16 יוני 2011 | 18:38 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

פינצ'ר, נולן, מאליק

חברת סאמיט גייסה את כריסטופר נולן ("התחלה") ודיוויד פינצ'ר ("הרשת החברתית") לפרומו חדש ל"עץ החיים" של טרנס מאליק, בו השניים מסבירים למה טרנס מאליק הוא במאי גדול, ולמה הסרט שלו נפלא. כל זה, מתוך כוונה לעשות משהו די נועז: להגדיל את ההפצה של הסרט הזה באמריקה בתוך שבועיים למאות בתי קולנוע. זה עשוי להפוך את "עץ החיים" לסרט האוונגרד עם ההפצה הכי רחבה אי פעם, לא?

 

אגב, שמתם לב שבכל פעם שרואים את השמש בפריים היא פחות או יותר באותה נקודה בשמיים? זו אחת הסיבות שלוקח למאליק כל כך הרבה זמן לצלם את סרטיו. הוא יכול לצלם (צילומי חוץ) בערך שלוש שעות בכל יום בלבד.

 


 

נושאים: בשוטף

4 תגובות ל - “פינצ'ר, נולן, מאליק”

  1. גיל 16 יוני 2011 ב - 23:44 קישור ישיר

    אוונגרד או לא
    בינתיים בארץ הסרט הוא כשלון
    הקהל כאן לא מוכן לעכל מסות שכאלה.
    מעניין מה יהיה באמריקה ובאירופה

    ====================

    רוה לגיל: זה לא לגמרי אשמת הקהל. זה קצת כמו שתנסה להפיץ סרט של טרקובסקי ולשכנע את הקהל הרחב שזה רובוטריקים. זו אשמת המפיץ. הם הוציאו אותו בפרסום נרחב, תוך ניצול ציני בשמם של בראד פיט ושון פן, וזרקו את הסרט לסינמה סיטי, שם מגיע קהל שמחפש ריגושים וסיפוקים מהירים. אם היו מוציאים אותו במוזיאון תל אביב, הסרט היה מגיע לקהל עם סבלנות, שמוכן להעז, שמבין שקולנוע הוא גם אמנות פיוטית, ואני מאמין שהיה צובר לאט לאט תאוצה.

  2. שירי 17 יוני 2011 ב - 1:28 קישור ישיר

    אין ספק שכרגע הוא כישלון
    אבל בטח עוד כמה שנים כולם ייזכרו להתפעל וייקחו ממנו השראה

  3. הגמד 17 יוני 2011 ב - 2:53 קישור ישיר

    לפי בוקס אופיס מוג'ו גם האירופאים לא מתלהבים…
    אולי זה יעבור יותר טוב בשידורים בטלווזיה?

  4. אלון 17 יוני 2011 ב - 23:46 קישור ישיר

    הדבר הכי משונה בסרט הזה זה הפער בין ההברקות המדהימות שמשאירות אותך פעור-פה, מהופנט בלי להבין למה, לבין רגעים סופר מביכים, סכרינים שלא ברור איך שרדו את חדר העריכה. אם כבר אוונגרד, אז היה צריך להעיף את הקיטש הנורא (והתלת המשונה של חיות פרהיסטוריות). בהקרנות ערב בלב, מחצית הצופים לא הבינו מה הם רואים. בהקרנות צהרים, שבטח מלאות יותר בחובבי קולנוע במקום עבודה, כולם נשארו.


השאירו תגובה