10 ינואר 2011 | 12:34 ~ 46 תגובות | תגובות פייסבוק

"סינמסקופ" בן 5 ואתם מקבלים מתנות

השבוע אני מציין חמש שנים להולדת הבלוג הזה. חמש שנים, פששש. באמצע ינואר 2006 – רגע לפני גלובוס הזהב והמועמויות לאוסקר – השקתי את הבלוג הזה. התחלתי עם עדכון של פעם בכמה ימים, עד מהרה זה הפך לפעם ביום, וכיום אני משתדל לעדכן א הבלוג פעמיים ואף שלוש פעמים ביום. ולא רק זה: זה אומר ש"סינמסקופ" בגרסת הדפוס קיים כבר 15 שנה – חמש שנים ב"זמן תל אביב", חמש שנים ב"העיר", ועכשיו חמש שנים ב"פנאי פלוס". כן, את הבלוג הקמתי ממש במקביל לציון עשור לקיומו של "סינמסקופ" מדור הדפוס ומתוך ניסיון לחדש ולרענן אותו. וואו, איך שהזמן רץ. ולכבוד המאורע החגיגי הצלחתי לגייס כמה שותפים יקרים שמעניקים לכם מתנות, סתם כי אתם קוראים את הבלוג.



מתנה א': ביום שישי הבא, 21.1.2011, ב-12:00 בצהריים, אזמין מאה מכם להקרנת טרום בכורה מיוחדת לקוראי הבלוג בקולנוע לב בדיזנגוף סנטר בתל אביב של הסרט "נאום המלך", אחד משני הסרטים הבולטים במירוץ לאוסקרים השנה, והסרט שאני כמעט משוכנע שיביא לקולין פירת את האוסקר הראשון שלו. וחוץ מכל ענייני האוסקרים, זה גם סרט מאוד מהנה. אם תבואו להקרנה, אז ארבעה ימים אחר כך, כשיוכרזו המועמדויות לאוסקר, תוכלו לחוות דעה מושכלת על סמך צפיה האם יש לסרט סיכויים כלשהם והאם המועמדויות הרבות להן יזכה מוצדקות (והאם יש לו סיכוי – שנראה כרגע קלוש – להביס את "הרשת החברתית"). בהקרנה הזאת אני גם אחלק לכמה מכם צ'ופרים. סתם כך, כי אתם חמודים. איך אתם נכנסים להקרנה הזאת? בואו לבקר בבלוג גם בימים הקרובים ואפרסם את הפרטים, אבל בינתיים שריינו לכם את התאריך ואת השעה, וכבר תאמו עם חברים ועם הורים לבוא יחד. תודה לקולנוע לב שהיו נדיבים בהענקת המתנה הזאת לסרט, שמן הסתם יהיה אחד הלהיטים הגדולים שלהם בחורף הזה.



מתנה ב': האנשים המקסימים ב"האוזן השלישית", שותפים נאמנים של "סינמסקופ" כבר המון שנים, נותנים מתנה משלהם – מנוי מתנה לשלושה סרטים לכל קוראי הבלוג. איך? הביאו את הקופון המצורף כאן לדלפקי "האוזן השלישית" בתל אביב, חיפה וירושלים ותקבלו. אנשי "האוזן", במגמה אקולוגית, לא מחייבים אתכם להדפיס את הקופון, אתם יכולים לטעון אותו על הסמארטפון שלכם ולהציג אותו בדלפק. רוצים להשלים פערי צפייה של סרטי 2010, למשל? הנה ההזדמנות שלכם. הנה הקופון:


thirdearcoupon



תודה לאנשי "האוזן השלישית" על הנדיבות והתמיכה לאורך כל השנים.



ובהזדמנות זאת, תזכורת: ביום ראשון הקרוב, 16.1, בלילה (אור ליום שני), אעשה כאן לייב בלוג של גלובוס הזהב. הכינו את השעונים המעוררים.



