18 ינואר 2011 | 10:00 ~ 11 תגובות | תגובות פייסבוק

"אף פעם לא מאוחר מדי", עדכון עשירי

never_too_late_gayer_lab1



בפעם האחרונה ששמענו מ”אף פעם לא מאוחר” זה היה לפני חודשיים: הסרט בגרסת הראף-קאט זכה בפרס על השלמת פוסט-פרודקשן מטעם מעבדת גאייר הגרמנית בפסטיבל חיפה, וקיבל קצת כסף מקרן הקולנוע הישראלי כדי להיכנס לעיצוב פסקול תחת הניהול של אלכס קלוד וגדי רז. ועכשיו נראה שהסרט מתקרב לשלב הסופי לקראת נעילה. הנה דיווח הישר מברלין, שם נעשתה עבודת תיקוני הצבע. כרגיל, במאי הסרט, עדו פלוק (הכניסו דיסקליימר סטנדרטי שלי כאן), מדווח מהשטח:



עכשיו אנחנו בברלין, לשבוע של תיקוני צבע במעבדת גאייר, שניתן לנו כפרס כשזכינו בתחרות הראף-קאטים בפסטיבל חיפה. מי היה מאמין שהפרויקט הזה, שהתחיל במכתב בפייסבוק וחמישה אנשים עייפים שנוסעים בכל הארץ בוולוו ישנה, יסתיים באולם קולנוע מהודר במעבדה בברלין. כל בוקר אנחנו קמים בשבע בבוקר, לפני הזריחה החורפית פה, הולכים בשלג לתחנת האוטובוס, ויוצאים מהמעבדה רק בערב, הרבה אחרי שהשמש שקעה. בפנים אנחנו יושבים, איתי מרום, הצלם, ואני, ומסתכלים על הסרט מוקרן על מסך גדול. תמונה אחר תמונה. מאחורינו, על מכונת תיקוני הצבע, יושבת קלאודיה, אישה שצבעה כבר די הרבה סרטים ישראליים (ומספרת שבכל פעם שמגיע אליה צוות של סרט ישראלי למעבדה, הבקשה הראשונה היא שהסרט לא יראה כמו סרט ישראלי). השיחה המקצועית מתנהלת באנגלית פשוטה: “קצת פחות אדום בבהירים,” “קצת לסגור את השחורים.” במקביל כשצצות בעיות טכנולוגיות, מרימים את הטלפון האדום לישראל, שם נשארו גל (גרינשפן, המפיק) ועמרי (פלד, מנהל הפוסט פרודקשן) ערים כל הלילה כדי לספק פתרונות לבעיות שצצו באותו יום, ולהספיק להעביר אותם בזמן לפני המשמרת הבאה בברלין. עם סיום התהליך אנחנו צופים בכל הסרט, ברצף, על המסך הגדול. כשקלאודיה ואיתי לא שמים לב, אני מנגב דמעות מהעיניים.


never too late gayer lab

נושאים: בשוטף

11 תגובות ל - “"אף פעם לא מאוחר מדי", עדכון עשירי”

  1. דבורית 18 ינואר 2011 ב - 10:08 קישור ישיר

    דרושים לינקים לפוסטים קודמים על הסרט.

  2. ל. 18 ינואר 2011 ב - 10:18 קישור ישיר

    יפה, מרגש

  3. קוראים לי חיים 18 ינואר 2011 ב - 10:56 קישור ישיר

    שמח לשמוע ולהתעדכן.
    מקווה מאד שהסרט יצליח ובכך יצור מסלול חדש וצעיר ומהיר להפקה של פיצ’רים בארץ.

  4. יובל 18 ינואר 2011 ב - 11:22 קישור ישיר

    בעניין אחר – ראית כבר את סשן של בוזגלו?
    יש שם משהו או שזה דרעק כמו שצפוי?

  5. רונן 18 ינואר 2011 ב - 12:07 קישור ישיר

    טוב, חובה לציין שהדיווח הוא כנראה לפחות בן שבוע, כי השלג בברלין כבר נמס ועכשיו ממש נעים כאן (-:

  6. עורך מתענין 18 ינואר 2011 ב - 20:07 קישור ישיר

    באיזה ציוד נעשים תיקוני הצבע (תוכנה,מערכת וכו’)?

  7. יוני 18 ינואר 2011 ב - 20:57 קישור ישיר

    כל הכבוד על התושייה וההתמדה!
    (על הכשרון מגיע סחטיין לשוכן מרום)
    מגיע לכם להצליח.
    🙂

  8. תורמת שמחזיקה אצבעות 18 ינואר 2011 ב - 20:58 קישור ישיר

    נשמע מרגש. מחכה לעידכונים
    בטוחה שההצלחה בדרך.

  9. איתן 19 ינואר 2011 ב - 9:30 קישור ישיר

    טוב, תסלח לי על הניטפוק, אבל אחרי שראיתי השבוע את “גיא אוני” בעותק דיגיטלי עכור, זה חשוב לי:

    האם את תיקוני הצבע עושים על עותק דיגיטלי של הסרט, או שכבר עשיתם blow-up ל-35 מ”מ, ואתם עושים עליו גריידינג? (ואם לא, האם מתוכנן blow-up שכזה?)

  10. נב 20 ינואר 2011 ב - 17:44 קישור ישיר

    נראה מעניין, לא יכול לחכות!

  11. עמי 22 ינואר 2011 ב - 1:58 קישור ישיר

    בהצלחה !!


השאירו תגובה ל - דבורית