19 יוני 2012 | 19:24 ~ 7 תגובות | תגובות פייסבוק

רשמית: "עליית האביר האפל" יוצג בישראל באיימקס

 

האתר החדש של רשת יס פלאנט עלה לאוויר (הקודם היה יותר נחמד. החדש נורא גלובוס-מקסי). והוא בעיקר מכוונן כולו להשקה של יס פלאנט החדש בראשון לציון בסוף חודש זה. בראש האתר יש הפניה לדף האיימקס שייפתח בראשל"צ ושם כבר כתוב שבשבועות הקרובים נראה באיימקס את "עליית האביר האפל" (עוד חודש בדיוק) ואת "ספיידרמן המופלא" ואת "זכרון גורלי".

נושאים: בשוטף

7 תגובות ל - “רשמית: "עליית האביר האפל" יוצג בישראל באיימקס”

  1. אוהד קאופמן 19 יוני 2012 ב - 19:48 קישור ישיר

    זה היה צפוי שהפתיחה של המתחם תכלול את האירוע הקולנועי של השנה , זה המהלך הנכון מבחינה שיווקית כמובן.

    רק לציין שככל הידוע לי לא מדובר באיימקס "אמיתי" עם מקרן 70 מ"מ וחבל.

  2. סטיבי 19 יוני 2012 ב - 19:55 קישור ישיר

    מצחיק, בדיוק אמרתי שהאתר החדש (וחובב המרובעים) נראה כמו אתר הדי.וי.די של גלובוס. בינתיים הוא קצת כבד ואטי לטעמי.

  3. יונתן 19 יוני 2012 ב - 20:25 קישור ישיר

    יאיר- תזכיר לנו שוב. זה שבראשון לא מדובר על מקרן איימקס 70 ממ אומר שסתם מדובר במסך ענק?? נולאן צילם על 70 ממ או שיש כבר מצלמות איימקס דיגיטלי? בקיצור, דבר.

    ===================

    רוה ליונתן ולכולם: תגית ה"איימקס" בראש הפוסט תעביר אתכם לאורכו של הדיון שכבר ניהלנו בקשר ל"איימקס אמיתי" (פילם) ו"איימקס מזויף" (דיגיטלי), כמו זה שייפתח בראשון. למשל כאן. ובכל זאת, גם אם זה נחות מהאיימקס ב-70 מ"מ פילם (כמו זה שהיה בקריון) אני משער (לא ראיתי את הדיגיטלי עדיין) שזו חוויה משופרת – בסאונד ובגודל תמונה – בהרבה מרוב אולמות הקולנוע הסטרנדרטיים בארץ.

  4. שלו 20 יוני 2012 ב - 5:42 קישור ישיר

    יש! יש! יש! יש!

    זה עדיין לא תחליף לאיימקס המצויין שהיה בקריון אבל זו התחלה נאה ביותר. מעבר לזה שלא מדובר במסך הענק של מקרנת הפילם שלהם, אולם תחת השם איימקס מעיד דבר ראשון על סטנדרט מאוד גבוה שבעלי האולם מחוייבים לו. מערכת הסאונד מתקדמת ביותר, ההקרנה הדיגיטלית באיכות הכי גבוהה שיש. לפחות זה.

  5. ג'ימי 20 יוני 2012 ב - 9:02 קישור ישיר

    מלבד השוואות בין איימקס דיגיטלי לאמיתי, האם יש איפשהו השוואה (בעיקר של גודל התמונה) בין הדיגיטלי להקרנות הרגילות (לא איימקסיות)
    תודה

    =================

    רוה לג'ימי: לא שום דבר מדעי, אבל כמי שרואה סרטים כבר המון זמן, ההקרנות הדיגיטליות כעת איכותיות פי עשרות מונים מהקרנות הפילם אליהן הורגלנו בארץ, מבחינת חדות, כמות אור, ודיוק בצבעים. זה נובע מכמה פקטורים. האחד הוא שהמקרנות הדיגיטליות עדיין חדשות ולא הספיקו להתיישן, אורן עוד לא עומעם, עדשותיהם עוד לא נשרטו ועוותו. איך תיראה הקרנה דיגיטלית ממקרן כריסטי ישן נדע בעוד עשר שנים. השני הוא שאיכות הסרט היתה תלויה באיכות העותק. ופעמים רבות לישראל היו מגיעים עותקים סוג ב', שרק שנים אחר כך בדי.וי.די אתה מגלה שהסרט בעצם הכיל סקאלת צבעים אחרת מזו העכורה שראית, כי העותק שנשלח הנה נדפק במעבדה. ולמעשה, מהשבוע השני להקרנת הסרט כל עותק הוא כבר סוג ב', מלא שריטות, קרעים וקפיצות. בעותקים הדיגיטליים אין את זה. העותק מושלם ונאמן לחזון המקורי של הבמאי והצלם. כל זה לא בא לומר שיום יבוא ונגלה מה הבאגים של העותקים הדיגיטליים לאורך ימים. כבר ראיתי עותקים שהיו בהם דרופים שהוציאו סרט מסנכרון. וגם מקרנה שלא כוונה נכון מבחינת בהירות וקונטרסט. אז הגורם האנושי עדיין משפיע. אבל כרגע, העותקים הדיגיטליים ברזולוציית 2k (ובקרוב גם ברזולוציית 4k, ששם כבר כמות המידע עוקפת את המידע שנמצא על פריים פילם 35 מ"מ) עדיפים לצפייה מאשר עותקי ה-35 מ"מ. תמיד.

  6. varagor 21 יוני 2012 ב - 22:09 קישור ישיר

    כל זה טוב ויפה, אבל לא הבנתי איך LG קשורים.


השאירו תגובה