03 מאי 2013 | 16:35 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

"שש פעמים" של יונתן גורפינקל, טריילר

סיון לוי ב"שש פעמים" של יונתן גורפינקל

עד עכשיו עקבנו אחרי ההישגים של "מי מפחד מהזאב הרע", סרט שמסקרן אותי מאוד ואני מצפה לראות אותו כבר. אבל למען ההגינות, הוא לא היה הישראלי היחיד בפסטיבל טרייבקה – היה שם גם "שש פעמים" שביים יונתן גורפינקל על פי תסריט של רונה סגל. אבל אולי בגלל שכבר ראינו אותו בפסטיבל חיפה (אני מתפעל מהבימוי ויכולתו של גורפינקל ליצור תחושה חריפה של ריאליזם מדכא ואמין מאוד, אבל נותרתי קר לסרט) והוא זכה בציון לשבח בפסטיבל סן סבסטיאן, אבל ההשתתפות שלו בעוד פסטיבל קצת פחות הרשימה אותנו. אבל, לכבוד טרייבקה יש ל"שש פעמים" טריילר חדש ולכבודו אנחנו כאן:


 

וגם "שש פעמים" יצא מטרייבקה עם תשבוחות: ב"אינדי-ווויר" נתנו לו ציון כמעט מושלם. ובמגזין "קומפלקס" – שבאופן כללי מאוד התלהבו מהיבול הישראלי בטרייבקה השנה – מיקמו את "שש פעמים" במקום הראשון מבין כל סרטי הפסטיבל שהם ראו ("מי מפחד מהזאב הרע", כפי שלינקקנו מוקדם יותר השבוע, במקום החמישי), והשוו אותו – בצדק, האמת – ל"קידס" של לארי קלארק.

 

ובהזדמנות זו, הנה מטמון יו-טיוב: שנה לפני שהסרט היה גמור להתחיל להסתובב בפסטיבל, ובשעה שהוא עוד טרח על העריכה, העלה גורפינקל הצעיר מעין טרום-טריילר לסרט שלו. הנה הוא:


 

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “"שש פעמים" של יונתן גורפינקל, טריילר”

  1. איתן 4 מאי 2013 ב - 11:19 קישור ישיר

    …רק שנדמה לי שלארי קלארק עושה בעיקר פרובוקציות, ונהנה מהן. "שש פעמים" מספר סיפור פרובוקטיבי, אבל הוא שם בשביל הסיפור, לא בשביל הפרובוקציה. רק לדוגמא: "שש פעמים" הוא סרט (מצוין) עם הרבה סקס, אבל בלי עירום. לא אצל לארי קלארק.

    • אילן 5 מאי 2013 ב - 11:56 קישור ישיר

      אז עכשיו יש בעיה עם עירום?

  2. אלון 5 מאי 2013 ב - 2:05 קישור ישיר

    גורפינקל צעיר שמוכר סרט בדרך של גורפינקל זקן. סקס.. פחחחחח…


השאירו תגובה