05 אוגוסט 2008 | 08:57 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

שירת הפונתחת

מחר (רביעי) יצולם בישראל קליפ לשיר חדש של עידו מוסרי. השיר, "פונתחת", הוקלט בלוס אנג'לס כשמוסרי היה שם בצילומי "אל תתעסקו עם הזוהן". המילה "פונתחת" – הגרסה של זוהן ל"ואז'ין" של בוראט – חוזרת בסרט לא מעט. רוב שניידר, שגילם ב"זוהן" את נהג המונית שרוצה להיות הטרוריסט שיחסל את זוהן, הגיע ארצה ויופיע בקליפ לצד מוסרי. מביימים תום שובל ואורן שי, והקליפ יצורף לבונוסים של הדי.וי.די של "הזוהן".
תודה לד', קורא ותיק, על העדכון הראשון במייל.

נושאים: breaking news

3 תגובות ל - “שירת הפונתחת”

  1. רויטל 5 אוגוסט 2008 ב - 9:21 קישור ישיר

    ואני לתומי חשבתי שהמילה "פונתחת" דווקא מתייחסת ל"פונני" של עלי ג'י. בכלל, אחרי צפייה שנייה (כן, כן) בסרט המשעשע הזה, הגעתי למסקנה שרוב הזמן סנדלר נשמע כמו סאשה ברון, כמעט כמו חיקוי.

  2. עדן 5 אוגוסט 2008 ב - 9:58 קישור ישיר

    רוב שניידר הוא הקומיקאי האהוב עלי ! הרבה יותר מכל האדם סנדלר, ג'ים קארי, סטיב קארל למיניהם שהפכו לכוכבים הרבה יותר גדולים ממנו.
    "הג'יגולו מת מצחוק" הוא אחת הקומדיות הטובות שראיתי וגם The hot chick הבלתי מוערך הוא פנינה.

  3. איתן 5 אוגוסט 2008 ב - 11:05 קישור ישיר

    אוף טופיק : בחודשים האחרונים מגיעה אלי בדואר התוכניה של סינמטק תל אביב באיחור של כמה ימים. אתמול הגיע המשלוח האחרון, והפעם היה מצורף גליון חדש של המגזין "סינמטק". הראיון המרכזי בו הוא עם קרן ידעיה. רוב הראיון מתרכז במבט לאחור על סרטה הקודם (והנפלא, לטעמי) "אור", אבל הוא מתחיל עם בשורה משמחת : ידעיה נמצאת כחצי שנה לפני תחילת הצילומים של סרטה השני. בפתיחות נדירה, היא משתפת בפרטים על הסרט המתגבש : זה יהיה סרט פוליטי. משפחה יהודית מעורבת שגרה ביפו. בת. בן. מוסך. פועלים פלסטינים במוסך. מקריאה של הראיון, עושה רושם שהסרט יהיה ההפך מ"אור" הסגפני. "העטיפה תהיה מתוקה, מזמינה וצבעונית, אבל הפנים יהיה רדיקלי". "הסרט בסופו של דבר הוא סיפור אהבה בסגנון רומיאו ויוליה בין הבת של המשפחה ותאופיק מהמוסך. ויש הכל : יש ילדה, רצח, בית סוהר, כל הבלאגן".

    אני מסוקרן.


השאירו תגובה