09 נובמבר 2012 | 09:03 ~ 7 תגובות | תגובות פייסבוק

"מלחמת העולם Z", הטריילר

עשו לטריילר הזה כזה בילד-אפ בימים האחרונים – פרומואים וטיזרים לטריילר – כי כנראה שסרט אקשן עם בראד פיט גורם לעולם לרייר, וגם כי הסרט הזה צריך גם קצת כותרות חיוביות אחרי כל הדחיות והבלאגנים בהפקה שהתארכה והסתבכה. אז אני גם מצטרף לבליץ העולמי. את "World War Z" ביים מארק פורסטר – גרמני שגדל בשוויץ וב-23 השנים האחרונות חי באמריקה – ומאוד חשוב לו להבהיר לנו שהוא לא באמת במאי אקשן ואסונות, שהוא אינטלקטואל בווארי. אחרי הכל, הוא ביים את "מונסטר בול" ואת "למצוא את ארץ לעולם לא". אז נכון שהוא גם ביים את "קוואנטום של נחמה" וזינק לליגה של במאי הבלוקבאסטרים, אבל שימו לסצינה הראשונה בטריילר. בראד פיט, במשחק עם בתו, מזכיר את איתקה. בום! פורסטר מאותת לנו מיד: זה לא סרט זומבים, זו הגרסה העדכנית שלו ל"האודיסיאה" מאת הומרוס. בראד פיט, בתור אודיסיאוס בן זמננו, ייצא למסע מסביב לעולם, יילחם מלחמות מיתיות נגד יצורים משונים, אבל כל מה שהוא רוצה זה לחזור הביתה לאשתו, לאיתקה, לרגע שלפני כל הבלאגן התחיל. וזה שרולנד אמריש לא ביים את זה, זה סוג של הפתעה, ואולי אף אכזבה (אם כי, השאירו את מלאכת חורבן העולם בידיו של במאי גרמני. הסדר נותר על כנו). מקס ברוקס, הבן של מל ברוקס, כתב את הספר, דיימון לינדלוף עיבד לתסריט. ובקרדיטים יש כמה וכמה שחקנים ישראליים בתור חיילים וגנרלים בצה"ל. כי אם זומבים פולשים לעולם, who you gonna call?

הסרט מיועד ליציאה בארץ ב-27.6.2013. ועכשיו רק נשאר לנו לדמיין את עצמנו זבובים על הקיר בישיבה בה ייבחר שמו העברי של הסרט. "מלחמת העולם Z", כמו הסרט? מתבקש. אבל אולי מישהו יגיד שבישראל הצירוף "מלחמת העולם" יישמע יותר מדי נאצי. ואז מישהו יציע את "העולם נגד הזומבים" (על משקל "השכונה נגד חיזרים"). ואולי פשוט "מלחמת הזומבים". יהיה לנו למה לחכות.

נושאים: בשוטף

7 תגובות ל - “"מלחמת העולם Z", הטריילר”

  1. אביגיל 9 נובמבר 2012 ב - 9:30 קישור ישיר

    תיאוריה חביבה, אבל פיט אומר "אפריקה", לא "איתקה".

  2. דוד 9 נובמבר 2012 ב - 11:37 קישור ישיר

    הטריילר מעולה.

  3. C4 9 נובמבר 2012 ב - 14:36 קישור ישיר

    לפחות העריכה והגישה המוזיקלית מזכירה מאוד (באופן חשוד!) את הטריילר ל-MW3, שזה משמחק מחשב:

    http://www.youtube.com/watch?v=coiTJbr9m04

  4. איריס 9 נובמבר 2012 ב - 15:33 קישור ישיר

    מחכה בקוצר רוח היסטרי לסרט! כל בחירות הסרטים שבראד פיט עושה או מעורב בהם יש בהם תמיד משהו אנושי ואמיתי שקל להזדהות איתו("לפגוש את ג'ו בלאק" "טרויה" "רוחות של תשוקה" "ריאיון עם ערפד" והרשימה נמשכת). זה אגב ההיפך הגמור מבחירות הסרטים של אנג'לינה ג'ולי שלו, שאצלה בכל הסרטים בהם היא משחקת או מעורבת יש בהם משהו תמיד קר ועל-אנושי. ("לארה קרופט" "סולט" "התייר" וכיו"ב). וזה נאמר, למרות ששניהם משחקים דמויות שהן כביכול "גדולות מהחייים".

  5. רני 9 נובמבר 2012 ב - 23:10 קישור ישיר

    או שפשוט יקראו לו בארץ "מלחמת העולם Z", כפי שנקרא הספר בפעם הראשונה כשיצא בעברית, או "מלחמת הזומבים הגדולה", כפי שנקרא הספר כשיצא שוב – באותו תרגום ממש – בפעם השניה כשיצא לאור בארץ (ויש לי חשד שזה כבר בעצה אחת עם מפיצי הסרט).

    • okok4 11 נובמבר 2012 ב - 23:04 קישור ישיר

      יקראו לו בארץ מלחמת העולם Z

  6. איריס 19 ינואר 2013 ב - 23:41 קישור ישיר

    הספקתי השבוע לקרוא את הספר, בשפת המקור כמובן. ספר מרתק! הופתעתי אגב, עד כמה התיאורים הגרפיים של אימה וזוועה היו מועטים ומינוריים והדגש היה על הגורם האנושי. כל ספר ממוצע של סטיבן קינג מזעזע הרבה יותר. גם החלק על ישראל היה מעולה. אולי שווה אפילו דרך הבלוג לעשות קמפיין כזה שמי שמתכוון לראות את הסרט יקרא את הספר מראש ואולי אפשר אחר כך להשוות את הספר לסרט – ציפיות, הפתעות, איך אתה היית מתסרט את זה וכיו"ב?


השאירו תגובה