24 ינואר 2011 | 18:24 ~ 6 תגובות | תגובות פייסבוק

"סינמסקופ" במבצע: פיקסאר במחיר מציאה

פיקסאר מסטר קלאס



פסח פיקסאר! לפני כמה ימים סיפרתי לכם על "פיקסאר מסטר קלאס", סדנת האנימציה והסיפור שתתקיים בימי חול המועד פסח בישראל בהשתתפות שניים מאנשי פיקסאר: האנימטור אנדרו גורדון (שהיה אחראי האנימציה של כמה מהדמויות הבולטות בסרטי פיקסאר), ומתיו לון, שהקרדיט שלו הוא "סטורי ארטיסט", והוא יסביר בהרצאותיו מה זה בדיוק (אבל הוא האיש שמדבר יותר על סיפור, מבנה, סטורי-בורד ותסריטאות, ופחות על אנימציה). בישראל יצטרפו אליהם גם אלכס אוראל, אנימטור ישראלי שחזר באחרונה ארצה אחרי שעבד גם הוא בפיקסאר ובאחרונה היה בצוות האנימציה של "יוגי הדוב", ודורון מאיר, שהיה במחלקת הסטורי-בורד של אארדמן ובאחרונה עבד בצוות האנימציה של סרטי רוד-ראנר החדשים של האחים וורנר. אליהם יצטרפו אנשי ומורי אנימציה נוספים לשלושה ימים של הרצאות וסדנאות על אנימציה ותסריטאות. זה קורה ב-20-22 באפריל. הנה הרשימה השלמה של כל המשתתפים ופירוט של כל ההרצאות והסדנאות.


וכדי לקדם את ההרשמה המוקדמת, ידידיי במכללה הישראלית לאנימציה, שמארגנים את הסדנה הזאת, מעניקים לקוראי "סינמסקופ" מחיר מיוחד לשבוע הקרוב בלבד. פשוט תתקשרו ותגידו שהגעתם דרך "סינמסקופ" וזה יעלה לכם 830 שקל (אני לא רואה מזה גרוש, אבל אני חייב להודות שזה אחלה מחיר. על סדנת התסריטאות שתתקיים ביום ראשון ושני בסינמטק תל אביב עם סיד פילד ושות' שילמתי 1100 שקל, על יומיים. כאן זה 830 שקל לשלושה ימים). כל פרטי ההרשמה והתשלום, גם כאן.

נושאים: בשוטף

6 תגובות ל - “"סינמסקופ" במבצע: פיקסאר במחיר מציאה”

  1. נועם 24 ינואר 2011 ב - 18:55 קישור ישיר

    האם יש אפשרות להירשם לשיעור אחד או שניים מהסדנא (שקשורים בסיפור בלבד)?

  2. איתן 24 ינואר 2011 ב - 22:04 קישור ישיר

    הי אתה, יאיר רוה, אתה נמצא במועצת הקולנוע, לא?
    כי אם כן, היו"ר שלך התפטר היום:
    http://e.walla.co.il/?w=/6/1784159&m=1&mid=108246

    אני לא ממש מבין בזה, ואני לא ממש מכיר את מיכה חריש (ואני מקווה שהוא יצליח לעשות משהו במפלגת העבודה; אולי אפילו להחזיר את הקול שלי אליהם), אבל איכשהו לא הרגשתי נוח עם זה שאיש פוליטי עומד בראש המועצה (במקום איש שבא מהתעשיה). אז מי יבוא עכשיו?

    =============

    רוה לאיתן: אלה בשורות רעות מאוד. מיכה חריש היה יו"ר טוב למועצת הקולנוע והוא ידע להשתמש בניסיון הפוליטי שלו כדי להגן על הקולנוע הישראלי מפני ניסיונות של פוליטיקאים לפגוע בו. תפקיד יו"ר המועצה הוא ממילא תפקיד פוליטי, כך שבראש המועצה צריך לעמוד או איש ציבור בעל ניסיון בפוליטיקה ושתדלנות עם חיבה לקולנוע, או איש קולנוע אבל עם ניסיון רב בשתדלנות. וגם, זה צריך להיות מישהו בעל מקור הכנסה נכבד או פנסיה נדיבה, שכן כל פעולת מועצת הקולנוע, כולל תפקיד היו"ר, נעשית בהתנדבות. זה בבת אחת מוריד מהעסק כמעט את כל אנשי הקולנוע הפעילים שזקוקים לכל דקה פנויה כדי להתפרנס. אני מציע לתפקיד את חמי פרס.

  3. בהרשמה המוקדמת לא ניתן להירשם לשיעור בודד.
    מי שמעוניין להירשם לשיעור בודד, מוזמן להשאיר את פרטיו במזכירות, ואנו נחזור אליו עם פרטים, אם וכאשר תתאפשר אופציה זו.

  4. קוראים לי אנדריי 25 ינואר 2011 ב - 8:37 קישור ישיר

    שאלה או עצה לאנשי המכללה לאנימציה: יש רבים שמאד ירצו לשמוע על תסריטאות בפיקסאר וסדנאות בכל הנושא שקשור לסיפור ופחות יתחברו לאנימציה. ( פשוט כי זה לא המקצוע שלהם..)
    יש אפשרות לעשות מסלול מקביל שיעסוק בתסריטאות
    ובסיפור? אם כן , נראה לי שהסדנא תצליח מאד כי עם כל הכבוד לסיד פילד , פיקסאר הם התסריטאים הטובים ביותר היום.
    עוד מישהו בעד??

  5. לאנדריי:
    אבל זה בדיוק מה שיש ביום השני.
    אז זה אמנם רק יום אחד, אבל גם ביום אחד אפשר ללמוד לא מעט.
    ומלבד זאת, גם ביום הראשון נעסוק בנושאים דומים: פיתוח קונספט, פיתוח דמויות, תהליך יצירתי – המון נושאים שרלוונטיים גם לתסריטאים. ומהיכרות עם הנושאים ועם המרצים – מדובר בגישות רעננות ושונות מאוד, דווקא משום שמדובר באנימטורים, שדרך ההתמודדות שלהם עם הנושאים הללו קצת שונה מהמקובל.

  6. גיא 25 ינואר 2011 ב - 12:37 קישור ישיר

    תודה על הסינמסקופון, השתמשתי בו עכשיו.


השאירו תגובה