פי קומיקס עדכני ביותר של מרק מילר (ultimates, wanted). הקומיקס מצוין, אני סקרן לגבי הסרט הזה.

  2. רז 12 נובמבר 2009 ב - 11:07 קישור ישיר

    האמת? בתקווה שאני לא פותח כאן פה לשטן, אם לעשות רימייק למשהו של האריהאוזן, תודה לאל שהם החליטו ללכת על "מאבק הטיטאנים" הזניח (אגב, זה הסרט היחיד, אאל"ט, שבו האריהאוזן לא עבד לבד על האפקטים אלא ניצב בראש צוות שלם) ולא נוגעים ב-"מסעו השביעי של סינבאד".
    בגלגול הקודם של "סינמסקופ" הבעתי משאלה שמישהו בסינמטקים ירים מחווה להאריהאוזן, ואולי אפילו יזמין אותו פה לביקור פה בארץ לפני שהאיש עוזב את עולמנו סופית (הוא כבר בעשור התשיעי לחייו, לא?). זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לגלות כמה מהפנינים הפחות-ידועות שהאיש עבד עליהן: "שלושת העולמות של גוליבר" הוא סרט ילדים מקסים, ו-"עמק הגוואנג'י" הוא אביו הרוחני של "פארק היורה" ו-"אינדיאנה ג'ונס והמקדש הארור".

  3. עמית איצקר 12 נובמבר 2009 ב - 11:34 קישור ישיר

    "ספיי קידס 2" של רוברט רודריגז היה מלא כולו במחוות אדירות להאריהאוזן. במיוחד בעיצוב המפלצות והאפקטים. שווה לראות. זה סרט ממש טוב! בניגוד לשלישי שסתם היה מחורבן.

  4. Gil_161 12 נובמבר 2009 ב - 11:39 קישור ישיר

    "התנגשות הטיטאנים" נראה יותר כמו גרסה מבוגרת יותר של "פרסי ג'קסון" שייצא בפברואר הקרוב בארה"ב. שמות הגיבורים אותו דבר (פרסאוס, זאוס הוא אבא שלו וכ'ו) וגם קווי העלילה די דומים (הצלת העולם דרך כניסה לממלכת השאול, ובטח יהיה שם את הכלב התלת ראשי מהארי פוטר והמהמיתולוגיה היוונית).

  5. אביגיל 12 נובמבר 2009 ב - 12:14 קישור ישיר

    נדמה לי שהצ'יק בקיק-אס היא האחות המצויינת של טום ב500 ימים עם סאמר. האמנם?

  6. מושיקו 12 נובמבר 2009 ב - 13:43 קישור ישיר

    חייב להגיד שהטריילר ל'התנגשות' לא כזה נוראי (אם שמים מיוט כמובן). נראה מרשים ואכיל כמנה צדדית לפופקורן….

  7. אוריה 12 נובמבר 2009 ב - 16:25 קישור ישיר

    'התנגשות הטיטאנים' נראה מגוחך בצורה מעוררת-זעם לטעמי, אבל אולי זו העריכה הסופר-סופר-קרנק-אולטרה-היפראקטיבית.

    המוזיקה מעצבנת ולא קשורה לטעמי. אם כבר אובר-דרמאטיות, איפה הפסקול הפומפוזי?

    חוץ מזה שבאזור שנייה 40 גונבים לגילמרו דל טורו את המפלצות מ'הלבוי' ו'המבוך של פאן'. לא האמנתי למראה עייני אז חזרתי לבדוק שוב ואכן, אותו קונספט בדיוק – מפלצת מכווצת שהעיניים שלה בכפות הידיים.

    לעומת זאת, קיק-אס (לכו תדעו, בסוף אולי יתרגמו את זה ל"מגניב בטירוף" או "סופר מגניב". אוי! האחרון ממש מתאים למפיצים בארץ! והוא נחמד, לא?) נראה מרענן ומושך והכי חשוב – עם חוש הומור בריא.

  8. (יובל) 12 נובמבר 2009 ב - 16:41 קישור ישיר

    אחרי 45 שניות בטריילר של הטיטאנים, מופיעה מפלצת דומה עד מועתקת מהמבוך של פאן.

  9. זוהר 12 נובמבר 2009 ב - 16:52 קישור ישיר

    הפתיח? הפתיח היה אחת מהבדיחות הכי שחוקות בתולדות הקומדיה – משהו פומפוזי וגיבור-על ish עומד לקרות, ואז זה נהרס. הסצנה הייתה יכולה הרבה יותר מגניבה אם הוא באמת היה עף בסוף.

  10. נוי קוגמן 12 נובמבר 2009 ב - 19:50 קישור ישיר

    הפתיח של קיק אס באמת די שחוק, אבל הסרט נראה לי… נחמד. לא משהו שאני אצפה לו בקוצר רוח, אבל אני לא אהיה מאוד מופתע אם זה יצא מוצלח. אני אראה או לא אראה בהתאם לביקורות ולדעות של אנשים שאני מכיר את טעמם (מה שנכון כמעט לכל סרט).

  11. אוריה 12 נובמבר 2009 ב - 23:55 קישור ישיר

    היי יובל, כל הזכויות על תשומת הלב שמורות לי.
    (;


השאירו תגובה