23 דצמבר 2010 | 14:38 ~ 10 תגובות | תגובות פייסבוק

קונילמל סוחר סמים

אוי ויי. ראיתי הבוקר את "הולי רולרז" שיצא היום בארץ. איזו החמצה. הסרט מבוסס על מקרה אמיתי מסוף שנות ה-90 שבו נתפסה חבורת חסידים מברוקלין שניסתה להבריח מיליון כדורי אקסטזי. וכך "הולי רולרז", שלאחד ממפיקיו קוראים יצחק גינדי, מתרחש כולו בקהילה חרדית/חסידית בלתי מזוהה בניו יורק, ועד מהרה מד הקיטש והפולקלור עולה על גדותיו עם המון פיקנטריה יידישית. ג'סי אייזנברג ("הרעשעת החעבראתית") הוא סם גולד, הגיבור, ואת אביו מגלם מרק איווניר ("המעמונע על משאבי מענטש"). הצעיר, רגע לפני שידוך, מבין שהוא נמשך יותר לכסף מאשר לתורה, והוא לא נרתע מיוסי, חברו מהבית הסמוך, שמעשן בשבת והולך ונושר מדרכי התורה. גם אורי פפר נמצא שם.


אין ספק, זה בהחלט משעשע לראות מארק צוקרברג עם פאות וכובע חסידים מרבה לומר "ברוך השם". אבל "הולי רולרז" מחמיץ גם את ההזדמנות להשתמש בקהילה החרדית באופן שאינו פולקלוריסטי וגם לא מצליח להיות מותחן פשע הגון. כל מה שנותר לו לעשות זה להראות כמה הבחורים החסידים הצעירים נבוכים, וגם מתפתים, לעולם מלא התאוות והסקס שמקיף אותם. והכסף. הסרט הזה הוא קוריוז משעשע מאוד – מאותם סרטים שצופה ישראלי יתפקע ממנו מצחוק – אבל לא ממש סרט שעובד.

נושאים: מאבק היוצרים

10 תגובות ל - “קונילמל סוחר סמים”

  1. ברונ0ון, צ'ארלס 23 דצמבר 2010 ב - 15:03 קישור ישיר

    הופה!!! – יש כעסים למישהו בבטן התחתונה.(אני מטפל גם במיחושים מן הסוג הזה – אבל אין לי המלצות, בינתיים.)

  2. רני 23 דצמבר 2010 ב - 15:26 קישור ישיר

    מצחיק. שלשום בסינמה סיטי ראיתי את הפוסטר, וכיון שלא ידעתי דבר על הסרט, הרי שרק מהשם והתמונה המינימלית שעליו הסקתי שזהו סרט על מחליקי סקייטבורד או גלגיליות. מסתבר שאני לא מצטיין בטיפוס על העץ הנכון.

  3. יותם 23 דצמבר 2010 ב - 16:32 קישור ישיר

    יאיר, ראיתי אתמול את 'שרון עמרני' ומאד נהניתי

  4. קוראים לי חיים 23 דצמבר 2010 ב - 16:59 קישור ישיר

    יאיר, עוזב את ההערות הטיפשיות של הבחור הזה.
    אני ראיתי את הטריילר של הולי רולרז וזה נראה לי מאד מוזר ששניה אחרי הרשת החברתית הפנים הכי מוכרות עכשיו יוצאות בדיוק עם פאות. זו טעות מטורפת.
    אפילו שיחכו חצי שנה עד שירגע העניין עם הרשת החברתית אי אפשר לראות את אותו ליהוק פעם ככה ופעם ככה. מבלבל מאד.
    אותה בעיה כמעט בארץ. עוז זהבי בפרסומת להוט בבוקר, בצהריים בפרסומת לדיזל, אחר הצהריים בעספור, בערב הוא בייניש מרקד בחיים אחרים!!

  5. מורן 23 דצמבר 2010 ב - 18:00 קישור ישיר

    לא ראיתי את הסרט אבל אחרי ברני מיידוף וכל הפרשייה הזאת עם החסידים שסחרו באיברים להשתלה וכל זה. (לא סגור מה הלך שם) זה לא יוצא קצת מטריד לראות את הסרט הזה? כאילו הוא סוג של פרוטוקול זקני ציון גרסאת ברוקלין?

  6. יוחנן הטבול 24 דצמבר 2010 ב - 6:37 קישור ישיר

    בתגובה למורן.

    למה לחפש גזענות בכל מקום.
    איך סרט שמבוסס על מקרה אמיתי.
    קשור לגזענות? ולפרוטוקול של זקני ציון

  7. Una 17 ינואר 2011 ב - 22:53 קישור ישיר

    I wanted to say this blog is almost amazing. I always like to read something new about this because I have the similar blog in my Country on this subject so this help´s me a lot. I did a search on the theme and found a good number of blogs but nothing like this.Thanks for sharing so much in your blog.. Greets, Una

  8. Ferry pour la Grece 27 ינואר 2011 ב - 23:51 קישור ישיר

    Thanks a million. This was interesting knowing

  9. choosing 28 ינואר 2011 ב - 7:48 קישור ישיר

    Not a bad post, did it take you plenty of time to think about it?

  10. xbox 360 deals 5 פברואר 2011 ב - 19:24 קישור ישיר

    Cool post it is surely. My teacher has been looking for this tips.


השאירו תגובה