17 מאי 2013 | 12:08 ~ 0 תגובות | תגובות פייסבוק

"שבלולים בגשם", טריילר

"שבלולים בגשם"

יריב מוזר מוכר בעיקר כמפיק וכבמאי דוקומנטרי. סרט הבכורה העלילתי שלו, "שבלולים בגשם", יפתח ב-8 ביוני את הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה בסינמטק תל אביב.

הנה הטריילר ותיאור הסרט.

כותב מוזר:

הסיפור שעליו מבוסס הסרט התפרסם לראשונה ב"גן העצים המתים" (1995), ספרו הראשון של הסופר יוסי אבני-לוי שהיה קובץ סיפורים יוצאי דופן וחושפניים על הקהילה הגאה דאז בתל אביב ונחשב לציון דרך בתרבות הלהט"בית הישראלית. אבני-לוי (רבי המכר "איש ללא צל", "שירת החטאים") הוא כיום שגריר ישראל בבלגרד, החי עם בן זוגו וילד.

הסרט מתרחש בשנת 1989 בתל אביב. עלילת הסרט עוקבת אחר בועז, סטודנט צעיר המנסה להתקבל ללימודי תואר שני באוניברסיטה, ומתחיל לקבל במפתיע מכתבי אהבה אובססיביים ממחזר אלמוני. המכתבים מערערים את חייו השלווים לצד חברתו ומעלים שאלות בעניין זהותו המינית. בתפקידים הראשיים בסרט משחקים יואב ראובני בתפקידו הראשון בקולנוע, מורן רוזנבלט ("אודם"), ואני עצמי; לצידנו, יהודה נהרי וחוה אורטמן.

במלאת שני עשורים למותו של עמוס גוטמן, החלטתי להקדיש את הסרט לזכרו. ובנוסף, הסרט מתחרה באקדמיה במסלול סרטי הפרינג'. הסרט הופק במקור מתוך מסלול הדרמות של קרן רבינוביץ' והרשות השנייה בתקציב נמוך מאד ובשלבי הסיום שלו הופק בקו-פרודוקציה עם חברת הפקות ספרדית של הישראלי לשעבר עדי כהן "ריגל אינטרטיינמנט", ולאחרונה נמכר להפצה לסוכן הצרפתי WIDE שמציג את הסרט כבר עכשיו בשוק הסרטים בקאן, גם במסגרת ההפצה של סרטי ביכורים EYE ON FILMS.

 

נושאים: בשוטף

השאירו תגובה