29 אוגוסט 2013 | 19:11 ~ 3 תגובות | תגובות פייסבוק

טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 29.8.2013

שלושה סרטים חדשים נכנסו השבוע לטבלה: "הנוער", "ג'ובס" ו"אקדח כפול", שעלה בשבוע שעבר ונכנס השבוע למקום טוב באמצע. "הנוער" ו"ג'ובס" כבשו כל אחד את הצמרת ואת התחתית: מי נכנס לאיפה? הציצו לטבלה ותגלו:

 

שני סרטים יצאו השבוע מהטבלה: "הסיפור של מאד" ו"מנתק המים". "הסיפור של מאד" היה מיוחד בכך שהוא היה הסרט היחיד בטבלה שהצליח להשיג ניקוד מכל עשרת מבקרינו. אך בעוד הוא יוצא, "הנוער" נכנס ומשיג אותו הישג. כל עשרת המבקרים צפו בו וניקדו אותו. והקונסנזוס שם די מוחלט.

כלומר, אם מסירים מהטבלה את הסרטים שאינם בני עשרים שנה שעלו להקרנה חוזרת, הרי שבצמרת טבלת המבקרים שלנו עומדים כעת שני סרטים ישראליים חדשים וצעירים. הגל החדש. אני מניח שגם אהרון קשלס ונבות פפושדו, במאיי "מי מפחד מהזאב הרע", וגם תום שובל, במאי "הנוער", שמחים לעמוד בטבלה הזאת מיד אחרי סטיבן ספילברג.

המבקרים והמבקרות המשתתפים בטבלה (לפי סדר הא'-ב'):

נטע אלכסנדר, אתר "הארץ"

ארז דבורה, "וויינט"

שמוליק דובדבני, "וויינט"

אור סיגולי, "עכבר העיר אונליין"

דורון פישלר, "וואלה" ו"עין הדג"

ישי קיצ'לס, "ישראל היום"

יאיר רוה, עבדכם הנאמן, "פנאי פלוס" ו"סינמסקופ"

אבנר שביט, "וואלה"

יעל שוב, "טיים אאוט"

אורון שמיר, "סריטה"

נושאים: בשוטף

3 תגובות ל - “טבלת המבקרים החדשה של ישראל, 29.8.2013”

  1. מתן 30 אוגוסט 2013 ב - 2:03 קישור ישיר

    אני בעד לצרף את איתן וייץ לטבלת המבקרים.

    • איתן 30 אוגוסט 2013 ב - 7:50 קישור ישיר

      1. תודה.
      2. הפעם לא היה לי מה להוסיף. אני בקונצנזוס עם כולם. 3.5 כוכבים ל"הנוער". את "ג'ובס" לא ראיתי (ואני לא ממש רואה סיבה לראות).
      3. בשבוע הבא: "נאהבים מחוץ לחוק" – יפה אך מתסכל. "אפסטרים קולור" – כמעט בלתי ניתן לצפיה. רק לאנשים מאוד מאוד מאוד סבלנים שמכירים טוב טוב קולנוע.

  2. ד. 5 ספטמבר 2013 ב - 20:55 קישור ישיר

    מלים טובות (והסכמה לכך שטוב שיש פה ת'גווארדיה החדשה, לעומת טבלות ותיקים, מכובדים גם) למי של–א היללו את "קיסר חייב למות".
    סרט מנוכר ודברני עד אין קץ. קיצ'לס, רוה ויעל שוב- שאפו.
    שלא הצטרפו למקהל המבקרים הפעם. סרט משעמם ומנסה להיתפס כאומנותי לפני שבאמת מעניין, דינמי, מרגש או סוחף.
    אז מהם הארבע או יותר ככובים של יעל שוב המצויינת: הנוער, מי מפחד מהזאב הרע, פסיפיק רים, מלחמת העולם זי (אצלי 3 כוכבים, אבל סרט לא רע לגמרי), ריאליטי, העולם ע"פ דאנקן, קיק אס 2.
    ועם כל חיבתי הלא מוסתרת לטעמו של אורי קליין המצויין, עובדה היא שיש דור חדש רענן לא פחות, שחצי מהסרטים האחרונים, קליינצ'יק לא טרח עדיין לראות ?!


השאירו תגובה