יום הולדת שמח, סינמסקופ.

נושאים: בשוטף

46 תגובות ל - “"סינמסקופ" בן 5 ואתם מקבלים מתנות”

  1. dvorit 10 ינואר 2011 ב - 12:43 קישור ישיר

    מזל טוב וכן ירבו
    השכנה

  2. סטיבי 10 ינואר 2011 ב - 12:58 קישור ישיר

    מזל טוב!
    (רק קטנוניות: ככל הידוע לי ולאתר של לב, "נאום המלך" יוצא ב-20/1, כך שהקרנה ב-21 אינה טרום בכורה)

    ==============

    רוה לסטיבי: בקולנוע לב אמרו לי שהסרט יוצא ב-27.1. ב-21.1 וב-22.1 יהיו הקרנות טרום בכורה, והראשונה שבהם תהיה ל"סינמסקופ".

  3. דפנה 10 ינואר 2011 ב - 13:15 קישור ישיר

    אולי פעם תארגן הקרנה חינמית ביום שהוא לא יום ו בשעות הצהריים?
    זה מאד לא נוח לשומרי השבת שביננו…

  4. שלום ברכה 10 ינואר 2011 ב - 13:29 קישור ישיר

    מברוק יאיר ומברוק. נהנה לקרוא אותך (ולפעמים גם מתעצבן, אך זהו כנראה טבעו של עולם) לחיים לחיים!

  5. יוסי 10 ינואר 2011 ב - 13:50 קישור ישיר

    מזל טוב וחיים ארוכים

  6. צמח בר 10 ינואר 2011 ב - 13:51 קישור ישיר

    21/1 זה יום ההולדת שלי!
    זה יהיה נחמד!

  7. יותם 10 ינואר 2011 ב - 14:39 קישור ישיר

    מזל טוב יאיר.

  8. צור שפי 10 ינואר 2011 ב - 14:54 קישור ישיר

    מברוק ליומולדת וקיטור: מה מקבלים אלה שקוראים אותך בחו"ל?

  9. מר אנונימי 10 ינואר 2011 ב - 16:22 קישור ישיר

    לצערי לא אוכל להגיע הקרנה של נאום המלך,אבל רציתי לאחל המון מזל טוב לאחד מהאתרים הכי טובים על קולנוע (ובכלל) בארץ, ששני רק לעין הדג.
    תודה על הכתיבה המרתקת שלך, על ההמלצות לסרטים שלא הכרתי ועל זה שנתת לי נקודות מבט חדשות על סרטים שכבר הכרתי. תמיד מעניין פה. (וכמובן, תודה על המתנות).
    אה, ומקווה שלחגיגות ה6 שנים אני אוכל להגיע…

  10. לביא 10 ינואר 2011 ב - 16:28 קישור ישיר

    מזול טוב יאיר! תודה לך על הבלוג שהוא ללא ספק : "אחד הבלוגים הנקראים ביותר בישראל,מקום המפגש לחובבי קולנוע, להתעדכן, להתווכח, להתפלפל, להחליף דעות." (מה שכתוב מתחת לתצלום שלך…)

  11. יניב אידלשטיין 10 ינואר 2011 ב - 17:25 קישור ישיר

    מזל טוב :^)

  12. רז-ש 10 ינואר 2011 ב - 17:52 קישור ישיר

    ברכות חמות. בהחלט אחד הבלוגים (ואתרי התוכן בכלל) הטובים והעקביים בארץ. אני קורא נאמן את הבלוג כל יום כבר חמש שנים. באמת הזמן עובר מהר.

