03 פברואר 2014 | 10:22 ~ תגובה אחת | תגובות פייסבוק

סיפור הרפאים של פיליפ סימור הופמן

המייל שנשלח למפיצי הקולנוע בארץ, יממה לפני מותו של פיליפ סימור הופמן

מפיצי הקולנוע בארץ ובעולם בוודאי הרגישו הלם כפול עם היוודע הבשורה שפיליפ סימור הופמן מת אמש בביתו בניו יורק ממנת יתר של סמים. יממה לפני מותו קיבלו המפיצים, גם בארץ, מייל מסוכני המכירות הבינלאומיים, ״אקסקלוסיב מדיה״, שמזמין אותם לסור לדוכן שלהם בשוק הסרטים האירופי בפסטיבל ברלין (שייפתח ביום חמישי) ולהתעניין ברכישת זכויות ההפצה המקומיות לסרט ״Ezekiel Moss״ (״יחזקאל מוס״), שפיליפ סימור הופמן היה אמור להתחיל לביים בקרוב (מיד אחרי סיום הצילומים לשני סרטי ״משחקי רעב״ שהוא היה בעיצומם בעת מותו). כנהוג בקשר שבין סוכן מכירות ובין מפיץ בפרויקט שנמצא עדיין בכתובים בלבד, התסריט לסרט היה מצורף.

כל החבילה סביב ״יחזקאל מוס״ כבר היתה סגורה, עם תסריט שכתב קית בונין (אחד התסריטאים של ״בטיפול״ האמריקאית). אנתוני ברגמן הוא המפיק (הוא הפיק את ״סינקדוכה ניו יורק״ של צ׳רלי קאופמן עם הופמן בתפקיד הראשי, ואת ״שמש נצחית בראש צלול״ ואת ״דיברנו מספיק״ ועל פי האתר של המיזם הקולנוע בירושלים הוא אמור להיות המפיק של סרטו הבא של אבי נשר בירושלים). ג׳ייק ג׳ילנהול היה סגור לגלם את התפקיד הראשי של יחזקאל מוס, נודד באמריקה של שנות ה-20, עם יכולת לתקשר עם המתים, שמתיידד עם ילד בן 11 ועם אמו (בגילומה של איימי אדמס, ששיחקה עם הופמן ב״המאסטר״).

כפי שהמייל הנ״ל אומר, הזכויות על הסרט היו זמינות למכירה בישראל וטרם ידוע לי אם אחד ממפיצי הקולנוע בארץ כבר הביע התעניינות בסרט. עכשיו יהיה צריך להרכיב את כל החבילה מחדש סביב במאי אחר.

נושאים: בשוטף

תגובה אחת ל - “סיפור הרפאים של פיליפ סימור הופמן”

  1. גבי 6 פברואר 2014 ב - 10:11 קישור ישיר

    היה משהו לא ראוי בתגובה שלי על פטירתו של מיקלוש יאנצ'ו שהיא נמחקה?


השאירו תגובה