29 ינואר 2014 | 00:35 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

״סינמסקופ״ בן שמונה, והוא זקוק לעזרתכם

קהל נכבד, עליי להעביר ביניכם שוב את כובע התרומות. מי שענייני כספים ושנור מציקים לו, מוזמן לדלג על הפוסט הזה. מי שכבר עזר בעבר לתמוך בבלוג, לא חייב לעשות את זה שוב. אבל הנה המצב: מסתמן שהגיע הזמן להחליף שרת לבלוג. זה בא מהסיבות הכי נחמדות: הטראפיק רק עולה ועולה, והשרת רק מתיישן ומתיישן, ובשבועות האחרונים, ואפילו קצת יותר מזה, היו לבלוג לא מעט נפילות, קריסות ודקות ארוכות של השבתה. הבלוג ציין החודש (לפני שבועיים, למעשה) יום הולדת 8, וזה כבר נראה לי שאין לי מה לחגוג לו יום הולדת חגיגי כל שנה, אז דילגתי (ממילא אני עושה בזמן האחרון סיכום כל חודש וסיכומי שנה עברית ושנה אזרחית, אז לא צריך עוד סיכום שנה). ובמשך רוב שמונה השנים האלה התגאיתי בכך שהוא כמעט ולא נפל, אבל בשבועות האחרונים הוא איזן את הסטטיסטיקה ונפל שוב ושוב. אז הגיע זמן לשדרוג. שיהיה מקום לכולם.

(עדכון: לא שמתי לב שאנחנו כבר ב-2014. אז הבלוג כבר בן 8. כשהעליתי את הפוסט כתבתי שזה יום הולדת שבע. אז לא).

הבעיה היא שלשדרג שרת יכפיל את הוצאות החזקת הבלוג. כרגע, כל הוצאות הבלוג מתאזנות יפה עם קצת הכסף שנכנס מהפרסומות של גוגל  משמאל, הפרסום של באנר-פליי למעלה, ושני הקמפיינים שיש לנו בשבועות האחרונים – של ג׳יימסון ושל סינמטק הרצליה, שתכף יורדים.

אז אם אני רוצה להעביר את הבלוג מקצה שדרוגים, אני זקוק לעזרתכם. זה מצב קצת טריקי, כי אם הכנסות הפרסום לא יצמחו בשנה הקרובה, זה אומר שכדי לממן את השרת החדש אצטרך להפוך את הפוסט הזה לריטואל שנתי: כל יום הולדת, לפנות אליכם למלא את אסמי הפיי-פאל של ״סינמסקופ״. אבל כנראה שאין ברירה.

אז נתחיל מלמעלה: אם מישהו מהקוראים רוצה לפרסם בבלוג, או אפילו לשקול חסות מלאה, בואו נדבר על זה. המייל שלי הוא yair.raveh@gmail.com

אבל גם ללא תקציבי פרסום, וגם אם אין לכם עסק או סרט או מוצר שאתם רוצים לקדם, כל מי שמחבב את הבלוג ויכול לשים קצת כסף לשדרוגו, כל אחד כמה שהוא יכול, זה יעזור. אני צריך 4,000 שקל לשנה לשדרוג הכי מינימלי כדי שהבלוג יעמוד ויפסיק ליפול. אם ארבעים מכם ישימו 100 שקל (או שמונים מכם ישימו 50 שקל), זה מסדר לנו את השנה הקרובה. אם יכנס יותר כסף, יהיה כסף לשרת חזק אף יותר או לעוד קצת תיקונים ועדכונים שצריך לעשות, ואולי יהיה גם קצת כסף להשקיע בפרסום, כדי להרחיב את קהל הבלוג, דבר שיעזור לו להגדיל את הכנסותיו מפרסום ואולי אוכל להגיע למצב שבו מעט הפרסום הנוסף שייכנס יצליח לממן גם את השרת היקר יותר (השאיפה היא כמובן שהבלוג יצליח לממן את עצמו, ואולי גם מתישהו לפרנס את בעליו, מבלי ליפול כנטל על קוראיו).

אז אם אתם נהנים כאן, ורוצים גלישה קצת יותר מהירה ורצופה ואם אתם יכולים לעזור, זה הזמן. כל מי שתורם דרך פיי-פאל, יקבל ממני חשבונית בדואר (על כל תשלום כזה אני משלם גם מס הכנסה וגם עמלה לפיי-פאל), הכל מאוד מסודר ומדווח ורשמי.

הרגעים האלה, של שבירת הקיר הרביעי והפנייה הישירה אליכם להשתתף בתפעול הבלוג, הם גם הרגעים שבהם אני הכי אסיר תודה לנוכחותכם. רגע להבעת תודה. יש המון דרכים לתמוך בבלוג, גם למי שלא יכול לשלוף כרטיס אשראי ולהשתתף בהוצאותיו. עצם הביקור הוא תמיכה. הפצת פוסטים שאתם אוהבים ברשתות החברתיות, זו תמיכה. ביקור אצל שותפי הפרסום שלנו, גם תמיכה. כל זה עוזר – ברייטינג ובכסף ממש – וכל מי שנמצא כאן, משוטט, וקורא, ומגיב, ומפיץ, אני אסיר תודה לכל אחד מכם. זה ברמה היומיומית. ואם ברגע זה תוכלו גם לתרום לטובת העתיד, אהיה אסיר תודה כפליים. אז יאללה, בואו ועזרו לי לארגן ל״סינמסקופ״ שרת חדש, חזק, יציב ומהיר יותר.

לחצו כאן לתרום (או בתיבת התשלום משמאל)

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “״סינמסקופ״ בן שמונה, והוא זקוק לעזרתכם”

  1. אילן 29 ינואר 2014 ב - 9:54 קישור ישיר

    יאיר

    למה שלא תעשה הדסטארט, או לחילופין תעשה אירוע לציון יום ההולדת של הבלוג? משהו בסגנון ערבי ההרצאות של ה12 דקות, בנושאים קולנועיים שנראים רלוונטיים?


השאירו תגובה