    הערה קטנה- אתה אומר שהסיכויים של נאום המלך לזכות באוסקר הם אפסיים. זה בניגוד לרוב מהמרי האוסקר המקצועיים בארה"ב (שמכירים אישית חברי אקדמיה רבים) ועדיין מעריכים שנאום המלך הוא הפרונט ראנר (אם כי מודים שזה צמוד והרשת החברתית צובר מומנטום מהר). גם אני בשלב זה מעריך שלא ניתן יהיה לעצור את הרשת החברתית, אבל להגיד שהסיכויים של נאום המלך הם אפסיים נשמע לי הצהרה מוגזמת.
    קולין פירת' יזכה באוסר. זה ברור כשמש.
    והערה אחרונה- גלובוס הזהב, באמת? השנה המועמדויות שלו כל כך מגוחכות ומבישות שנדמה לי שאפילו בארה"ב כולם ויתרו על הטקס הזה. נתנו מועמדויות מרובות לההתייר ולאליס בארץ הפלאות ולא נתנו מועמדות לצעצוע של סיפור(רק בשביל להביא את ג'וני דפ ואנג'לינה ג'ולי לטקס). הטקס הפך לבדיחה של עצמו. אני חושב שהשנה המעשה האמיץ הוא להגיד שדי, נלך לישון שנת לילה מלאה ונותר על צפייה בטקס הזה.

  13. מיכאל 23 10 ינואר 2011 ב - 17:52 קישור ישיר

    מזל טוב יאיר!!!

  14. אביגיל 10 ינואר 2011 ב - 18:06 קישור ישיר

    הבלוג שלך ואני חולקים יום הולדת (טוב, ההכרזה על יום ההולדת של הבלוג שלך ואני חולקים יום הולדת). ומסתבר שהשנה גילי בדיוק כפול מגילו של סינמסקופ, שאותו קראתי בתור תיכוניסטית עוד בימי העיר העליזים… מזל טוב, ובהצלחה בהמשך.

  15. איילת 10 ינואר 2011 ב - 18:10 קישור ישיר

    מזל טוב יאיר!

    מהבלוגים המועדפים עליי יחד עם עין הדג.
    תודה על בלוג מרתק (לפעמים נהנית יותר מהביקורות מאשר מהסרטים עצמם.. השנה, מלבד צעצוע של סיפור ,ההתחלה והרשת החברתית, היו מעט מדי סרטים שרציתי לראות אותם בקולנוע…
    וכמובן שאשמח להגיע ל"נאום המלך" במסגרת חגיגת 5 שנים לסינמסקופ…

  16. JNH 10 ינואר 2011 ב - 18:17 קישור ישיר

    ראשית, מזל טוב. באמת עברו מהר ה-5 שנים האלו.
    לגבי הגלובוסים, אני חייב להצטרף לרז-ש. הרי אתה בעצמך אמרת שזה טקס מביש וחנפני שמושך אליו תשומת לב בלתי מוצדקת, ועדיין אתה בוחר לעשות לו לייב בלוגינג, מה שלדעתי רק מלבה את החשיבות המוגזמת שלו. אפשר בהחלט לוותר על זה ולשמור את הלילה הלבן לאוסקרים.

    =================

    רוה לג'.נ.ה: אני בז באופן עמוק ויסודי למצביעי גלובוס הזהב, ונדמה לי שכך גם רוב המועמדים, ובדיוק משום כך – מהסיבה שכולם מגיעים לשם די בכפייה, כי זה טקס שמשודר באן.בי.סי בפריים טיים וזוכה לרייטינג נאה אז אסור לא להיות שם רגע לפני שההצבעה על המועמדויות לאוסקרים ננעלת – לטקס עצמו יש חשיבות, ולא לפרס. נאום מרגש במיוחד, או רגע טלוויזיוני נחרת, יכול להיות ההבדל בין זכיה והפסד באוסקר. וגם העובדה שחלק מהזוכים והמגישים עולים די שתויים הופכת את הטקס הזה לאירוע טלוויזיוני שכדאי לראות. וריקי ג'רווייס מנחה.

  17. גידי ויגו 10 ינואר 2011 ב - 18:41 קישור ישיר

    ווואוו… חמש שנים זו חתיכת תקופה. המון מזל טוב!

