25 פברואר 2012 | 22:45 ~ 4 תגובות | תגובות פייסבוק

מחר האוסקרים: תקדימים, תקדימים, תקדימים

זוכרים, נכון? מחר אתם תופסים שלאף-שטודנה הגון בצהריים/ערב ומגיעים רעננים לשלל אירועי האוסקר שלנו: ב-21:30 מרתון האוסקרים במכללה הישראלית לאנימציה שיימשך עד הבוקר, ומ-3:00 הלייב-בלוג השביעי שלי מהאוסקר, ממש כאן, שיכלול תוספות חדשות (ותקדימיות).

 

===============

 

"הארטיסט" עשוי לקבוע כמה וכמה תקדימים, אם אכן יזכה. למשל: הוא המועמד המוביל לזכייה הערב בפרסי האינדיפנדנט ספיריט והוא המועמד המוביל לזכייה המחר באוסקר. אם זה יקרה הוא יהיה, אם הזכרון שלי עובד, הסרט הראשון שזוכה גם כאן וגם כאן. למעשה, זכייה באינדיפנדנט ספיריט די מבטיחה הפסד באוסקרים. אם הסטטיסיטיקה הזאת תקפה, זה אומר שבאחד הטקסים הוא יפסיד. ואם לא, הוא יקבע תקדים. תקדים אחד הוא כבר קבע: הוא הסרט הראשון שזוכה גם בסזאר וגם באוסקר.

 

"הארטיסט" זכה אתמול בששה פרסי סזאר. אבל ז'אן דוז'רדן הפסיד את פרס השחקן לעומר סיי, השחקן מ"מחוברים לחיים", שובר הקופות הצרפתי (שיגיע בקרוב לישראל). סיי הוא השחקן השחור הראשון שזוכה בסזאר. "פרידה", אגב, זכה בפרס הסרט הזר.

 

================

 

מילאתי פעמיים את טופס ההימורים של "עין הדג", פעם אחת עם ההימורים שלי ופעם שניה עם ההימורים של אן תומפסון, חזאית האוסקר שאני הכי מחזיק ממנה, שבשלוש קטגוריות (מתוך ה-11 עליהן מהמרים ב"עין הדג"), מהמרת אחרת ממני. נראה מי ינצח.

 

===============

 

ב"סלונה", אגב, מחכים לכם שלושה מתוך חמשת סרטי האנימציה הקצרעם המועמדים.

 

=================

 

 

לא יעזור, סשה ברון כהן פשוט מצחיק אותי. נו, כן, ברור שכל הסיפור הזה כנראה אורגן מראש – תחילה אסרו עליו להגיע לאוסקרים לבוש בתור הדמות שהוא מגלם בסרטו החדש "הדיקטטור", ואז בתגובה הוא משחרר וידיאו נאצה ואז מתירים לו – הכל מהונדס. אבל למי אכפת, כי כשברון כהן קורא לאקדמיה The Academy of Motion Pictures Arts and Zionists אני פשוט מתפקע מצחוק.

 


 

ואתמול עלה ברון כהן בתור הדיקטטור לשידור ב"טודיי" פתח בברכת "ג'חנון!" ושאל אותם "מה שלום הסריס שלכם, אל רוקר?". וכשהוא נשאל מה הוא חושב על "הוגו" הוא ענה "לא שמעתי על הסרט אבל אני מניח שהוא על צ'אבז".

 

 

4 תגובות ל - “מחר האוסקרים: תקדימים, תקדימים, תקדימים”

  1. ערן 26 פברואר 2012 ב - 0:42 קישור ישיר

    האם הסרטים הקצרים המועמדים (לייב אקשן, אנימציה ודוקס) חסומים להורדה (לדוגמא ב-itunes) מחוץ לארה"ב?

  2. צור שפי 26 פברואר 2012 ב - 6:53 קישור ישיר

    סשה ברון מצחיק אבל לא נורא מצחיק. אהבתי את שלושת הצילומים מאחור.

  3. איריסע 26 פברואר 2012 ב - 7:35 קישור ישיר

    סשה ברון כהן יצור פתטי ולא מצחיק, אבל הוא הדבר הכי טוב ב"הוגו".

    • איריס 26 פברואר 2012 ב - 11:08 קישור ישיר

      חכי תראי אותו כפרדי מרקורי, כולם יאכלו את הכובע…


השאירו תגובה