20 פברואר 2014 | 00:20 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

אמש בלייט-נייט: ג׳ימי וג׳רי

Screen Shot 2014-02-20 at 12.19.03 AM

ביומו השני כמנחה ה״טונייט שואו״, ג׳ימי פאלון ממשיך להפציץ עם אנשים שאנחנו אוהבים. והפעם: ג׳רי סיינפלד, שמתחיל עם חמש דקות של סטנד-אפ (על הקדחת הסלולרית) ואז עוד חמש דקות של ראיון, עם כמה בדיחות מצחיקות על הורות, ועל ההבדל בין ההורים של היום ובין ההורים שלנו.

תזכורת: בסדרה של לואי סי.קיי התמודדו סיינפלד ולואי על משרת מנחה ה״טונייט שואו״, כשלבסוף (ספוילר!) סיינפלד נבחר לתפקיד. מעניין עד כמה הוא באמת רצה את התפקיד הזה באמת, ועד כמה הבחירה בפאלון צורבת לו.

 

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “אמש בלייט-נייט: ג׳ימי וג׳רי”

  1. אידנס 20 פברואר 2014 ב - 7:25 קישור ישיר

    יש לך טעות בספוילר. לא ככה הסתיים הפרק.

  2. יונה 20 פברואר 2014 ב - 9:07 קישור ישיר

    היי יאיר,

    הפרסומת מצד שמאל של ״הילד הזה הוא אחיך״, שמפנה לאתר להצלת ילדים יהודים מכפרים ערבים ומניעת התבוללות דוחה בעיניי, ואישית תרחיק אותי קצת מהבלוג. נגמרו הפרסומות בעולם שצריך משהו עם ניחוח גזעני?

    =================
    רוה ליונה: שים לב שבפינה הימנית העליונה של מודעות גוגל יש איקס קטן שעמידה עליו מאירה את הטקסט ״אל תציג הודעה זו שוב״, כך אתה יכול למנוע ממודעות שהם פוגעניות לך להופיע באתר (וכך, כל קורא רואה למעשה סט אחר של מודעות, אני מקבל בזמן האחרון רק הצעות לביטוח רכב). גוגל מזרימים את המודעות פנימה ללא קשר אליי, על בסיס פרמטרים הידועים להם – ועל פי מילות החיפוש שהם מאתרים מתוך הקוקיז שלך. ובכל אופן, אם אני אתקל במודעה הזאת, או כל מודעה פוגענית אחרת, אדאג לחסימתה מהבלוג.


השאירו תגובה