06 מרץ 2013 | 20:10 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

"מי מפחד מהזאב הרע" של קשלס ופפושדו יוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל טרייבקה

'מי מפחד מהזאב הרע'. צילום: גיורא ביח

כפי שציינתי אתמול, סצינת הפסטיבלים העולמית והישראלית מתעוררת לפעילות וכמות הכותרות הקשורות לסרטים ישראליים בפסטיבלים הצפויות לנו בימים הקרובים גדולה. הנה הראשונה שבהן: סרטם השני של אהרון קשלס ונבות פפושדו אחרי "כלבת" יוקרן בבכורה עולמית במסגרת ה"ספוטלייט" (זרקור), של פסטיבל טרייבקה שייפתח בניו יורק ב-17 באפריל (לצד החדשים של ריצ'רד לינקלייטר, ניל לביוט, דיוויד גורדון גרין וניל ג'ורדן (ניל ג'ורדן?! ניל ג'ורדן! אני ראיתי המון השראה של ניל ג'ורדן על "כלבת". זה יהיה אדיר אם הם יצליחו לגרור אותו לראות את "חבורת הזאבים" שלהם).

חלפו שנתיים בדיוק מאז ש"כלבת" הוקרן בפסטיבל טרייבקה וזכה לביקורות אוהדות תחת הכותרת "סרט האימה הישראלי הראשון" ולמסע בינלאומי מרשים בין מפיצים ופסטיבלי אימה וז'אנר. "כלבת" היה אחד הסרטים הישראליים המדוברים בעולם בעונת 2010, ושם את ישראל גם על מפת הבלוגים הגיקיים, שסרטי איכות וזוכי פסטיבלי קאן פחות מעניינים אותם. והנה, בזריזות מרשימה מציגים הפפושלסים את סרטם השני.

"מי מפחד מהזאב הרע" מוצג כקומדיית מתח אלימה, בה שלוש דמויות הקשורות לסדרת מעשי רצח נקלעות לאותו מקום והאלימות מתפרצת. ליאור אשכנזי, רותם קינן צחי גראד ודבל'ה גליקמן הם ארבעת השחקנים המובילים, ולצידם בתפקידי משנה גור בנטביץ', קייס נאשף, מנשה נוי ודביר בנדק.

גיורא ביח ("לבנון") צילם. ערד שאוואט ("הערת שוליים") עיצב. אסף קורמן ערך. חיים פרנק אילפמן הלחין. רונן נגל עיצב את הפסקול. חיליק מיכאלי, משה וליאון אדרי ושות' הפיקו (קרן רבינוביץ', שתמכו ב"כלבת" בסוף ההפקה, תמכו הפעם ב"זאב" מההתחלה).

הסרט ייצא בישראל בקיץ (שהולך להיות צפוף בסרטים ישראליים).

image

ליאור אשכנזי ורותם קינן ב"מי מפחד מהזאב הרע"

=================

מה שמעלה את השאלה: האם גם "בננות" של איתן פוקס יהיה בטרייבקה? כזכור, "הסיפור של יוסי" היה סרט הפתיחה של התחרות הבינלאומית של טרייבקה לפני בשנה שעברה, וגם פוקס הספיק בזריזות לגמור עוד סרט מאז – קליל ומהנה הרבה יותר. (אגב, אילפמן ושאוואט מ"מי מפחד מהזאב הרע" נמצאים גם ב"בננות", וגם ליאור אשכנזי). הסרט הזה, בונבונרייה פופית מקסימה, ייצא בארץ כבר בשבוע הבא. ובטרייבקה?

התשובה היא לא. איתן פוקס מעדכן שהשותפים הצרפתיים של ההפקה לא שלחו את הסרט לטרייבקה ומתכננים להציג אותו למפיצים בשוק של פסטיבל קאן.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “"מי מפחד מהזאב הרע" של קשלס ופפושדו יוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל טרייבקה”

  1. צחי 7 מרץ 2013 ב - 13:24 קישור ישיר

    אוי. אוי. אוי. כאילו שהסרט הקודם של השניים, אשר שניצר הגדירו הסרט הישראלי הגרוע בכל הזמנים, לא היה מספיק רע, הם רצים לעשות עוד אחד? כמה רפש אפשר לייצר תחת הכותרת קולנוע?


השאירו תגובה