13 מרץ 2008 | 15:38 ~ 10 תגובות | תגובות פייסבוק

ירוקות

(תודה לאורון על ה-heads-up)

* מה עשו ביוניברסל אחרי ש"הענק" של אנג לי לא ממש שיגשג? הדחיקו את קיומו והתחילו את הכל מההתחלה. הפעם עם הצרפתי האקשיונר לואי לטרייה בתור הבמאי.

* מת על ההולק, או איך שלא קוראים לו בעברית, אבל גרסת ה-CGI שלו, בטריילר הזה וגם בסרט הקודם של אנג לי פשוט לא מלהיבים אותי. לא יודע, הראש שלו קטן מדי ביחס לגוף. משהו שם לא עובד.

* למה אני לא מופתע לקרוא את הדיווח שאד נורטון עכשיו רב עם אולפני יוניברסל על הגרסה הסופית של הסרט, והדרישה שלו להיות מעורב בעריכתה?

* ונורטון, כשהוא לא רב עם האולפנים, עסוק בבימוי סרט תיעודי על ברק אובמה.

נושאים: בקרוב

10 תגובות ל - “ירוקות”

  1. דורון אלון (בעבודה) 13 מרץ 2008 ב - 16:58 קישור ישיר

    אני במקום אובמה הייתי לוקח בחשבון שהפוליטיקאי האחרון שנורטון תמך בו פומבית הוא מושל ניו-יורק המתפטר, אליוט ספיצר AKA לקוח מס' 9…

  2. נונין 13 מרץ 2008 ב - 17:10 קישור ישיר

    המממ… ברק אובמה בתפקיד הענק הירוק?
    (או שאני סתם עושה סלט מהפוסט?)

  3. אורון 13 מרץ 2008 ב - 17:23 קישור ישיר

    שמח לעזור, למרות שכרגיל יצאתי קצת טמבל – אני יודע שהבמאי צרפתי אבל בכל זאת החלטתי לקרוא לו לואיס לטרייר. קשה להיות ראשון בעולמנו המתקדם, החיפזון בעוכרנו. בכל מקרה, לא משנה איך קוראים (או כותבים) לו, זה עדיין הבמאי של האקשן קאלט "המשלח" וגם "ללא מחסום". שביבים של אקשן מבטיח בהחלט נראו בטריילר, אבל אני נאלץ להסכים שהאבומיניישן נראה כרגע יותר טוב מההאלק.

    אגב, אד נורטון הוא זה ששכתב את התסריט המוקדם של זאק פן, והפך את הסרט מהמשכון לאתחולון, כך שאולי הוא היה מתערב בעריכה בכל מקרה. אז גם אני לא מופתע, ולא רק מהסיבות השליליות.

  4. אביגיל 13 מרץ 2008 ב - 18:51 קישור ישיר

    די מספר את כל הסיפור של הסרט, הטריילר הזה, וגם לא ממש עושה חשק לראות אותו.

  5. דודי קינג 13 מרץ 2008 ב - 20:02 קישור ישיר

    קשה לי לדמיין סרט שיהיה גרוע יותר ממה שאנג לי עשה, מהשעמומון הפסאודו-פסיכולוגי הרדוד ההוא אפשר רק לעלות.

  6. הברמן 13 מרץ 2008 ב - 20:48 קישור ישיר

    שמתם לב שבערך כל טריילר אקשני עם סממנים פנטסטים חייב להיות מלווה במוסיקה סטייל "קרמנה בורנה" – מקהלת נשים וכינרות כלול במחיר? אפשר להשתגע….

  7. דניאל 13 מרץ 2008 ב - 22:17 קישור ישיר

    יאיר, איך זה יכול להיות שעוד לא ראינו ביקורת על האחרון של ווס אנדרסון? אמרת לפני כמה פוסטים ששעוד לא ראית אותו. איך יכול להיות שלא ראית את סרטו החדש של מי שאתה טוען שהינו אחד מהיוצרים העכשוויים האהובים עליך? נראה לי שראית, וכ"כ התאכזבת (כמוני), שהעדפת שלא לפרסם ביקורת.

  8. דן ברזל 14 מרץ 2008 ב - 0:05 קישור ישיר

    לטריילרים לפלופ עתידי מובהק כמו "האלק" תמיד יש מקום. כשיש אוסקר אפילו עושים לייב בלוגינג ב-3 בבוקר. אבל כשמישהו לא חשוב כמו טוד סולונדז ("ברוכים הבאים לבית הבובות", "אושר") מגיע ארצה, אפשר לעבור על זה לסדר היום, נכון?

    ולצד פריקת העצבים (לא אישי, יאיר, פשוט מרגיז אותי שלא הייתי שם), יש לי גם הצעת ייעול. היא עלתה בעקבות תלונה דומה ב"עין הדג" (אשר יחד עם "סינמסקופ" מהווה את המקור שלי לחדשות בעולם הקולנוע). בקצה הפתיל:
    http://www.fisheye.co.il/story?id=4360#329057

  9. איתן 14 מרץ 2008 ב - 6:41 קישור ישיר

    בסוף השבוע עולה בארה"ב הרימייק של מיכאל האנקה לסרט של עצמו, "משחקי שעשוע". למרות ש"מחבואים" הוצג בארה"ב לרוב האמריקאים (מבקרים וקהל) זהו מפגש ראשון עם האנקה, והתגובות אני קורא קיצוניות ביותר, במיוחד אצל ג'פרי וולס.

    שאלות:

    מה הטעם לעשות רימייק זהה לחלוטין, shot by shot, ומה הטעם לראות אותו אם ראית את המקור ?

    האם הסרט בגרסתו הנוכחית יופץ בארץ ? (למקור היתה הפצה מצומצת בלבד)

    מי הראשון שיתן לביקורתו על הסרט את הכותרת "Be kind, rewind" ?


השאירו תגובה