  18. איציק הדרוזי 10 ינואר 2011 ב - 19:28 קישור ישיר

    מזל טוב וכל הכבוד על חלוקת המתנות! אמנם אני רק כשנה עוקב אחר הבלוג, אבל אני נהנה מאוד לקרוא כל פוסט ובמיוחד את סיקורי האוסקר. שתהיה עוד שנה מוצלחת לסינמסקופ 🙂

  19. איתן 10 ינואר 2011 ב - 19:57 קישור ישיר

    1. מזל טוב ליום הולדת של הבלוג. גם אני פה כל יום, כמה פעמים ביום.
    2. פששש…מבצע שכזה זה דבר גדול. סחתיין.
    3. "נאום המלך" סרט נהדר ומומלץ.
    4. אני עם רז-ש בעניין ה"לא בטוח". נכון שיש סחף אדיר לכיוון "הרשת החברתית", וכרגע נראה שאם יפתחו את המעטפה בסוף ערב האוסקרים ויגידו "נאום המלך", השוק יהיה דומה לזה של הזכיה של "התרסקות", אבל זה לא אומר שזה לא ייקרה. הסנסורים שלי (שבד"כ טועים, אגב) אומרים שהסרט של פינצ'ר נהדר, אבל שכלתני מדי לאקדמיה, והם ילכו עם הרגש של "נאום המלך".
    5. אני לא מסכים עם רז-ש בעניין הגלובוסים. כלומר: כן, בטח, זה טקס מגוחך. אבל זו רק תחנה בדרך אל האוסקרים. זה לא אומר שמי זוכה בגלובוסים מיד זוכה באוסקר, אבל מי שזה לא יהיה, זה יתרום למומנטום שלו. וחוץ מזה, יש משהו נעים באוירה של הגלובוסים, כשכולם יושבים סביב שולחן.
    אני לא מבטיח שאני אהיה בלייב-בלוג של זה (נראה מה קורה בענייני עבודה), אבל אני אשתדל.

  20. עופר ליברגל 10 ינואר 2011 ב - 20:31 קישור ישיר

    לי נדמה שאם מישהו ידיח את הרשת החברתית מן האוסקרים זה דווקא "אומץ אמיתי" – הוא נעדר מרוב רשימות סיכום השנה והפרסים המוקדמים, אבל זה היה לפני שהוא יצא לאקרנים וזכה להצלחה מסחרית. לגלולבס הזהב יש חשיבות אחת: זה טקס הפרסים היחידי שכל מה שהבוחרים שלו מנסים לעשות זה לנבא את האוסקר. הטקסים/רשימות הנוספים מנסים לתת את הפרס למי שמגיע לו

  21. כ. 10 ינואר 2011 ב - 21:06 קישור ישיר

    אכן פששש. סחתיין על החדשנות והגמישות שבתחילת הדרך, על ההתמדה וההקפדה שלכל אורכה. תודה על ביקורות שהן לפעמים מעניינות יותר מהסרט עצמו, ובאופן כללי, על החזקתו הנחושה של גוף הידע הזה בחיים, חי, ערני ובועט לעתים.

  22. קרן מרגלית 10 ינואר 2011 ב - 21:15 קישור ישיר

    חמש שנים?!?!? אצלי אתה כבר כמה שנים טובות בפייבוריטס . משתדלת להכנס לקרוא פעם בכמה ימים.תמיד לומדת משהו חדש 🙂 דש .

