28 אוקטובר 2008 | 14:31 ~ 10 תגובות | תגובות פייסבוק

דב או במה?

קודם זה:

עכשיו זה:

נושאים: כללי

10 תגובות ל - “דב או במה?”

  1. תומאס 28 אוקטובר 2008 ב - 16:21 קישור ישיר

    עד כמה שידוע לי, חלק מהמשתתפים בקליפ כלל לא גרים בת"א(חוצמדן תורן, שאמר זאת).
    אבל זה לא משנה, קליפ נחמד מאוד.

  2. דן 28 אוקטובר 2008 ב - 17:25 קישור ישיר

    מה שמפתיע בקליפ האמריקאי זה שאפילו בקמפיינים כאלה קורטני קוקס לא יודעת לשחק ולעומת זאת לורה ליני גרמה לי לרצות להירשם ולבחור.

  3. דרורית 28 אוקטובר 2008 ב - 18:47 קישור ישיר

    אני חושבת שהקליפ לדב חנין מעולה. מצחיק הקטע עם דב נבון (היה גם מערכון כזה בחמישיה, דב הקוטב ודב נבון), ואני יודעת שרוב האנשים שמופיעים בו הם תל אביבים. גו דב.

  4. גברי 28 אוקטובר 2008 ב - 19:53 קישור ישיר

    נחמד, באמת. אבל למה העברית כל כך מזעזעת?

    "זה" באמת לא העיר שלי.

    בנוסף, אף אחד לא הולך להצביע באחד עשר לנובמבר. אולי בנובמבר.

  5. גלילי 28 אוקטובר 2008 ב - 20:30 קישור ישיר

    נחמד, נחמד, שניהם באמת נחמדים… אבל *ארוכים*…

  6. ליאור כהן 29 אוקטובר 2008 ב - 0:53 קישור ישיר

    שוב אפקט העדר הישראלי…

    מיהו דב חנין?

  7. אורון 29 אוקטובר 2008 ב - 0:58 קישור ישיר

    אויה, הקליפ האמריקאי עשה לי בחילה! אני ממליץ למי שסבל מתופעה דומה לצפות בגרסת הומור-קולג' (ניק-לינק). היא אפילו קשורה לקולנוע.
    על התל-אביבי אני אפילו לא מתכוון להגיב, זו לא העיר שלי…

  8. אורי בן-דב 29 אוקטובר 2008 ב - 9:00 קישור ישיר

    הנה, בשני קליפים לא קצרים, כל הבעיה של דב חנין ולמה הוא, בניגוד לאובמה, לא ייבחר (יש גם את הקטע עם הכסף אבל אני אתעלם): כי חבורת המאגניבים שהשתלטה לו על הקמפיין מלאה בחקיינות, פזילה לחו"ל, לאיזו אמריקה, ובלי שום אמירה מקורית, – זו לא העיר שלי! ממש לא! הגעגוע המגוחך הזה למנהטן, שלא לומר לאל איי – לא לא.
    יש קטע מקסים בקליפ שאלון נוימן שואל לאן נעלמו רש"י ובאיליק, ושתי דקות אחר כך הוא לובש את החולצה המביכה הזו שאוהדי חנין עיצבו, זו שמחקה את… נחשתם נכון, הטישרטים מניו יורק.
    שני דברים הוסיפו הישראלים: את דב נבון המקסים, ואת הבכיינות. איזו מין תלונה זאת: "ארבע על ארבע לוקח קפה בשדרה"? איך זה בקליפ אחד עם האמירה המצמררת של רונה קינן? וכנראה לא סתם רונה קינן מופיעה לרגע ואילו דן תורן, החולוני (!), מטרטר במח. זו באמת לא העיר לו – אז מה הוא עושה פה? הוא חבר של הבמאי או מה?
    וחבל – לדב חנין הגיע יותר. הגיע שנשמע אותו, שיתעורר ויכוח אמיתי שהוא מעבר להייפ. הגיע לנו דיון על עתיד העיר הזאת, ולא חיקוי של דיון על עיר אחרת. היה (ועוד יש) לדב חנין סכוי אמיתי, רק שבניגוד לאובאמה, לא נראה שהוא עצמו ממש מאמין בו, וזה עצוב לנו. עוד חמש שנות חולדאי ארוכות – המחשבה מצמררת. בסופו של הספין וההיפ והבאזז צריכים ללכת למכולת, צריכים להגיד דברים אמיתיים. ובקליפ החקייני הזה יש מעט מדי מהם.
    כל זה לא אומר שלא מגיע לנו דב חנין כראש עיר. כן מגיע לנו! כמו שמגיעים לנו קליפים מקוריים, שמדברים עלינו. החיים הם לא במקום אחר – הם פה, בעברית, בירקון, בשדרה. ברש"י ובביאליק. אולי נתחיל לחיות אותם?

  9. אוטו פוקוס 29 אוקטובר 2008 ב - 10:51 קישור ישיר

    אורי,

    אני עוקב מהצד (עם הרבה סימפטיה) אחרי הקמפיין של דב חנין כמעט מאז תחילתו, ופרט לקליפ הזה "עיר לכולנו" ותומכיהם עשו עוד לא מעט דברים מקוריים, מקומיים ורציניים. מה לעשות שפריים-טיים בטלוויזיה (ובבלוגוספירה) הם יקבלו בזכות הסלבס, ולא בזכות המצע החברתי שלהם. אם הסלבס והטי-שרטים היו מהותו של הקמפיין זה היה מביך, אבל זה רק אחד הצדדים שלו, ודווקא אחד שולי למדי. כמה סלבס היו בו עד כה? מי בתל אביב מדבר וחולם על מנהטן פרט לחובבי המגדלים, אלו שחולדאי מקדם בהתלהבות כה רבה? מחנה חולדאי הוא זה שמנסה לצבוע את הקמפיין של המתחרה שלהם בצבעים אזוטריים, בעוד שלדעתי התמיכה בדב חנין מבטאת משהו הרבה יותר מהותי.

  10. שוקי גלילי 29 אוקטובר 2008 ב - 12:41 קישור ישיר

    כמה הערות:

    א. הסרטון הזה הוא לא חיקוי אלא הומאז' מכוון ומוצהר לסרטון של אובאמה. זה משום שגם על אובאמה אמרו שהוא מועמד לא רציני וחסר סיכוי וגם נגדו התנהלה הסתה מכוערת, וטפו טפו – נראה שהוא הולך לנצח.

    ב. אם יש משהו ש*לא* חסר בקמפיין הרשת עבור עיר לכולנו ודב חנין זו מקוריות. ובניגוד לקמפיין המתחרה, זה שלנו נעשה באפס תקציב ובלי תמיכה של מפלגות גדולות ומושחתות (קדימה, עבודה).

    ג. מי שרוצה תכנים רציניים ותוכניות מסודרות, יכול לגלוש לאתר עיר לכולנו. ואכן, התנועה לאתר הוכפלה אתמול.


השאירו תגובה