03 אפריל 2012 | 20:55 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

ארי עמנואל מתפנן ודיוויד לינץ' מתחרפן

הו הו, יש מבול – מבול! – של קטעי וידיאו מעניינים שצפים ברשת ואני מנסה לצפות בכל ולסנן אליכם את המעניינים או הראויים לדיון שבהם, אז הנה מטח ראשון של כמה מהם:

 

===============

 

מיילס פישר אינו טום קרוז. אבל הוא מאוד דומה לטום קרוז, שמתי לב לזה כשהוא שיחק ב"יעד סופי 5". כנראה שלא רק אני שמתי לב לזה. לפני כמה חודשים גייסו אותו אנשי סוכנות וויליאם מוריס לגלם מעין סוכן-על, משהו שמזכיר בקצב הדיבור את בעל הבית שלהם, ארי עמנואל (האיש שהיווה השראה לדמותו של ארי גולד ב"הפמליה" ואחיו של רם עמנואל, ראש עיריית שיקגו כרגע). הסרטון שהופק איתו – בו הוא מחפש את ה-דבר הבא בתחום הקולנוע ומגיע למסקנה שמה שהוליווד מחכה לו זה סרט תלת מימדי על רשת מסעדות הפרוזן-יוגורט, פינקברי. הסרטון הוקרן בקיץ שעבר באירוע פנימי של סוכנות וויליאם מוריס (שם הם כנראה מבינים את הז'רגון ואת קצב הדיבור המסחרר, אני הייתי צריך שלוש צפיות כדי לפענח) ובמהרה הגיע לערוץ היו-טיוב של פישר עצמו. הנה הוא, כי תכף מגיע המשך הסיפור:

 


 

 

חלפה חצי שנה וכנראה שהגיעה העת לעוד אירוע פנימי של החברה, ואיתו סרטון חדש העוסק בהווי החברה. הפעם סוכן-העל כבר משועמם מכל סרטי ההמשך על הפרוזן-יוגורט, הוא מחפש את הדבר החם הבא. והדבר החם הבא הוא… סרטונים פנימיים לאירועי סוכנויות הוליוודיות. אבל זה צריך להיות סרטון יותר גדול וענק וכביר מהסרטון שהפיקו המתחרים (CAA, פראדיים, איי.סי.אם, Verve, כל אחת מקבלת עקיצה שמן הסתם מפילה את סוכני וטאלנטי הוליווד מצחוק). ולשם כך הם מגייסים לסרטון גם את שרליז תרון גם את מקס לנדיס (התסריטאי של "כרוניקה בזמן אמת") וגם את שון לוי (הבמאי של "לילה במוזיאון" ו"פלדה אמיתית") וגם כמה מהסוכנים הבכירים האמיתיים בחברה, כדי לעשות את הסרטון הפנימי לאירוע החברה הכי גדול, הכי מטא-, הכי מודע לעצמו עד כדי אוננות (הכל מתוך הסרט עצמו) גם כאן הייתי צריך 2-3 צפיות כדי להספיק לקלוט כל מה שנאמר:

 


 

 

======================

 

ואם זה לא היה מספיק מטא- עד כדי אוננות בשבילכם, תראו מה הכין לכם דיוויד לינץ'. בחיי, אני הפסקתי לתקשר איתו כבר מזמן, אבל אני מודה: אין עוד מישהו שיודע לביים התמוטטות עצבים יותר טוב ממנו. לינץ' הוציא באחרונה דיסק בו הוא שר (בפלצט!). לאחד השירים שלו, "Crazy Clown Time", הוא גם ביים קליפ, שהוא פשוט אי שפיות אחת גדולה. חובבי לינץ' הנאמנים לו יתמוגגו. כל השאר יסבלו כהוגן, אבל: יש ציצים!

 


 

 

=================

 

אה כן, שימו לב משמאל. התווספה לה תיבה המפנה לדף הפייסבוק החדש של "סינמסקופ". עשו בה לייק והמשיכו בדרככם.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “ארי עמנואל מתפנן ודיוויד לינץ' מתחרפן”

  1. Eran 3 אפריל 2012 ב - 21:16 קישור ישיר

    די שמח ש- AMERICAN REUNION- שמתחיל בסצינת אוננות (הא! לא אוף-טופיק!) – הוא לא חלטורה.למרות ש-13 שנה זה תאריך אידיוטי לפגישת מחזור. מדובר באוסף מערכונים שחלקם מוצלחים, חלקם פחות, רובם על סקס והפרשות כנהוג בסדרה. כל השחקנים הראשיים חוזרים ואחרים מבליחים לקמיאו.
    שון וויליאם סקוט יוצא ענק. סטיפלר גונב את ההצגה בכל הקטעים בהשתתפותו ומציג את הדמות שכתובה הכי טוב בהמשכון הזה וזה מרשים עוד יותר כשרק לפני כמה ימים ראיתי אותו ב-GOON שם הוא משחק בריון מגודל ועילג (ויהודי!) על סף המוגבלות השכלית. דמות שמתנהגת ונראית שונה לחלוטין מסטיפלר. ב-GOON אגב, יוג'ין לוי (Jim's Dad) משחק את אביו של סטיפלר. סליחה, שון.
    סרט נוסף שראיתי ושיוצא רשמית בסוף יוני: YOUR SISTER'S SISTER. מין סרט ממבלקור בלתי מזיק ומשעשע לפרקים. מארק דופלאס, רוזמרי דה-וויט ואמילי בלאנט לבד בבקתה על אי מיוער עסוקים בעיקר בלפטפט. אבל השלושה די מקסימים ויש כמה תפניות מפתיעות. מספיק בשביל להצדיק צפיה בסלון בבית.

    • עמית איצקר 3 אפריל 2012 ב - 21:40 קישור ישיר

      your sister's sister זהשל לין שלטון, הבמאית שעשתה את סרט הממבלקור המצויין HUMPDAY. אני כבר הרבה זמן מחכה לראות את הסרט החדש שלה

  2. איתן 4 אפריל 2012 ב - 0:06 קישור ישיר

    לפני כמה חודשים טיילתי ברחבי יו-טיוב, ואיכשהו הגעתי ל"דורלקס סדלקס" (למי שלא מכיר, אהה..זה משהו מאוד קיצוני). זה לא משהו שאפשר ממש להנות ממנו, אבל זה גם מה שציפתי שיקרה, אז זה היה די מעניין. אותו דבר דיויד לינץ'. אני לא יודע אם הייתי עומד בשעתיים של "זמן ליצן משוגע", אבל בגרסה הקצרה שלו, אלו 7 דקות של טירוף צפוי אבל חביב.


השאירו תגובה