29 נובמבר 2012 | 08:43 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

גיירמו דל טורו מחריב את סן פרנסיסקו

 

זה עדיין חלק מהקמפיין הוויראלי – כלומר, כזה שעדיין מעמיד פנים שהוא לא קשור ממש לסרט כזה או אחר, אלא קטע וידיאו רנדומלי שצף ברשת – ולא טיזר או טריילר רשמי, אבל הדקה הנ"ל היא ההצצה הראשונה ל"Pacific Rim", סרט האסונות/מפלצות/רובוטים של גיירמו דל טורו שייצא ביולי 2013 (המתקפה הנ"ל על סן פרנסיסקו מתוארכת ל-11 באוגוסט 2013). הקמפיין הוויראלי לסרט יושב באתר הזה, ועל פי המונה הסופר לאחור באתר יש להניח שבעוד 13 יום יחשף שם הטריילר הראשון לסרט.

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “גיירמו דל טורו מחריב את סן פרנסיסקו”

  1. איתן 29 נובמבר 2012 ב - 9:12 קישור ישיר

    אכזבה.

    כאחד שממש לא מתעסק עם סרטי אסונות/ מפלצות/ רובוטים, גיירמו דל טורו הוא דווקא יוצא דופן לטעמי. הוא יוצר סרטים מסוגננים מאוד, עם מחשבה. אהבתי אפילו את שני סרטי "הלבוי", ובטח שאהבתי את "המבוך של פאן" המדהים, וגם את הסרט הספרדי השני שלו, שקיבל בישראל את השם "ילדים של אף אחד" ("חוט השדרה של השטן" במקור). וראיתי גם את "קרונוס" היפה. כולם מושקעים ומרתקים.

    אז דווקא הוא מצטרף אל ז'אנר הפאונד פוטג' המלוכלך והמעצבן שיצא לנו כבר מהאף ? (והוא אף פעם לא היה באמת משהו. "פרויקט המכשפה מבלייר" היה יותר תרגיל שיווקי מבאמת סרט).

    • יאיר רוה 29 נובמבר 2012 ב - 9:16 קישור ישיר

      איתן. לא נראה שהווידיאו הזה מייצג במאום את מראה הסרט, שבוודאי יהיה גרנדיוזי ומושקע מאוד. זה אפילו לא טיזר אלא "וידיאו ויראלי", שנועד לגרום לצופה לשאול "מה זה?" ואולי אף להאמין לרגע שזה דיווח אמיתי מהנעשה בסן פרנסיסקו כעת (כולם רוצים לעשות "מלחמת העולמות" של אורסון וולס). אני מניח שמה שרואים כאן זה מונטאז' של קטעי החדשות המפוברקים שגיבורי הסרט יראו על המסכים שלהם במהלך הסרט, לפחות בשלב שעוד תהיה תקשורת בעולם.

  2. אייל רונן 29 נובמבר 2012 ב - 9:28 קישור ישיר

    ממש לא מסכים איתך, איתן.
    ז'אנר הפאונד פוטג' המלוכלך והמעצבן שיצא לנו כבר מהאף ?
    מאיפה הבאת את זה ?
    יצא לנו ? מי זה לנו ?
    אולי לך.
    זו לא כתיבה מספיק רצינית..
    ואגב, אהבת את Cloverfield ?


השאירו תגובה