  23. אלי שגב 10 ינואר 2011 ב - 21:36 קישור ישיר

    מזל טוב 🙂

  24. אורון 10 ינואר 2011 ב - 22:27 קישור ישיר

    מצטרף לאיחולים – מזל טוב גדול!
    קצת כמו עם היומולדת שלי, שעתיד להתרחש בהמשך החודש, הגיל אליו הגיע הבלוג מדהים אותי עד תימהון. לא בגלל שהוא לא נהדר, הוא כן. לא הייתי פה כל יום כבר ארבע שנים וחצי אילולא היה נהדר… וזה הנתון המדהים. מדובר בחתיכת תקופה. אז בהזדמנות זו – הערכתי הכנה על העבודה הקשה (תמיד נדמה שאנשים לא מעריכים כמה רבה עלולה להיות עבודתו של הבלוגר החרוץ, ואני אומר זאת בתור אחד עצלן למדי וחדש לגמרי). תודתי מעומק הלב על שיעורי העזר בקולנוע והרחבת האופקים (בעיקר תודה על טרקובסקי וטאטי, אבל גם על כל היתר). ואיחוליי להמשך הדרך, כמובן.

    לקוראיי הבלוג – "נאום המלך" אחלה סרט, קפצו על המציאה. על האוזן לא ארחיב את הדיבור מחשש לנפוטיזם 🙂

  25. (יובל) 10 ינואר 2011 ב - 22:30 קישור ישיר

    מזל טוב!

    מחכה לראות את הסרט!

  26. גיא 10 ינואר 2011 ב - 23:42 קישור ישיר

    החגיגות כוללות גם קטעי ארכיון?
    אני זוכר את הביקורת שלך על "קונטקט" של זמקיס. אני כל כך אהבתי את הסרט. אף אחד אחר לא. כלומר אף אחד חוץ ממך. זה היה כל כך מרענן ומשמח לגלות סוף סוף מישהו שאהב את הקולנוע שאני אוהב ושכתב מתוך תשוקה אמיתית לדבר.
    מאז אני קורא אותך באופן קבוע.
    אמנם אני לא לוקח חלק פעיל ככותב תגובות, וגם לא תמיד מסכים איתך, אבל אין ספק שביקור בבלוג הזה הפך לחלק בלתי נפרד משגרת יומי.
    המון מזל טוב!!

  27. נונה 10 ינואר 2011 ב - 23:53 קישור ישיר

    גם אני מצטרפת לברכות. בלוג מעולה. אני גם קוראת קבועה של הבלוג מדי יום כמעט מההתחלה, כולל הלייב-בלוג הראשון באוסקר שנדמה לי שאז ברוקבק הפסיד לקראש.

  28. _LiBERTiNE_ 11 ינואר 2011 ב - 0:04 קישור ישיר

    שסינסמקופ יישאר כתוב כל עוד יש נשמה באפך!

  29. לוטוס 11 ינואר 2011 ב - 0:23 קישור ישיר

    בלוג מעולה. לדעתי אתה מבקר הקולנוע המעניין ביותר בארץ ובפורמט עכשווי ונכון. שאפו!

  30. קשת 11 ינואר 2011 ב - 8:29 קישור ישיר

    מזל טוב מצטרפת לברכות, אני לומדת המון מהבלוג שלך!

  31. עדיה 11 ינואר 2011 ב - 10:09 קישור ישיר

    מזל טוב.

    * מאורע כזה מאלץ אפילו את הקוראים הנוכחים (בקריאה) נפקדים (בתגובות) לצאת ממחילותיהם. וטוב שכך.

  32. הילה 11 ינואר 2011 ב - 10:32 קישור ישיר

    המון מזל טוב!
    ויישר כח עצום על העבודה, ההשקעה והאהבה שלך לקולנוע שניבטת מכל אות ואות פה. כן ירבו!

  33. יוסי 11 ינואר 2011 ב - 11:24 קישור ישיר

    מזל טוב 🙂 כקורא קבוע אני מוצא את הבלוג שלך כאחת מפנינות האינטרנט האמיתיות

  34. יותם 11 ינואר 2011 ב - 13:09 קישור ישיר

    מזל טוב! תודה!

  35. בעל(ת) האוב 11 ינואר 2011 ב - 13:37 קישור ישיר

    מזל טוב!
    והרבה הצלחה בהמשך!
    (אמנם קורא יחסית צעיר – מימי האורנג' – אבל נהנה מכל רגע)

  36. שלומי 11 ינואר 2011 ב - 14:00 קישור ישיר

    מזל טוב, ושרק ימשיך ככה, טפו-טפו-טפו.

