14 פברואר 2010 | 07:03 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

האם "מטען הכאב" בכל זאת בדרך ארצה?

כזכור, אף מפיץ לא טרח לקנות את "מטען הכאב", סרטה של קתרין ביגלו, ולכן הבכורה הישראלית שלו תהיה ב-7 במרץ בערוץ יס 1. אבל יס גם הצליחו להשיג עותק פילם של הסרט – המועמד לתשעה אוסקרים (ביניהם סרט, בימוי, תסריט, צילום, עריכה, סאונד, שחקן) והם מארגנים פרמיירה חגיגית שלו ביום שלישי, 23.3, בקולנוע לב. אני מנסה להבין האם כעת כשיש עותק פילם של הסרט בארץ, האם הוא יעשה סיבוב הקרנות בסינמטקים, אחרי בכורתו הטלוויזיונית. וכרגע התשובה היא שלילית, אף סינמטק לא קיבל הצעה לשבץ את הסרט בהקרנותיו העתידיות. האם יתכן שמגיע עותק פילם של הסרט והוא יהיה כאן רק להקרנה פרטית חד פעמית? לא הגיוני, נכון? ומכיוון שאני שומע שמועה שיש סיכוי שהסרט בכל זאת לבסוף כן יופץ בבתי הקולנוע אחרי האוסקרים, נשארת רק השאלה: מי יפיץ אותו. ומכיוון שהפרמיירה תתקיים בקולנוע לב, ולא – כפי שהייתם מצפים – ביס פלאנט, נראה לי שזאת התשובה. מישהו יודע עוד ויכול לעדכן?

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “האם "מטען הכאב" בכל זאת בדרך ארצה?”

  1. עמית איצקר 14 פברואר 2010 ב - 9:31 קישור ישיר

    אני מניח שהם רוצים קודם לראות אם הסרט יזכה באוסקרים ואיזה ולפי זה הם יחליטו אם שווה להפיץ אותו. הרבה סרטים שהיו מועמדים לפרסים ולא זכו נשכחו אחר כך.

  2. רומי 14 פברואר 2010 ב - 12:37 קישור ישיר

    הפרמיירה ב-23.2

  3. ליאור 16 פברואר 2010 ב - 22:50 קישור ישיר

    לפני כמה שבועות, התקיימה הרצאה של אבי אדרי סמנכ"ל סינמה סיטי באוניברסיטת תל אביב. ההרצאה עסקה במנגונים מתקדמים של שיבוץ סרטים לאולמות והתמודדיות אחרות (כלכליות לרוב) של המגהפלקסים.
    ניגשתי אליו אחריה ושאלתי אותו איך הם פיספסו את "מטען הכאב", הוא הודה ב"טעות" ואמרה שבהחלט צפוי שהסרט יגיע עליהם כעת. כמו שנאמר מקודם נראה שהם צופים בדריכות אחר תוצאות הפרסים. אם הוא זוכה, הוא עולה שם, כך נראה.


השאירו תגובה