19 מרץ 2014 | 21:42 ~ 2 תגובות | תגובות פייסבוק

צפו: "סיפור על גשם", זוכה פסטיבל אפוס הערב

הלכתי הערב בדרך הביתה ברחוב אבן גבירול – קניות וכו' – ומולי ראיתי שלושה אנשים אאוט-אוף-קונטקסט. אני מכיר אותם מהימים שלי בירושלים, כשאני בא ללמד בבית ספר מעלה, לא מהשכונה התל אביבית. היו שם יועד בן-יוסף, מנהל ההפקות של "מעלה", ברכה יניגר, תלמידה לשעבר, והודיה, תלמידה בהווה. בירכתי אותם על בואם לשכונתי והם סיפרו לי שהם מגיעים מפסטיבל אפוס, שנפתח הערב. ושם, בתחרות סרטי הסטודנטים, זכתה ברכה יניגר במקום הראשון עם סרטה "סיפור על גשם". הודעה לעיתונות בשידור חי, במקרה גמור. אצתי רצתי הביתה כדי להזדרז ולהעלות את הסרט שלה, שזכה הערב בפסטיבל אפוס. 18 דקות.

 

(הסרט אמור להיות פתוח לצפייה. אם לא, קליק על הנגן יעביר אתכם לדף הסרט בווימיאו לצפיה שם).

נושאים: בשוטף

2 תגובות ל - “צפו: "סיפור על גשם", זוכה פסטיבל אפוס הערב”

  1. איתן 19 מרץ 2014 ב - 22:44 קישור ישיר

    סרט יפהפה. ואולי בהשפעת "מקום בגן עדן", אני רואה את סיפורי התנ"ך בכל מקום. גם כאן. יש את 'נס פך המים', את סיפור הכנסת האורחים (אברהם ושרה), ואת השוט העילי המסיים את הסרט, שעולה למעלה, לשמיים. אמנם ניתן להרגיש קצת חריקות בעיקר בצד הטכני, אבל זה באמת ניטפוק פצפון.
    מה שמוכיח לי שאולי הקולנוע הישראלי חווה עכשיו, כמו שאתה אומר, קצת ירידה בקרנו בצד הבינלאומי, אבל יש לנו עתיד גדול עוד לפנינו (ואני די משוכנע שכבר השנה, שירה גפן תהיה בקאן)

  2. דיסקו אליקו 20 מרץ 2014 ב - 13:40 קישור ישיר

    מסכים. סרט מצויין. לשם שינוי, לא הנטיה הרגילה של סטודנטים להתמקד בכאן ועכשיו הפוליטי או התסבוכות האישיות שלהם מהילדות. סרט פנטזיה יפה.
    ואולי גם משל על מה הציפיות מהיצירה של האומן.
    יפה מאד.


השאירו תגובה