  37. רז 11 ינואר 2011 ב - 14:16 קישור ישיר

    באיחור: מזל טוב – ואני אומר את זה כמי שעוקב אחר הביקורות והכתבות שלך מאז ימי "במחנה"…

  38. סיכום קורא 11 ינואר 2011 ב - 17:02 קישור ישיר

    מזל טוב יאיר.
    גם אני בין קוראי הבלוג ונהנה לקרא.אחרי התמכרות ארוכה, היתה לי הפסקה של איזה שנה וחצי של ברוגז והיום אני נכנס מידי פעם, הפסקתי אחרי שנעלבתי שלא הגבת למייל בו עניינתי אותך על סרט שהיתי שותף לכתיבתו . קצת מגוחך אבל התבגרתי אין מה לומר. בסופו של יום ודבר אנשים כותבים ומפרסמים את החברים שלהם, במיוחד שזה בלוג וזכותך לכתוב מה שבראש שלך.המקרה של כלבת הוא הבולט מכולם- עם כל הבאזז ברשת ובבלוגים. מודה שזה גם הכי כיף- המריבות האלה בין אוהדי/ יחצני/ שונאי.קצת צהוב זה תמיד נחמד. גם הראיון עם פולמן היה הכי מרתק, וגם עם דובר. תמשיך לראיין ולכתוב על מאחורי הקלעים של יצירות/יוצרים ישראלים (הסרט העצמאי ההוא של חבר שלך לא נחשב). הכי מבעס שאתה מוחק תגובות- ממרום חמש שנים לדעתי הגיע הזמן לשים זין על כולם ואולי גם להתבגר בעצמיך. הרגעים בהם אתה מתרגש/חוזה/מנבא/עומד בשער הם משעשעים מאוד.
    שיהיה בהצלחה לפחות בחמש הבאות.

  39. yar 11 ינואר 2011 ב - 17:48 קישור ישיר

    ואוו! מזל טוב ותודה על כל ההשקעה.
    מאחד שעוקב כבר הרבה זמן (אבל לא מגיב בד"כ…)

  40. א.מיכאל 11 ינואר 2011 ב - 18:43 קישור ישיר

    מזל טוב ליאיר רווה המשך כך תמיד כיף ליקרוא אותך

  41. דורית 11 ינואר 2011 ב - 22:55 קישור ישיר

    מזל טוב יאיר! פעם בשבוע בערך אני נכנסת לקרוא את הבלוג, אבל לא ממש מגיבה… ישר כוח!!!

  42. ציבוקא 12 ינואר 2011 ב - 1:45 קישור ישיר

    מזל טוב! עד 120 ואפילו יותר (:

  43. GeffStar 12 ינואר 2011 ב - 8:32 קישור ישיר

    מזל טוב 🙂

  44. שני 12 ינואר 2011 ב - 16:34 קישור ישיר

    מזל טוב ותודה רבה על המתנות!!!

  45. Danijel 17 ינואר 2011 ב - 22:50 קישור ישיר

    Just wanted to say your blog is kinda awesome. I always like to hear something new about this because I have the similar blog in my Country on this subject so this help´s me a lot. I did a search on the topic and found a good number of blogs but nothing like this.Thanks for sharing so much in your blog.. Greets, Danijel

  46. Hot Deals 28 ינואר 2011 ב - 2:37 קישור ישיר

    I am glad for writing to make you be aware of of the fabulous discovery my friend's princess enjoyed browsing yuor web blog. She learned a good number of pieces, which include how it is like to possess a marvelous giving nature to make certain people quite simply know precisely certain specialized matters. You really did more than my desires. Many thanks for producing such beneficial, trustworthy, explanatory as well as fun guidance on the topic to Tanya.


השאירו תגובה