14 מרץ 2008 | 08:55 ~ 8 תגובות | תגובות פייסבוק

כל הצבעים בעולם

טריילר ההיי-דפינישן החדש של "ספיד רייסר", הסרט החדש של האחים וושאובסקי, הוא אחד הדברים הכי מרהיבים ויזואלית שראיתי מימיי. לא יודע אם הסרט הזה יהיה מעניין עלילתית, אבל בעולם של ממתקי עיניים יש סיכוי שהוא עשוי לצאת אלוף.

שתי מחשבות בעקבות הטריילר:

1. אם ג.ג, מפיצי וורנר בארץ, לא ידבבו את הסרט לעברית, הם הולכים להפסיד המון כסף. ממה שאני רואה בטריילר, זהו – תכל'ס – סרט ילדים. אין לי בנים בבית, אבל כשיצא "מכוניות" כל הבנים בגן חובה יצאו מדעתם מרוב התלהבות, ונדמה לי ש"ספיד רייסר" יכול להפוך ל"מכוניות 2", ובהנחה שאין בו סקס או אלימות הוא נראה מתאים גם לבני השמונה, או אפילו לבני שש שרק רוצים לראות מירוצי מכוניות. (ומתברר שבנים בני שש, לא מבין איך ומאיפה, די מתלהבים ממכוניות. נדמה לי שהסרט אף עוסק בזה).
קהל שני שיכול להפוך את "ספיד רייסר" ללהיט בארץ הוא הסטלנים ושותי הוודקה-רדבול. הקרנות חצות עם אפשרות להכנסת משקאות אלכוהוליים לאולם יהפכו את "ספיד רייסר" לסרט הטריפים האולטימטיבי.

2. מה ש"מטריקס" עשה לד.וי.די, "ספיד רייסר" יעשה לבלו ריי. זה יהיה הסרט שיסמן את הפריצה הגדולה של הטכנולוגיה, יכניס את המותג "בלו ריי" לכל בית, ויהפוך את הסרט הזה לדיסק ההדגמה בחנויות חשמל שיירצו להתגאות בביצועי הנגנים והמסכים.

8 תגובות ל - “כל הצבעים בעולם”

  1. רותם 14 מרץ 2008 ב - 9:13 קישור ישיר

    האחים וושאובסקי לילדים?
    מה השלב הבא- מייקל ביי לנשים?

  2. gyuval 14 מרץ 2008 ב - 9:46 קישור ישיר

    וואוו כמה צבעים.

    נראה סרט חביב (נינג'ות? באמת?) ושהרמה שלא לא גבוהה מדי ואני חייב להודות שאני בן 18 וגם התלהבתי מהסרט מכוניות

    רוה לגיובל: אבל אתה לא צריך שידבבו בשבילך את הסרט. אם "ספיד רייסר" לא ידובב ג.ג יפסידו לא מעט בני 8 שהסרט הזה אמור להיות בול בשבילם.

  3. דרורית 14 מרץ 2008 ב - 9:47 קישור ישיר

    או בראד בירד להמונים.
    http://www.empireonline.com/news/feed.asp?NID=22185

  4. רז 14 מרץ 2008 ב - 9:57 קישור ישיר

    בידיעה שדרורית קישרה אליה קיימת לפחות טעות אחת: בירד אכן ביים פרק ב-"סיפורים מדהימים" של ספילברג, אבל הפרק הזה – "Family Dog" שמו – היה פרק מונפש, לא מצולם (ומבחינות רבות זו עבודת הבימוי הטובה ביותר של בירד. כן, יותר מהפיצ'רים שלו). הניסיון היחיד של בירד בלייב-אקשן עד כה הוא בכתיבה לפרק אחר של הסדרה – "The Main Attraction", ולסרט "Batteries Not Included" (ההוא עם החייזרים הננסיים), שניהם בבימויו של מתיו רובינס, ובכל הנוגע לבטריות – זה לא היה סרט מוצלח במיוחד.
    בקיצור, היכולת של בירד להתמודד עם סרט מצולם עדיין עומדת בסימן שאלה.

  5. שלמה סימן טוב 14 מרץ 2008 ב - 10:02 קישור ישיר

    סליחה על הבורות אבל אפשר לראות HD במחשב?

  6. דן 14 מרץ 2008 ב - 10:44 קישור ישיר

    Batteries Not Included או בשמו העברי "נס ברחוב 8", הוא סרט מתוק להפליא, אחד הסרטים האהובים עליי בתור ילד. בכיף הייתי רואה אותו עוד פעם. לא ידעתי שבראד בירד כתב אותו.

  7. יניב אידלשטיין 14 מרץ 2008 ב - 14:44 קישור ישיר

    "מה ש”מטריקס” עשה לד.וי.די, “ספיד רייסר” יעשה לבלו ריי"

    לא כל כך מהר, יאיר. עוד יש סיכוי, בכלל לא מבוטל, שזה יהיה פלופ היסטרי.

  8. עידו 14 מרץ 2008 ב - 19:53 קישור ישיר

    עד כמה ש"כלב משפחתי" הוא קאלט מטורף, מהסוג שצפיתי בו עשרות פעמים בשנות ה-80 ("And this is my assistant, Ronga") לכתוב שהוא עולה על האינקרדיבלס או רטטוי – עם כל הכבוד – זו הגזמה פרועה.

    ולמי שרוצה לראות את הפרק ביוטיוב… לא ברמה של הפיצ'רים, אבל ההנאה מובטחת:

    http://youtube.com/watch?v=b8Mtcqz4eHI


השאירו תגובה